מכונת הזמן-79

time machine123 01/08/2018 409 צפיות אין תגובות

אביטל קפאה בעומדה ולא אמרה שום כלום במשך הרבה זמן.

לפתע , עולמה התמוטט.

גבריאל התנשק עם אורנה שהייתה החברה שלו לשעבר? מבחינתה , כל מה שהיה יכול להיות ביניהם נמחק באותו הרגע שהוא סיפר לה על הנשיקה שלו עם אורנה. היא יכולה לחיות עם העובדה שיש להם ילד משותף , דניאל שהיא אוהבת אותו כי איך אפשר שלא לאהוב את דניאל, הבן המשותף של גבריאל ואורנה.

אביטל כבר לא יכלה לעצור את הדמעות. היא ברחה משם מהר ככל שהיא יכלה.

גבריאל הבין באותן הדקות שהוא איבד את אביטל.

גבריאל לא היה יכול לבכות כי הדמעות לא ירדו לו אף פעם.

אבל עכשיו הוא מרגיש שהריקנות שבתוכו רק הולכת וגודלת.

ומכאן , הוא רק שוקע לתוך תהום שאין לו סוף.

גבריאל שכב על הספה בסלון ופשוט הדמעות ירדו לו לאט לאט.

בלי אביטל , הוא הרגיש שהוא אבוד.

הוא חשב על אביטל תוך כדי שהוא בכה.

גבריאל נרדם תוך שתי דקות .

תובל , שובל וחננאל החליטו ללכת בעקבות אביטל ולראות מה עלה בגורלה אחרי שהיא החליטה להמשיך בתוכניתה כדי להציל את גבריאל דמתי.

הם יהיו חייבים לעצור אותה שנייה לפני שכל מה שהיא תיכננה יהפוך לאסון גדול.

הם רצו לראות עד מתי היא ממשיכה לנסות להציל את גבריאל דמתי.

אולי מתישהו אביטל תרים ידיים בסוף ותתייאש .

אולי אביטל בכלל לא בנויה לנסוע יותר בזמן.

חננאל רצה שהם ינסעו שוב בזמן כדי לנסות למנוע מאביטל לעשות את הטעות הכי גדולה שבחייה.

תובל הייתה הראשונה להתנגד כי היא סבלה מהרגע שחננאל קיבל החלטה שהייתה שגויה ולא מובנת כשהוא בפעם הראשונה גרר אחריו בכוח גם את תובל ושובל.

תובל שנאה את חננאל מהרגע שהוא הכריח אותה לבוא אחריהם ןלהשאיר את הקריירת המשחק מאחור.

תובל חשבה לתומתה שהיא תוכל להצליח כשחקנית גם בשנות התשעים.

אבל גם בזה היא טעתה ולא הפסיקה להתלונן על כך שהיא לא אהבה אף אחד משנות התשעים. אפילו לא את יחיאל , מי שהיה האמרגן של גבריאל דמתי.

וגם כי היא ידעה שיחיאל היה סבה של החברה הכי טובה שלה , אביטל.

היא תמיד חשבה שהיא הייתה מאוהבת בחננאל , מי שהיה בזוגיות עם אביטל במשך תשע שנים.

ואכן היא צדקה , היא הרגישה כאב עצום כאשר אביטל נקבה בשמו של גבריאל כאשר חננאל הצהיר שברצונו להחזיר אותה אליו.

היא התאהבה בו ברגע הזה כשהוא נשבר והיא אמרה לו שהיא מוכנה לעזור כדי שאביטל תהיה החברה שלו שוב.

והיא הייתה שמחה אם היא הייתה יכולה להיות החברה של חננאל. עכשיו במיוחד אחרי מה שקרה בינו לבין אביטל.

היא נעשתה מאוד רגישה כלפיו ולא רצתה שאף אחת אחרת תהיה איתו.

כי היא חשבה בכל הזמן הזה שהם היו תקועים ביחד שהוא הבן אדם האחרון שהיא הייתה נתקעת איתו לכמה ימים.

כי האמת שהיא שנאה אותו על כך שבכל פעם שקרה למכונת הזמן משהו .

היא התעצבנה עליו והאשימה אותו שהמצב שהם היו בו זה אך ורק באשמתו.

היא לא ידעה מה השתנה בה. אבל מהרגע שהיא התאהבה בחננאל , הכול היה נראה לה אחרת.

היא רצתה את חננאל , היא אהבה רק אותו.

שום דבר לא יעצור אותה עכשיו מלכבוש אותו.

תובל ידעה מה היא מרגישה כאשר היא הייתה עם חננאל.

היא הרגישה איך הלב שלה פעם בכל פעם שהוא התקרב אליה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך