מכונת הזמן 2 – פרק 22

time machine123 02/05/2019 562 צפיות אין תגובות

פאר רמז שהוא מעדיף לא לפתוח את הנושא הכאוב בפני עלמה , הוא הניח את שתי המזוודות שלו ליד הדלת.

" אני צריך לברר משהו רגע, עלמה." קרא פאר בהרהור והניח את כוס המיים על השולחן.

" לאן אתה הולך , דוד פאר? עוד לא סיימתי להסביר לך איפה ההורים שלי נמצאים עכשיו." אמרה עלמה אך פאר אמר לה שהם ימשיכו לדבר יותר מאוחר.

עלמה נאנחה והתיישבה על הספה עד שפאר יחזור.

בדיוק שעלמה התכוננה לשינה , תובל ושובל המאוכזבות חזרו מהאודישן הכושל שהיה אמור לקחת היישר לפסטיגל 1996.

" איזה מעצבן ! שהבמאי החצוף הזה לא יעז לגעת בי בחיים!" קראה תובל באנחה והתיישבה על הספה .

" כבר הייתה לי הרגשה שאנחנו לוקחות את האודישן הזה בהליכה על בטוח." קראה שובל באכזבה והתיישבה גם ממש ליד תובל.

" תובל ושובל , לא מזמן הגיע אורח מיוחד שהיה החבר הכי טוב של ההורים שלי ואני ממש רוצה להכיר ביניכם.

מה דעתכן שתארגנו בשבילו את החדר שלי בזמן שאקרא לו ואביא אותו לפה?" שאלה עלמה והתכוונה לחפש את פאר.

פאר הופיע והופתע לגלות מי אלה שתי הבחורות שמתארחות בבית של ההורים של עלמה ותהה מה הן עושות כאן לעזאזל.

" שלום , דוד פאר. כבר הכרת את שתי החברות הכי טובות שלי , תובל ושובל?" שאלה עלמה את פאר ההמום והבחינה שהוא לא הבין האם הוא מכיר אותן מאיזה מקום או סתם רק נדמה לו.

" אני מכיר אתכן?" שאל פאר ליתר ביטחון.

" לא ממש." ענתה תובל בקצרה. " אתה בטוח שאתה בסדר?" שאלה בקול אך הוא לא ענה לה.

הוא אמר שיש לו קצת סחרחורת ושהוא עומד כמעט להתעלף מרוב הלם.

" דוד פאר , שאביא לך כיסא? " שאלה עלמה בקול והביטה שהוא לא כ"כ חש בטוב.

" לא , אני בסדר." אמר בקול מרגיע כאילו הוא ניסה לומר לעלמה ללא מילים שאין צורך שהיא תדאג לו.

" כמעט התעלפת , שב רגע ותן לנו לטפל בך כי אתה מאוד חלש." קראה שובל וניסתה לשכנע אותו שישב ויאכל משהו.

" לא תודה , עלמה את יכולה להביא לי את הכדורים מהתיק?" שאל כי לא היה לו כוח את הכדורים מתוך התא האחורי של התיק.

" רגע , אביא בשבילך את הכדורים כדי שתשתה." אמרה עלמה וידה פשפשה אחר חבילת הכדורים של לחץ הדם שאותה גם לוקח אביה יחיאל מנור.

דניאל נעלם בנסיבות לא ידועות , רינת הייתה ממש מיואשת, היא לא ידעה לאן נעלמו עקבותיו.

אורית שנכנסה באורח פתע לתוך הדירה . היא בכלל לא הודיעה על בואה.

" איפה דניאל? למה הוא לא כאן?" שאלה אורית ברוגז ולא הבינה למה דניאל לא עונה בטלפון.

" אין לי מושג . תשמעי למה שיש לי לומר . דניאל נעלם ואני לא יודעת מה לעשות.

תעזרי לחפש אותו?" שאלה רינת בחשש כי היא חשבה שלעולם הם לא ימצאו את דניאל.

" דווקא שעכשיו אני זקוקה להיפגש איתו אחד לאחד, הוא נזכר להיעלם ברגע הכי חשוב בחייו." אמרה אורית בעצבנות.

רינת התקדמה בעקבותיה וביחד הן התחילו לחפש אחר דניאל.

אורית החליטה לנצל את ההזדמנות בשביל לקחת את המושכות לידיה ולהגיד לרינת מה היא באמת היא חושבת על הקשר שלה עם דניאל.

" תגידי רינת , אם כבר אנחנו מדברות באופן גלוי . הסיבה האמיתית שהוצאתי אותך מלהקת המנומרים הייתה בגלל שקנאתי בקשר המיוחד שיש לך עם דניאל. אני גם חושבת שאין לך קול יפה." אמרה אורית ברוע לב והתכוונה להיכנס עמוק בתוך הקשר הרומנטי בין רינת ודניאל.

" מה את סחה?" שאלה רינת בזעם ומרגע לרגע היא הרגישה איך היא מתמלאת שנאה כלפי אורית.

" למה עשית את זה , אורית? אני לא שרה כזה רע!" קראה רינת בכעס.

" תקשיבי לי טוב , את לא שרה כמו זמרת ואת מאוד גרועה בבחירת השירים." קראה אורית ואמרה שמבחינתה היא לא תשנה את החלטתה.

" רגע ,עלמה . את מוכנה להגיד מה השתיים הללו?" שאל פאר בבלבול ולפתע הוא התעלף במקום .

תובל ושובל החליפו מבטים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך