מכונת הזמן -פרק 80

time machine123 02/08/2018 474 צפיות אין תגובות

כשתובל , חננאל ושובל נחתו שוב בשנת 1991.

הם חששו שבאמת קרה משהו לאביטל.

תובל אמרה שהיא איננה יכולה לשבת בשקט מבלי לבדוק מה קרה לחברה הכי טובה שלה , אביטל.

חננאל לא ביזבז הרבה זמן ואמר לתובל ולשובל שהם יילכו לחפש את אביטל.

אביטל שבורת הלב בילתה את שעות הלילה הקטנות בגלידריית " אביב" . למרות שהיא הייתה בסכנת סגירה , זה היה המקום היחיד שהיא הרגישה שהיא הייתה בטוחה באמת.

היא ראתה שגם אביב היה כמוהו , שפוף וכמעט שלא מדבר.

הם הסתכלו זו על זה בהשתהות ולא ידעו מה לעשות עם עצמם מרוב מבוכה.

" אני מניחה שגם עלייך עוברת תקופה לא פשוטה . חזרתי לפה כי לא הפסקתי לדאוג לגבריאל על מה שעלול לקרות לו אם אני אני לא אהיה על לידו.

אבל הבשורה הכי לא טובה שקיבלתי זה שהוא סיפר לי על הנשיקה שלו עם אורנה , אני יכולה לחיות עם העובדה שיש להם ילד משותף . אבל אני לא יכולה לחיות עם זה שיש לו מישהי אחרת. אני לא מאמינה שהוא עשה לי את זה. בינינו אין שום סודות.

זה מראה לי שאני יכולה לסמוך על אף אחד אחר. רק על עצמי.

אני מרגישה כאילו שאני סתם מרמה את עצמי.

חשבתי שאני באמת מכירה את גבריאל הבן אדם , לא גבריאל שהוא כוכב פופ מפורסם.

ואני יודעת כמה שהוא שונא את אור הזרקורים , את התקשורת ואת כל מה שקושר אותו לסביבה.

עכשיו אני באמת שבורה . הדבר היחיד שעולה לי כרגע לראש שאני רוצה להתרחק ממנו , לנסות לשכוח אותו אבל אני לא מצליחה. כי מעולם לא הפסקתי לאהוב אותו." אמרה אביטל בהרהור וחייכה חיוך עצוב אל אביב.

" אביטל , אל תנסי לשקר את עצמך. את עדיין אוהבת אותו , ואתם צריכים להיות ביחד. רואים בתוך עינייך שאת מאוהבת אותו וזה ברור לי כשמש שאתם צריכים לחזור בהקדם האפשרי.

אם לא היית נותנת לו את ההזדמנות אז יכול להיות שהוא היה מתחתן עם מעיין ולא היה לשניכם סיכוי כלשהו לחזור להיות ביחד.

למה את מחכה? את צריכה לרוץ אליו , לומר לו שאת אוהבת אותו ולהיות איתו. אתם כל כך מתאימים אחד לשנייה.

אז למה אתם מתחמקים מהאמת? האמת היא יותר חזקה מההכחשות שלכם , אתם כל כך משלימים אחד את השנייה בצורה מושלמת , שכל כך חבל לי לשמוע שזה עתה נפרדתם.

למה שתמשיכו לברוח מעצמכם , ממה אתם מפחדים? מה ייעשו לכם אם תילחמו על האהבה שלכם? תאמיני לי , את רק תרוויחי מהשיחה שאני עושה לך עכשיו." קרא אביב בכנות.

" אני יודעת למה אתה מתכוון ותאמין לי שהייתי עושה כל דבר בשביל שגבריאל ואני נחזור להיות ביחד בעתיד ." קראה אביטל בטון מקווה.

" הייתי רוצה לראות את שניכם חוזרים להיות ביחד עוד עכשיו. לא הייתי מסוגל לראות את גבריאל עצוב כל כך בגלל שפעם אחת את החלטת לקום ולעזוב. אין אדם שגבריאל זקוק לו חוץ ממך. זה ממש חשוב בשבילי לראות את החבר הכי טוב שלי מאושר.

אז אני מבקש ממך בבקשה , תעשה את החבר הכי טוב שלי , את גבי , לאדם מאושר.

כי הוא סבל מאוד כשאת לא היית פה.

את תוכלי להביט בי עמוק בעיניים ולהגיד לי שאת באמת תעשי את זה?" שאל אותה אביב ולא הרפה ממנה באותו הרגע.

" אני לא יודעת מה לומר.. אני באמת רוצה שגבריאל יהיה מאושר. אבל אני חושבת שאני לא אוכל לסלוח לו, אני מקווה שאתה תבין אותי ושתסלח לי שאני באמת לא הצלחתי לגרום לו לאושר." אמרה אביטל בצער עמוק.

" אז מה את אומרת לי בעצם? שאת לא מתכוונת לסלוח לגבריאל על הנשיקה שלו עם אורנה?" לא הבין אביב את אביטל כי הוא כל כך רצה שהיא תסב אושר גדול לגבריאל , חברו הטוב שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך