מכונת הזמן 2- פרק 8

time machine123 12/09/2018 431 צפיות אין תגובות

עלמה שלחה אל שובל מבט נבוך ולא ידעה מה לומר.

" כוונתי שהם עדיין בנסיעה מאוד חשובה ואני לא יודעת מתי הם עתידים לחזור. אתם יכולים לשבת עד שאני אדבר איתם לפחות. " אמרה עלמה בחיוך מבויש.

" טוב , אז אנחנו באים איתך לבית של ההורים שלך, אגב , אנחנו נחכה עד שלפחות דינה ויחיאל יחזרו.

אנחנו כאן כי אנחנו מנסות להציל את החבר שלנו , גבריאל דמתי , אביך הזכיר רבות את השם שלו. הוא היה מוכר כזמר פופ. הוא היה נהדר וכובש. חבל שהוא לא חי." קראה תובל בעצב מעושה.

" נכון , אני זוכרת אותו , גבריאל היה מאוד מפורסם ואבא שלי סיפר שהוא מת ביום החתונה שלו עם מעיין שקד, אומרים שהוא נעלם ביום החתונה שלו. ולא הצליחו לעקוב אחר עקבותיו." אמרה שובל בחיוך עגמומי.

תובל ושובל החליפו מבטים.

חננאל הוכה בתדהמה ולא הבין מה קורה פה.

" אז מתי ההורים שלך יחזרו? אנחנו כאן במיוחד בשבילם!" שאל חננאל בחוסר סבלנות.

פתאום נפתחה הדלת וההורים של עלמה , דינה ויחיאל מנור חזרו מנסיעתם הדחופה.

" שלום , למה היית צריכה שנחזור מוקדם ? יש סיבה מיוחדת למה הזעקת אותנו?" שאלה דינה וציפתה לתשובה מפיה של עלמה.

" מיהרתי אתכם כדי שתחזרו כי יש כאן אנשים ששואלים עליכם ואומרים שהם משנת 2019 . הם טוענים שהם מכרים שלכם ואתם הכרתם כי החברה הכי טובה שלהם נרצחה כאשר ניסתה להציל את גבריאל דמתי בשנת 1991 . סיפור ממש עצוב שנגע לליבי , ומאז נעשתי חברה טובה שלהם." אמרה עלמה בחיוך עצוב.

" תובל , שובל וחננאל , האם זה אתם? והכי חשוב – איפה גבריאל? נו , אתם נסיתם למנוע ממנו לנסוע בזמן. ואיפה הוא עכשיו?" שאל יחיאל , הפעם שהיה קצת בלחץ.

" זה קצת קשה להסביר כי הוא כעס עלינו כי הוא גילה שלמרבה הצער הבן שלו דניאל מת יותר מעשר שנים. באנו בעקבותיו כי אנחנו רוצים להחזיר אותו בחזרה לשנת 2019.

זה די מסובך ממה שחשבנו. אנחנו לא יכולים להרשות לגבריאל להישאר פה בעוד אביטל כבר מתהפכת בקברה.

איבדנו את אביטל , אנחנו לא רוצים לאבד את גבריאל.

מספיק איבדנו אנשים יקרים וחשובים בגלל המכונה הארורה הזאת! ידעתי כל הזמן שהיא תביא לנו צרות! שובל נתנה את הבטחתה לחברתה אביטל שלא יאונה לגבריאל כל רע. " אמר חננאל בטון מלא דאגה.

" אני חייב לדעת איפה הוא, בבקשה! אני צריך לעצור אותו לפני שיהיה מאוחר מדיי." אמר יחיאל ופניו החווירו מעט.

" אני מאוד מפחדת לאבד אותו , אביב. מה אם לא נצליח להציל אותו בזמן?" אמרה שובל כמעט בבכי.

תובל התקרבה אליה וניסתה לנחם אותה.

" אני לא אתן לחבר הכי טוב שלי לסכן את חייו בזמן שהחברה שלו מתהפכת בקברה, ואת יודעת היטב מה הייתה דעתה בנושא.

היא לא הייתה בכלל אוהבת אם היינו נותנים לגבריאל לנסוע בזמן.

וטוב אם ננסה לעצור בעדו כי אם לא נצליח – אז ניכשל במשימתנו." אמר אביב בחשש.

רימון כבר לא יכלה להתאפק וצרחה לעבר רינת: " תגידי לי , איך את לא מתביישת? ככה את בוגדת בדניאל? ועוד עם האיש המגעיל הזה? הייתי בזה הרגע אני לא מהססת מלספר את האמת לדניאל.

דניאל משוגע עלייך . למה את עושה לו את זה?" שאלה רימון ברוגז ופניה סמקו.

" על מה את מדברת, רימון? אני אף פעם לא בגדתי בדניאל! מה קרה לך?" שאלה רינת בפליאה.

" אני אגיד לך , מה קורה. אם דניאל ישמע שאת בוגדת בו , הוא בחיים לא יסלח לך. זה הדבר הכי נורא שאפשר לעשות לבן אדם. את יודעת מה? את ממש מגעילה אותי!" אמרה רימון בציניות.

" את לא תגידי לו את זה , נכון . זה יהרוס אותו וגם אותי. רימון , אני מתחננת אל תגידי לו את האמת , לפני שאדבר איתו לבד.

דניאל הוא אהבת חיי ואני מאוד אוהבת אותו.

את לא תגידי לו את זה , נכון? תודה רימון , את ממש עוזרת לי." אמרה רינת וחשבה שהכול בסדר בינה לבין רימון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך