מכונת הזמן -פרק 97

time machine123 05/09/2018 458 צפיות אין תגובות

אביטל התבוננה בגבריאל כמה רגעים והבינה שהיא עדיין אהבה אותו.

" נו , אתה מוכן לחתונה שלך עם מעיין?" שאלה אביטל וצחקה לעצמה.

" יש יותר מוכן מזה? תגידי לי , אני הולך להתחתן עם מעיין בעוד פחות מיומיים. אני אהיה נשוי לה!" אמר גבריאל בהרהור והסתיר את רגשותיו האמיתיים מאביטל. היא הרגישה שלמרות שהוא עמד להתחתן עם מעיין , משהו בו לא שלם עם ההחלטה הזאת.

כאילו הוא הרגיש שעומד לקרות משהו נורא והוא לא רצה להעכיר את האווירה הטובה שהייתה בינו לבין אביטל.

" אתה בטוח בנוגע להחלטה שלך להתחתן עם מעיין? אתה מתחרט או שאתה החלטי לגבי זה שאתה אוהב אותה. אה, טוב לא אגיד יותר שום דבר. אתה צודק. אני מבטיח לא להגיד כלום ליד אביטל." אמר אביב בחיוך מתנצל.

גבריאל כל פעם הגניב מבט לעבר אביטל , שהתבוננה בו במבוכה.

" אתה מתרגש?" שאלה אביטל בחיוך ביישני.

" אני מתרגש קצת. אביטל , תפסיקי להביט בי ככה . זה מאוד מביך אותי , את יודעת?" אמר גבריאל בחיוך נבוך.

" טוב , אז אני לא אסתכל עלייך. מבטיחה." אמרה אביטל בהתנצלות.

כמה שאביטל ניסתה לא להפנות את מבטה לעבר גבריאל. היא לא הפסיקה להתפעל ממה שהוא לבש.

זה עשה אותו הרבה יותר חתיך ויפהפה ממה שהוא היה בדרך כלל.

גבריאל הביט באביטל ולא הפסיק לחייך אליה כל הזמן.

" טוב , את צודקת , אני ממש מתרגש לקראת יום החתונה שלי עם מעיין. אני לא יכול להעמיד פנים שלא. כי אני כן מתרגש." אמר גבריאל בהתרגשות.

" טוב , איך אפשר שלא להתרגש. חתונה זה דבר מרגש. ואני גם מאחלת בשבילך את כל הטוב שבעולם. שאתה תהיה מאושר , כי זה היום הכי חשוב בחיים שלך. באמת. שזה יום חשוב . חוץ מזה , יש לכם את דניאל. וביחד אתם משפחה מושלמת.

אני בטוחה שאתם תהיו מאושרים ביחד." אמרה אביטל בקול נרגש ודמעות עמדו בעיניה.

" הכול בסדר. אני הולך להתחתן בעוד פחות יומיים. זה בסופו של דבר עובר כמו כל יום בחיים. אני יכול להתמודד עם זה. איך אני נראה בעיניך?" שאל גבריאל וציפה לתשובה מאביטל.

" אתה נראה משגע. מעיין תראה את החליפה שאתה לובש.. היא בטח מאוד מתרגשת . הלוואי והייתי מתחתנת עם מישהו שאני כל כך אוהבת. סוף סוף החלום שלך מתגשם , לא ככה?" אמרה אביטל בחיוך של ניצחון והביטה על גבריאל במבוכה.

" לא הייתי קורא לזה חלום. אם באמת הייתי אוהב את מעיין , אז הייתי יכול להתחתן איתה בלי כל בעיה.

רק ששכחת פרט אחד קטן : שאני מתחתן איתה רק בגלל שיש לנו את דניאל ואנחנו צריכים כזוג לגדל אותו.

זה לא שהיא האישה של חיי , היא פרווה כמו שאומרים אצלכם בירושליים. זה לא שאני משתגע אחריה. אני לא באמת אוהב אותה." אמר גבריאל בכנות.

" אם באמת אתה לא אוהב את מעיין כמו שאמרת אז למה אתה מתחתן איתה , אני לא יכולה להבין איך הראש שלך פועל.

אני מניחה שזאת החלטה של הרגע האחרון, שכבר לא היה לך נעים והסכמת עם זה שאתה תתחתן איתה.

אתה מתחתן איתה בעוד פחות מיומיים , הייתה לך אפשרות לשקול את האפשרות.

אבל עכשיו , זה קצת יותר מדי מאוחר כדי להתחיל להתחרט על ההחלטה שקיבלת. לא?" אמרה אביטל שהייתה באווירת נכאים במיוחד.

היא הרגישה שהולך לקרות משהו נורא לאורנה. אם הייתה האפשרות , היא עצמה הייתה יוצאת למסע לחיפוש אחריה.

היא ידעה את האמת שאורנה היא אימו הביולוגית של דניאל והיא הייתה מוכנה לספר לגבריאל את כל האמת אודות התוכנית הנוראית של מעיין ומרגריטה.

היא הייתה מוכנה לומר שמעיין היא שותפה לפשע של אמה.

ומה שהיא עשתה לאורנה , זה בלתי נסלח בעליל.

מה שמעיין ניסתה לעשות עם גבריאל , הרי היה רק ניסיון כושל לשמור את גבריאל לעצמה.

כי מעיין ידעה שאם היא תשתף פעולה עם מרגריטה , היא לא תוכל להתגבר על מה שגבריאל עשה לה אז שהיא הציעה לו נישואים בשידור חי.

אורנה רצתה לצאת לחופשי ולהוכיח את חפותה לכולם.

רק היא לא ידעה למה שמו אותה בבית משוגעים.

" למה אתה לא מאמין לי? מעיין ומרגריטה חטפו לי את דניאל! הוא הבן שלי , אני בטוחה שהוא הבן שלי . אתה תיענש על כך בחומרה שאתה משתף פעולה עם בנות שקד.

האמת תדבר בשם עצמה כשאתה תראה שמעיין ומרגריטה קשורות מאוד לחטיפתו של בני , דניאל!

אתה תראה שאני דוברת אמת ואתה תצטער מעמקי נשמתך שאתה לא מאמין לשום דבר שאני אומרת.

אתה יודע מה? בוא תספר לי מה בנות שקד זוממות לעשות עם הבן שלי ואחר כך אני אתן לך לעשות בי כל מה שיעלה לך לראש. רק תגיד את האמת , בבקשה. אל תשתף פעולה איתן , די אני מתחננת על נפשי האומללה. אתה בטח יודע מה זה להיות רחוקה מהבן שאני כל כך אוהבת יותר מעצמי.

אני צריכה לדעת מה קורה איתו , זו הדרך היחידה שאוכל לחיות בשקט ובשלווה.

למה אתה לא אומר כבר את האמת וסיימנו עם זה?" אמרה אורנה בעצבנות.

" כי אני חושב שאת משוגעת , למה את חושבת שזה הבן שלך? את משוגעת לחלוטין. את רק מדמיינת שזה אכן הבן שלך. אני אזכיר לך את הסיבה האמיתית שאת פה? את נמצאת פה כי את חשודה בהתעללות של ילד כבן שנתיים. אם זה היה באמת הבן שלך , הייתי משחרר אותך מפה בשמחה.

אבל העובדות מדברות בעד עצמן עכשיו. זה רק מוכיח כמה שאת נוכלת , שקרנית וערמומית. למה את משקרת? הרי זה לא הבן שלך.

תגידי , למה שמעיין ומרגריטה ישחררו אותך משם רק כדי שאת תספרי להם שאת האימא האמיתית והבלעדית של דניאל תירוש- דמתי. זה לא יעבוד , יקירתי , אם את חושבת שזה מה שישנה את דעתן את מאוד טועה.

את משחקת באש , איך את קוראת לעצמך , אורנה? או האימא של דניאל?" התעקש האיש להכתים את אורנה.

" נראה שאתה לא מבין ממה שאתה מעורב , שילמו לך הרבה כסף כדי שתשתף פעולה איתן.

זה לא יפה מה שאת עושה , אני אומרת לך בבירור שאני לא משוגעת ומטורללת. למה אתה עושה לי את זה? למה אתה משתף פעולה עם מרגריטה?" לא הבינה אורנה והביטה בו בפליאה.

" כל אחד יודע שאת משוגעת ואת לא דוברת אמת , תפסיקי לשחק משחקים.

פעם אחת ולתמיד תספרי את האמת.

בואי נשים את הקלפים על השולחן ונדבר על דניאל , הוא הבן של מעיין שקד וזאת האמת היחידה שאני מכיר.

ואת לא תשחקי פה משחקים של כבוד , לא גברתי . את צריכה לעבור טיפול דחוף שיזכיר לך למה את נמצאת פה.

עכשיו את באה איתי למשפט שיוכיח לך שהילד הזה לא שלך כפי שאת נוהגת לטעון." אמר האיש וגרר את אורנה בכוח לעבר המיטה.

" תתבייש בעצמך , תראה מה אתה עושה לי. שופט אותי על ליבי הטוב ומוציא אותי שקרנית.

מתי תבין כבר שאני דוברת אמת!" אמרה אורנה בטון מיואש.

" את צריכה להבין כבר, שאת די השתגעת עד כדי דיכאון . קשה לך עם העובדה שהוא הבן של מעיין שקד." אמר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך