מכונת הזמן 2 – פרק 5

time machine123 14/12/2017 489 צפיות אין תגובות

החבורה מירושלים נחתו בשנת 1996 . מעניין איך גבריאל יגיב כשיוודע לו שהם נסעו בזמן כדי להחזיר אותו במהירות לשנת 2019.
בינתיים גבריאל הלך לחדר ששם שרר חושך מוחלט. הוא שמע קול נוסף של אישה. מעניין מי זאת? בטח זאת החברה של דניאל , הבן שלו.
" חשוך פה מאוד ואי אפשר לראות פה שום דבר. לא?" חשב גבריאל בקול.
הבחורה לא הגיבה וגבריאל הבחין שהיא נאנקה בקול.
" או!" היא אמרה באנחת כאב וגבריאל ניגש לעזור לה.
" הכול בסדר שם?" שאל כי הוא היה מודאג מהאופן שבו היא הגיבה.
" כן , הכול בסדר." היא אמרה בטון בטוח , מנסה להתחמק לשווא ממבטיו.
הוא התקרב אליה והשניים התנשקו. הוא לא ידע שזאת הייתה רינת , הבת של מעיין שטסה לאחר שהם סיימו את הקשר שלהם לארה"ב.
רינת התנתקה ממנו בעדינות וניסתה ללכת לדרכה , גבריאל הוסיף להתבונן בה ממושכות.
" תשמע , אני חייבת לזוז. אני ממש מצטערת. וסלח לי על ה.." היא הוסיפה בטון מהוסס והפנתה אליו מבט מובך.
" על הנשיקה? זה בסדר, את לא צריכה לבקש סליחה. ודרך אגב, קוראים לי עידו." הוסיף בקצרה והמשיך בדרכו לעבר היציאה מהחדר.
" לי קוראים רינת . " היא אמרה בקצרה והלכה לעבר הבמה.
" נו , חברים , איך היה בהופעה הבכורה שלכם?" שאלה אורית בחביבות.
" תגידי , אורית . אלו מין מילים מחרידות לשיר הזה! את לא יודעת , לא יכולת לחפש שירים יותר טובים מהאסון ורסאי הזה?" הוסיף דניאל בציניות.
" זה שיר מאוד טוב שדרך אגב הפך אתכם למפורסמים! אז אל תחפשו על מי אתם תוציאו את התסכולים שלכם!" הוסיפה אורית בעצבנות.
" כן , גברת אורית. לא יכולת לחפש מישהי שתכתוב שיר אחד נורמלי?" ענה שגיא בזעם.
" אם מה שאני מביאה לכם לא מספיק , אז אין לי מה להוסיף יותר." אמרה אורית באכזבה , ואז כאשר היא הבחינה ברינת שהופיעה פתאום , " או שלום למלכה אליזבת בכבודה ובעצמה. איפה היית כשהלהקה של החבר שלך הופיעה? " הוסיפה אורית בציניות.
" את בעצמך אמרת לי שאני לא שרה טוב אז דאגת להוציא אותי מהלהקה ממש ברגע האחרון. אני שוקלת לפתח קריירה משל עצמי." הוסיפה רינת בהחלטיות.
" כן , הוצאתי אותך מהלהקה כי את לא רק יודעת לשיר טוב כמו שדניאל שר. אלא גם שאין לך קול יפה." אמרה אורית ברגשות קנאה עזים כלפיי רינת.
" ממש תודה. את הורסת לי את הקריירה." אמרה בעצבנות והלכה משם.
החבורה נכנסה למסעדת " צ'יפס אנד מור" והבחינה בבחורה צעירה עם צמה ארוכה שהשפילה את מבטה בגלל שהבוס שלה אמר הרגע שהאוכל שהיא מכינה לא טוב בכלל.
" את שומעת אותי , לא מגישים אוכל שנשרף , לכי למטבח בזה הרגע." צעק עליה בקול ועלמה הוסיפה להביט בו במבוכה.
" אני מבטיחה לך שאני עוד אשתפר." היא הוסיפה בחיוך מבטיח.
" אני לא רוצה לשמוע שום מילה , מבחינתי את לא מכינה צ'יפס כמו שצריך , את מפוטרת, שמעת? מפוטרת!!" הוא צעק עליה מול כל האנשים והיא כל כך התביישה.
שובל ראתה שהבוס המשיך לצעוק על הבחורה , היא נחלצה לעזרתה. " היי , הבחורה אמרה לך שהיא תשתפר , אז למה אתה לא מאמין לה?" הוסיפה שובל בחמת זעם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך