מכונת הזמן -פרק 91

time machine123 28/08/2018 500 צפיות אין תגובות

אורנה דפקה על הדלת בייאוש, היא התיישבה על ברכיה וניסתה לפתוח אבל היא לא הצליחה.

" הצילו , תוציאו אותי מפה! אני צריכה אותך , דניאל קטן שלי. אל תדאג , אימא תבוא לקחת אותך , עוד מעט נתאחד . בבקשה , תרחמו עליי. למה אתם נעלתם עליי מבחוץ?" שאלה אורנה בפליאה אבל הבן אדם לא נתן לה ללכת לחופשי.

"את יודעת למה את נמצאת פה בכלל , גברת תירוש. את כאן כי את צריכה לקבל טיפול בדחיפות. למה את חושבת שדניאל הוא הבן הביולוגי שלך?" שאל הבן אדם. אורנה לא הייתה יכולה לענות.

היא התיישבה והתבוננה בו . היא המשיכה בשתיקתה.

" אני יודעת טוב מאוד שלמרגריטה יש חלק בהעלמה שלי , היא מנסה לקחת ממני את הזכות על הבן שלי. אני , אורנה תירוש ואני לא משוגעת. אני בטוחה כמעט שאני צודקת . למה אני נמצאת כאן?" קראה אורנה בתסכול.

" גברת תירוש , למה את חושבת שלדעתך את לא משוגעת? אף אחד לא יאמין לך לדבריך , בשבילם את שקרנית מדופלמת שכנראה המציאה שיש לה בן . מה שאני רוצה לדעת , זה למה את משוכנעת שדניאל הוא הבן שלך?" שאל שוב , הפעם בקול יותר תקיף.

" אני אומרת לך שוב שאני לא משקרת , מתי אתה תבין שמרגריטה ומעיין העלימו אותי בשביל להשתמש בדניאל לתוכנית הפרטית שלהם.

אני יודעת טוב מאוד שהן עושות כדי לנקום בגבריאל , האבא של הבן שלי דניאל.

אני מתחננת ממך בבקשה , תאמין לי ותשחרר אותי לדרכי.

אני צריכה לקחת את דניאל אליי, אני פוחדת שמעיין ומרגריטה יפגעו בו.

למה מעיין טוענת שדניאל הוא הבן שלה? היא יודעת שזה לא נכון , שמעולם לא עזבתי את דניאל לבד בחיים שלי.

למה הן מנסות לפגוע בי?" שאלה אורנה בבכי והיא לא הבינה למה אף אחד לא האמין לה.

" אני רואה שעדיין לא הבנת עד כמה מצבך חמור. את לא מבינה , זה אומר שאת חייבת טיפול במיידי. את לא נראית בסדר. את אכן משוגעת." קרא הבן אדם בביטחון.

" בפעם המאה , אני לא באמת משוגת כפי שמרגריטה ומעיין טוענות! הן לקחו לי את דניאל ואני לא יודעת מה לעשות כדי שאתה תאמין לי. אני אומרת שוב , שאני לא משוגעת.

אני בטוחה שמעיין נמצאת עם הבן שלי , אני אעשה כדי שדניאל יחזור אליי , או ששמי הוא לא אורנה תירוש. תגיד לי היכן בנות שקד מחזיקות בבן שלי? לאן הן חושבות להעלים אותו?" שאלה אורנה בתסכול והייתה נחושה להחזיר את דניאל בכל מחיר.

" אני לא יודע לאן , אני רק יודע שאת משוגעת אמיתית ושאני צריך לאשפז אותך עכשיו." אמר האיש בתוקף.

" לא , בבקשה , לאן אתה חושב שאתה לוקח אותי?" שאלה אורנה בעצב. הוא הוביל אותה לתוך התא שבו היא תשכב במיטתה. אורנה נלחמה כמו לביאה והבטיחה שהיא תעשה את כל המאמצים כדי להשיב בחזרה את הבן שלה.

שובל לא ידעה מה לעשות. האם היא תספר לחבר'ה שאורנה נעלמה ושמעיין לקחה את הילד כאילו הוא היה פושע בעצמו.

היא רצתה לספר לגבריאל את האמת , להגיד לו שזה לא בסדר שהבן שלו נעלם.

שמעיין לקחה אותו משום שהיא רואה מעין ילד שלה. למרות שהיא יודעת שדניאל הוא לא הבן האמיתי שלה.

שובל יצאה מן הדירה של אורנה בהחלטיות , נחושה לספר לגבריאל שדניאל הבן שלו נעלם.

שהיא לא יודעת מה לעשות עם זה שדניאל נעלם.

איך היא תוכל להסתכל לאורנה בעיניים ולהגיד שהילד שלה אבד ושמעיין הייתה מאוד נחושה לקחת אותו.

אביטל וגבריאל החליפו ביניהם מבטים.

לפתע שובל נכנסה פנימה והביטה בהם במבט משונה.

" גבריאל , קרה משהו נורא לדניאל , מעיין לקחה אותו ממני וגם העלימו את אורנה. כנראה זה חלק משיתוף הפעולה בין מרגריטה למעיין, ואני ממש מפחדת שדניאל ייפגע." אמרה שובל בחשש.

" מה?? איך הוא נעלם? " שאל גבריאל שהיה בהלם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך