מכונת הזמן -פרק 77

time machine123 31/07/2018 502 צפיות אין תגובות

אביב תהה עם עצמו אם הגלידרייה כן תיסגר. כל החיים שלו תלויים רק בה.

והוא לא ידע מה לעשות כדי למנוע את סגירתה.

וכל יום שעבר , הוא הבין שאם הוא לא יעשה זאת . אף אחד לא יעשה בשבילו.

אין גמדים שיוכלו לעשות את העבודה במקומו.

אביב חשב לעומק מה יכול להוציא אותו מן הבור שבו הוא נפל. הוא יגיד לאבא שלו שהוא כן יילחם על הגלידרייה הזאת.

הוא יוכיח לאביו שהוא יוכל למנוע את הסגירה של הגלידרייה שאותה הוא בנה בעשר אצבעותיו.

ועכשיו , הוא ייתן לאבא שלו לגרום לו לסגור את הגלידרייה.

הוא הרים את הטלפון כדי להתקשר ליחיאל ולשאול אותו מה שלום גבריאל דמתי, החבר הכי טוב שלו בעולם.

" שלום , דינה , מה שלומך? אני בסדר. מה עם גבריאל? מה שלומו? אני מקווה שהכול בסדר איתו, הוא נהיה יותר שבור מאז שאביטל עזבה. מעניין אם היא תחזור בכלל.

הייתי רוצה לראות אותה ביחד עם גבריאל , והלוואי אם היא הייתה פה.

בגלל שאביטל לא כאן , גבריאל כבר לא יודע לכתוב שירים בעצמו.

הוא חושב שהקריירה הגיעה לסופה ואין לו פתרון איך לקדם את עצמו מבחינה מוזיקלית.

אתה יכול להגיד מה נעשה עכשיו? אני לא יודע מה לעשות כדי למנוע את סגירתה של הגלידרייה." קרא אביב כמעט בייאוש.

" הדבר היחיד שאפשר עוד לנסות זה להחזיר את אביטל לכאן ותלמד את גבריאל ספרדית כדי שהוא יוכל להצליח באודישן החוזר שלו. כדי שזה יקרה , אנחנו צריכים נס , אנחנו צריכים את אביטל פה איתנו.

גבריאל לא יכול להתקדם לבדו מבלי אף אחד שיעודד אותו.

אנחנו חייבים לגרום לה איכשהו להשתכנע שהקריירה של גבריאל נמצאת בסכנה ורק היא תוכל להושיע אותו ולחלץ אותו מהצרה שהוא נכנס אליה בעל כורחו.

אני רוצה שעד מחר אתה תדבר עם אביטל ותשכנע אותה להישאר פה איתנו עוד קצת.

טוב , אני חייב לנתק. אני מקווה שאביטל תסכים לחזור להיות המורה לספרדית של גבריאל שוב." אמר יחיאל בטון שקט וניתק את השיחה במהירות.

גבריאל עדיין ישב על הסלון וניסה לחבר עוד שיר . הוא התייאש כבר לחלוטין .

למה אביטל לא פה? הלוואי שהיא תחזור להיות המורה שלו לספרדית.

הלוואי שהייתה דרך לחזור בזמן לשנת 2017 ולהחזיר אותה לפה , לשנת 1991 כדי שהיא תוכל להיות קרובה אליו ואז באמת היא לא תצטרך לעזוב.

קשה לו היה , לגבריאל , להסתדר בלי אביטל כי הוא לא ידע לדבר ספרדית כל כך שוטף .

אם הוא היה יכול הוא היה רץ אליה לשנת 2017 כדי רק לראות שהיא שוב תבוא אחריו לשנת 1991.

גבריאל ניגן בגיטרה תוך כדי שהוא דמיין איך הלחן יישמע כאשר הוא יקליט את השיר הזה שלו שנכתב כאשר הוא ישב בסלון שעות רבות מבלי להפסיק.

כי אחרי הקריירה שלו תלויה מאוד בכתיבת שירים מקוריים, ולאחרונה הוא מאוד התערער בגלל שאביטל עזבה .

אם היא תחליט אי פעם לחזור. אז באמת ברוכה השבה. הוא באמת למה היא עזבה ובאיזו דחיפות היא הייתה חייבת לשנת 2017 עם חבריה.

גבריאל רצה מאוד שאביטל תחזור אליו ותילחם עליו כמו שהוא נלחם עליה , הם חייבים להיות ביחד.

כי אחרי הכול , הוא אהב אותה ,והיא אהבה אותו.

הפעם , הוא לא יוותר עליה כל כך בקלות.

גם אם לאביטל קשה להודות בכך. הם אוהבים אחד את השנייה. הם צריכים לתת הזדמנות לאהבה. האהבה של גבריאל כלפיי אביטל הייתה חזקה יותר מהכול.

הפעם שום איש לא יפריד ביניהם כי גבריאל לא ייתן לאף אחד להרחיק אותו מאביטל.

אביטל הייתה ותישאר אהבת חייו.

הוא ניסה לחייך ולהמשיך הלאה. הרי אביטל לא הייתה רוצה לראות אותו מפסיק לשיר לתמיד.

אביטל נחתה שוב בפעם השנייה כדי לנסות להשלים את משימתה עד הסוף.

היא ניסתה להתעודד מעט בכך שהיא עדיין יכולה להציל את גבריאל ממרגריטה וממעיין כי אחרי הכול הן מתכננות לפגוע בו ובחבריה.

זה הדבר שהיא הייתה רוצה למנוע ממנה לעשות משהו לגבריאל שאחר כך אביטל לא תסלח לעצמה אם מרגריטה תפגע בגבריאל.

אביטל לא תוותר לעצמה כי היא צריכה להישאר חזקה. מרגריטה כבר יודע כמה פרטים עסיסיים על העבר שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך