מכונת הזמן 2 – פרק 1

time machine123 23/11/2017 573 צפיות 2 תגובות

-לפני כשנה, בבית הקברות-
שובל , תובל , חננאל , אביב וגבריאל עמדו מול קברה הטרי של אביטל שנרצחה על ידי מרגריטה, אמה של מעיין.
עברה שנה מאז אותו רצח שהותיר את גבריאל דמתי , הזמר שאותו אביטל ניסתה להציל , ומסתבר שבסופו של דבר היא הצליחה להציל אותו.
גבריאל לא הצליח להציל אותה . מותה גרם לו ולחבריו סבל רב .
" שלום אביטל , אני מבטיח לך שלעולם לא אעקור אותך מהלב שלי. גם אם תהיי מישהי אחרת שבה אתאהב בשנית , לעולם היא לא תהיה כמוך, מתוקה ועם נדיבות לב כזאת שלא הכרתי אצל אף אחת." אמר גבריאל בכאב. דמעות של צער זלגו מעיניו.
" גבי , אתה חייב להמשיך הלאה. עם מי שזו לא תהיה. אתה מוכרח לפנות לך בלב מקום למישהי אחרת. אולם היא לא תהיה כמו אביטל. אני יודעת מה שאני אומרת. אתה לא חייב לבכות עליה כל החיים. היא לא תחזור , תקלוט את זה כבר. הבטחתי לאביטל , שלא משנה מה אני לא אתן לך לנסוע שוב בזמן. זה מסוכן. איבדנו את אביטל , אנחנו לא רוצים לאבד גם אותך." הוסיפה שובל ברגשנות.
" אתן לא תאבדו אותי, גם אם תרצו. אני חייב לדעת מה עלה בגורלו של בני דניאל. אני לא יכול לחיות בלי לדעת מה עבר עליו . היום אני עוד אברר את העניין הזה. " קבע גבריאל בלי לשים לב שעברו לחשושים בין שובל לתובל . גם הוא לא שם לב למבט שחלף על פניו של אביב. " מה קרה, חבר'ה? יש משהו שאתם מסתירים ממני? דברו! אם זה קשור לאביטל, אז חבל על הדיבור. אני כבר יודע את האמת." ניסה גבריאל להסות את שובל ותובל.
" אסור שגבריאל ידע שבנו דניאל מת כבר יותר מעשר שנים. אנחנו צריכים להשמיד סופית את מכונת הזמן ובא לציון גואל. אנחנו בשנת 2019 . " הוסיפה שובל בחצי לחש , אביב מיהר להסות אותה כי חשש שגבריאל אולי יקשיב ודבריהם יחלחלו לתוך ליבו.
החבורה החליטה פה אחד ללכת בפתאומיות לבית . גבריאל החליט בתוך ליבו שהוא יברר מה קורה עם בנו דניאל. הוא יסע בזמן בלעדיהם.
הוא יהיה חייב לדעת מה קורה איתו ומה עלה בגורלו של בנו היחיד.
בבית , החברים שלו חשבו לבדם מה יעשו עם מכונת הזמן. הם הגיעו למסקנה שאם הם לא ישמידו אותה אז גבריאל יסכן את עצמו ויסע בזמן ללא ידיעתם ובלי הסכמתם לכך.
לבסוף אחרי התייעצות עם אביו של גבריאל שבא לבקר אותו בהפתעה. הם סיכמו איתו שהם יסתירו מגבריאל את העובדה שבנו מת כבר עשר שנים. גבריאל יצא לספריה הקרובה לביתו בשביל לחפש בגוגל תחת הערך " דניאל תירוש – דמתי" .
הוא מצא שם סרט דוקומנטרי שהורן לציון עשר שנים למותו של אגדת הרוק הידועה , דניאל תירוש – דמתי.
הוא עקב אחרי האמנים שדיברו על דניאל ועל האופי הצבעוני שלו. הוא חייך כשהוא ראה אותו שר ביחד עם חברי הלהקה : רינת , רימון ושגיא.
ולבסוף הוא הגיע להחלטה סופית שהוא יסע לבדו בזמן במטרה להציל את בנו יחידו דניאל.
הוא גם ידע שאסור לשתף את החברים שלו בידיעה שהוא יסע בזמן כי אז הם יעשו כל מה שביכולתם שלא לאפשר לו לנסוע בזמן.
בינתיים , יחיאל ודינה שהייתה בהיריון של עלמה שוגרו לעבר שנת 1996 .
" אנחנו נתגעגע אליכם מאוד, תשמרו על גבריאל , טוב? כי אם הוא יעשה שטות גדולה אז אני אהיה האחראי על המעשים הבלתי אחראים שלו. תדאגו לו . שלא יהיה לבד . " הוסיף יחיאל בדאגה ודינה הביטה בהם בפנים חיוורות.
" בטח שנדאג לו , בזמן שלא תהיו כאן. הרבה בהצלחה דינה . שתהיה לידה טובה . תגדלו אותה או אותו בסבלנות ובאורך רוח." הוסיפה שובל בהתרגשות.
דינה ויחיאל שוגרו במהירות לעבר שנת 1996.


תגובות (2)

היי אביטל היקרה סיפור קשה וכואב אך כתוב נפלא ממני בקי ♥♥♥

25/11/2017 14:09

תודה

25/11/2017 22:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך