מכונת הזמן 2- פרק 17

time machine123 05/04/2019 637 צפיות אין תגובות

רינת וגבריאל התנתקו זו מזה בבהלה ובדקו שאף אחד לא רואה ששניהם התנשקו זה עתה.
" אתה נורמלי? יכולים לגלות אותנו בכל רגע." קראה רינת בחשש ונאנחה באריכות.
" מה? אנחנו ממש לבד ואף אחד עדיין לא נמצא , מה דעתך שנשמור בסוד על כך שאנחנו זוג?" שאל אותה גבריאל בחצי חיוך.
" נניח שאני מסכימה , לא תספר לאף אחד על מה שקרה בינינו הערב, טוב?" אמרה רינת כמעט בחצי לחש.
" בסדר , אני הולך בינתיים לחפש את החברים שלי." הוא אמר והבחין בדניאל שהתקרב אל הרחבה , הוא ידע היטב שאסור שהוא יראה אותו עם רינת.
שובל , אביב , חננאל ותובל נופפו לו בידיהם לשלום מרחוק, גבריאל התקרב לעברם והרגיש שמצב רוחו השתפר פלאים.
" תגיד , גבי , ראית במקרה את דינה ויחיאל?" חשב אביב בקול והביט בו במבט בוחן.
" אין לי בכלל מושג אם הם מתכננים גם לבוא, אולי דניאל בכלל לא הזמין אותם, אפרופו עלמה , איפה היא נמצאת עכשיו?" שאלה תובל בנימה סקרנית יותר מתמיד.
" עלמה בבית שלה , מתאבלת על כך שדניאל בכלל לא שם עליה. ושהוא בזוגיות עם רינת. עכשיו לעניין , איפה דינה ויחיאל?" התפלאה שובל וציפתה לתשובה.
בדיוק דינה ויחיאל הגיעו אף הם למסיבת פיג'מות שדניאל בכבודו ובעצמו אירגן.
" שלום לכולם , שלום גבריאל, שמעת את החדשות האחרונות?" קרא יחיאל והביט בו במבט מסתורי.
" מה הייתי צריך לשמוע?" שאל גבריאל בפליאה ולא הבין על איזה חדשות אחרונות דינה ויחיאל דיברו בדיוק.
" זה בקשר אליכן , תובל ושובל להקו אתכן לקאסט של פסטיגל 1996 . אתן תופיעו על הבמה הכי גדולה ברעננה, זו הזדמנות חד פעמית ואני מצפה מכן שתיענו בחיוב." קרא יחיאל בקול חגיגי במיוחד.
תובל ושובל החליפו מבטי תמיהה ביניהן.
" מה , שתינו ביחד? על הבמה הכי גדולה ברעננה! וואו." קראו תובל ושובל ולא האמינו למזל הטוב שנפל בחלקן.
" נו , אז מה אתן אומרות על זה? אתן תסכימו לתת כמה מזמנכן בחנוכה הקרוב. אני שוב חוזרת ואומרת, זאת הזדמנות שאולי לא תחזור ואולי שווה לכן לנסות." התערבה דינה בשיחה והביטה עליהן בתקווה שהן יסכימו למה שיחיאל הציע לשתיהן.
" ברור , איך לא נוותר על הצעה כזאת , תודה יחיאל. אנחנו לא יודעות איך לפצות אותך על ההזדמנות שהענקת לשתינו!" קראו תובל ושובל ביחד. הן היו קורנות מאושר.
" אין בעד מה , מחר אני רוצה לראות אתכן רעננות וחדשות אצלי במשרד.
ואוי ואבוי , אני לא רוצה שתבזבזו לי דקה. אני די עסוק. במקרה הזה , אני גם מייצג את הכוכב שאתן לימדתן להכיר הכי טוב, גבריאל דמתי שלכן.
אם יש לכן שאלות כלשהן , אתן מוזמנות לפנות אליי אם תתקלו בקשיים." אמר יחיאל ורמז לדינה שהם צריכים כבר לזוז לראות מה עם עלמה.
" את קולטת , אנחנו הולכת להופיע בפסטיגל?" קראה תובל בהתרגשות וחיבקה את שובל ההמומה.
" כן , איזו התרגשות אדירה, באמת. מגיע לי קצת כמה דקות של תהילה. גם לך , אחותי. את לא חושבת?" אמרה שובל בהתלהבות של ילדים.
" בטח שאני חושבת שזה יכול לעזור לנו בזה. רק אני רוצה לדעת משהו, ידוע לך במקרה מי השתתף בפסטיגל 1996 . אולי.. יעל בר זוהר , אם אני לא טועה , תקני אותי אם אני כן." תהתה תובל בקול.
" כן , גם יעל בר זוהר תהיה ביחד איתנו על הסט, למרות שנראה לי שהכול בגדר חלום.. ושאני מפחדת שאני אתעורר כשאני מגלה שזה בעצם בדייה." קראה תובל בחשש.
חננאל ניגש אל תובל והביט בה במבט סקרן .
" נו , מה עם ההצעה? הסכמתן למה שיחיאל אמר לכם לגבי חנוכה הקרוב?" שאל חננאל , אביב בירך את שובל על כך שהיא הצטרפה לקאסט של פסטיגל 1996.
" כן , ברור. בייבי. אני הולכת להשתתף בפסטיגל , נכון שזה מגניב?" אמרה תובל ונתנה לו נשיקה ארוכה על השפתיים וחייכה אליו ברוך.
" ממש מגניב, תובי. ואת הולכת לקבל על זה מלנטה כסף. בינינו , זה הדבר הכי טוב שקרה לך. תנצלי את ההזדמנות הזאת שיש לך כי באמת היא אחת ויחידה." אמר חננאל ברצינות והסתכל עליה במבט חסר הבעה.
" מה זאת אומרת האחת והיחידה? אתה באמת אמרת את זה עכשיו?" קראה תובל ללא חיוך והיא הביטה בו ברצינות יתרה.
" מה אמרתי? אני בסך בכול רוצה שתצליחי. שתדעי להעריך את זה. " אמר חננאל בפנים חתומות והביט על תובל במבט ממושך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך