מכונת הזמן -פרק 94

time machine123 03/09/2018 481 צפיות אין תגובות

גבריאל התקרב אליהם בחמת זעם והכה את פאר.

" דווקא את החברה שלי אתה מנשק? מבין כולן , היית צריך להתאהב בה , למה? עוד אתה קורא לעצמך חבר טוב. באיזו זכות אתה בא ומנשק את החברה שלי? את החברה שלי אתה מנשק? אתה יודע מה? חשבתי שאתה חבר טוב ואתה לא מסוגל לקחת לי את האישה שאני אוהב, ואת אביטל איך היית מסוגלת להתנשק עם החבר הכי טוב שלי?

ועוד החבר הכי טוב שלי , שקורא לעצמו " חבר" איך אתה מעז לנשק את אביטל , החברה שלי?" לא הבין גבריאל את פאר והביט בו בחמת זעם.

" אני אומר לך , גבי , אני לא נישקתי אותה , זאת היא התנפלה עליי.." ניסה פאר להסביר את עצמו לשווא.

" אל תסביר לי שום דבר , כי מבחינתי אתה בוגד ושקרן , וגם נוסף לכול , לא חברי מה שעשית לי עכשיו. נראה שאתה לא יודע להתאפק , מה?" כעס גבריאל.

" גבי בבקשה אל תריבו , אתה סתם עושה עניין משום דבר." קראה אביטל בקול רגוע.

" עושה עניין משום דבר, אה אביטל? עוד כמה פעמים תשברי לי את הלב ,עוד כמה פעמים את רוצה שהלב שלי יישבר? את שוברת לי את הלב ! את פשוט שוברת לי את הלב , כמה פעמים עוד הלב שלי יישבר ? כמה עוד , אביטל? תעני לי על השאלה שאני שואל אותך!" קרא גבריאל בתוקף.

" גבי, בבקשה אני מבקשת ממך שתבין.. פאר סליחה אם התנפלתי עלייך. אני מצטערת." אמרה אביטל בחיוך מתנצל.

" להבין מה? שאת שוברת לי את הלב? זאת הפעם המי יודע כמה שאת שוברת לי את הלב והלב שלי כבר שבור! מה כבר ביקשתי ממך ? הזדמנות אחת שתתני לי? כי אני פשוט לא הפסקתי לאהוב אותך." אמר גבריאל בכנות.

פאר ניסה ללכת אבל גבריאל חסם לו את המעבר.

" גבריאל , אני לא נמשך ל.." הוא רצה להמשיך במשפט אבל גבריאל המשיך להכות אותו.

" תחסוך ממני את המילים , אידיוט! אני ואתה עוד לא סיימנו לדבר.. למה נישקת את אביטל , אתה מוכן להגיד לי בבקשה למה?" שאל גבריאל את פאר ברוגז.

" גבי , לא נישקתי אותה בכלל. אמרתי לך כבר , שהיא התנפלה עליי בנשיקה. וגם , אני החבר הכי טוב שלך , אל תשכח את זה. אני גם לא רוצה לגנוב לך אותה.

אביטל שלך ותמיד תהיה שלך. אני לא רוצה לעמוד ביניכם. ועשיו אתה יכול לשחרר אותי לפני שאצרח!" שאל פאר ברוגז כי כבר הוא רצה ללכת מהגלידרייה.

" כן , רק לפני שאשחרר אותך , תרשה לי להגיד לך משהו : שלא תעז להתקרב יותר לאישה שלי, זה ברור?" אמר גבריאל בעצבנות ופאר נעלם מהר ככל שהוא היה יכול.

גבריאל כבר לא יכול להתאפק והוא החל לצעוד לעבר דירתו. לא משנה מה , אין לו למה לחיות יותר.

הוא החליט שעליו להתאבד בגלל שאביטל התנשקה עם פאר , החבר הכי טוב שלו.

וגם שברה לו את הלב. אז למה הוא צריך לחיות ?

הרי אם הוא ישקר , הוא אף פעם לא יפסיק לאהוב את אביטל. כי אביטל הייתה ונשארה אהבת חייו.

גבריאל היה שבור וגם היה נחוש לסיים את חייו גם ככה אין לו למה לצפות יותר הוא יתחתן עם מעיין ועדיין בליבו הוא יקווה שהוא ואביטל יחזרו להיות ביחד.

הוא לקח את האקדח וכיוון אותו לכיוון ראשו.

וכשהוא עמד לעשות את זה , להרוג את עצמו ולא להתחרט על שהוא עמד לעולל לעצמו.

אביב , דינה ויחיאל עצרו אותו ברגע האחרון כשהוא רצה לאבד את עצמו לדעת .

" אל תעשה את זה , גבי! לא רק שזה יפגע בעצמך , זה יפגע גם במי שאוהב אותך כשהוא ידע שאתה הרגת את עצמך אתה בעצם נותן למרגריטה ולמעיין לנצח. אביטל בטח הייתה נשברת אם היא יודעת שבגללה אתה רוצה לסיים את החיים שלך. אתה חשוב בשבילנו מאוד.

אז אל תהרוג את עצמך , בבקשה. תחשוב מה אביטל הייתה אומרת על זה.

גבריאל , אתה כוכב פופ מפורסם ואתה צריך להמשיך בקריירה שלך בכל הכוח.

לא משנה מה עוד עתיד לקרות. אל תעשה את זה כי אביטל פגעה בך ושברה לך את הלב רק כי אתה רוצה לפגוע בעצמך." אמר יחיאל דרך נזיפה ודינה לקחה את האקדח ממנו והחביאה אותו במקום הכי גבוה שאפשר.

" פשוט אביטל שברה לי את הלב והיא ממש פגעה בי, אני לא ידעתי איך אני אמור להכיל את זה. אני ראיתי את פאר ואת אביטל מתנשקים.

רציתי לקחת את האקדח ולפגוע בעצמי , לראות מה תהיה התגובה שלה כשהיא תדע שאני אפגע בעצמי ואסיים עם החיים שלי.

חשבתי שאין לי למה לצפות . בטח שלא למה לחיות יותר.

ואני מצטער אם ציערתי אתכם , דינה ויחיאל מנור.

אבל כל עוד אני חי וקיים. אף חבר טוב שלי לא יתנשק עם המישהי שאני אוהב באמת.

ולא בטח פאר. שהוא היה החבר הכי טוב שלי.

תודה שאתם עצרתם אותי מלפני שאיבדתי את עצמי לדעת.

בלעדיכם , אני כלום!" אמר גבריאל ברגש ודמעות עמדו בעיניו.

" זה בסדר , אנחנו איתך בכל דבר, גבי ואנחנו רוצים להגיד שאנחנו אוהבים אותך יותר מדי כדי לאבד אותך ולתת לך לפגוע בעצמך. אפילו אביב פה , אמר לנו שאתה היית בשבילו חבר אמת, מגדלור בעת צרה והקשבה לכל מה שהוא היה צריך .

אנחנו לא ניתן לך ללכת לפני שתדע שרצינו לעצור אותך , אחרת מי יודע מה היה קורה אם לא היינו מספיקים להגיע לפני שאתה היית באמת פוגע בעצמך.

מזל שהגענו , אם לא היינו איתך בזמן הזה. ייתכן והיית מת." אמרה דינה והתחילה לפרוץ בבכי תמרורים.

גבריאל הביט בהם בחיוך עצוב והבין שאין לו מה לסיים עם החיים שלו.

עדיין , הלב שלו היה שבור.

" אני דואג לך בטירוף ואתה לוקח איזה אקדח , מחליט שבא לך להתאבד, אתה יודע מה היה קורה אם לא היינו מצליחים לעצור אותך ממש בשנייה האחרונה? היית מת לנו. הייתי מאבד את החבר הכי טוב שלי בגלל שטות. בסדר , אביטל שברה לך את הלב. אבל אתה עדיין נחשב לחבר הכי טוב שלי. ואתה רוצה לסיים עם החיים שלך רק בגלל שאביטל התנשקה עם פאר?

תגיד לי , זה רק אני או שאתה באמת לא מבין מה היית יכול לעולל לעצמך במו ידייך? " אמר אביב בחמת זעם.

גבריאל לא ידע מה לומר. אביב באמת צדק והוא מסכים עם מה שהוא אמר.

" נכון , אתה צודק. אין לי במה להכחיש. אתה החבר הכי טוב שלי אביב ותמיד תהיה. תודה שאתה כאן ואומר לי את המילים הללו כדי שאתעודד." קרא גבריאל וחייך מבעד לכל הדמעות המעטות שזלגו לו.

" בשביל יש חברים הכי טובים , בשביל לעודד , לא? אתה אמור להתחתן עם מעיין בעוד כמה ימים , לא ככה?

אז מה דעתך שנרים מסיבה קטנה לימים האחרונים של הרווקות שלך?" שאל אביב בקול סקרן.

" זה בהחלט רעיון לא רע , אביב . אבל לפני הכול חשוב לי להגיד לכם תודה רבה שאתם עצרתם אותי בשנייה האחרונה לפני שעמדתי לעשות את זה.

אני כבר לא אחשוב על זה , תודה גם לכם , דינה ויחיאל. תודה שאתם קיימים.

אני לא יודע מה עם אביטל , למעשה לא הפסקתי לאהוב אותה גם עכשיו.

אני לא מסוגל לשכוח את הנשיקה שלה ושל פאר. אני רק מקווה שאני אוכל להתגבר על זה." אמר גבריאל בחיוך מקווה.

מעיין הייתה מאושרת כי היא חשבה שגבריאל עמד להתחתן איתה .

מרגריטה ראתה איך פניה של ביתה קרנו מאושר ומשמחה.

" אימא , גבריאל הציע לי להתחתן איתו , זה הדבר הכי נפלא ששמעתי היום. אני וגבריאל עומדים להתחתן.

תהיי שמחה כמוני , אימא!" קראה מעיין בפנים מחויכות.

" אני שמחה , מעייני , אני מאוד שמחה בשבילך . את עומדת להתחתן עם גבריאל ולהקים משפחה משלך.

הכול יהיה מושלם , מעיין! שלא לדבר על דניאל , הבן שלך. אוי כמה שאת תיראי יפה בשמלת כלה." אמרה מרגריטה באושר וחיבקה את מעיין הנרגשת.

" אה , היום בפעם הראשונה הוא קרא לי אימא! דניאל מבין שאני האימא שלו למרות שזה לא נכון.

הוא לא מבין שזאת הצגה כדי שנחזיר אלינו את הכבוד ואת הכסף לבית משפחת שקד, אני מבטיחה לא לאכזב אותך , אימא!" אמרה מעיין.

פאר הסתיר את הבובה ששימשה את אחותו מעיין להראות כאילו הייתה לה בטן הריונית. למרות שדניאל לא היה הבן הביולוגי האמיתי שלה. אלא הכול היה הצגה אחת גדולה.

תובל הבחינה בו מסתיר את הכרית ששימשה את מעיין ואת מרגריטה כדי לזייף את ההיריון שלה.

" אתה יכול להגיד לי מה קורה פה?" תובל שאלה בזעם. היא התבוננה בו ולא האמינה למראה עיניה.

האם ייתכן שקורה פה משהו חמור והיא אפילו לא יודעת שום דבר?

פאר לא ידע מאיפה להתחיל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך