כי רוני זה שמי (:
סליחה שהפרק ממש ממש ממש משעמם. אבל הסיפור יהיה מעניין.פשוט זו רק ההתחלה. מקוווה אהבתם 3>

מכושפת – פרק שני

כי רוני זה שמי (: 17/06/2014 938 צפיות 2 תגובות
סליחה שהפרק ממש ממש ממש משעמם. אבל הסיפור יהיה מעניין.פשוט זו רק ההתחלה. מקוווה אהבתם 3>

"הנסיכה אנג'ל" שמעה אנג'ל את קולה המתנגן של רוזה קורא לה.
אנג'ל הוציאה את ראשה רק מעט משמיכת הפוך החורפית והעבה, ולכסנה מבט אל רוזה שהביטה בה בעצב קל.
"כן, רוזה?" נאנחה אנג'ל .
"האדון דניאל רוצה לראותך מיד בחדר האוכל" חייכה לעברה רוזה חיוך מעודד.
"שמלתך תלויה על ידית הדלת. לבשי אותה." אמרה, ומבלי להוציא מילה נוספת מפיה, הסתובבה ויצאה מחדרה של אנג'ל.
"איזה כיף. תמיד חלמתי על ארוחת בוקר עם 'האדון דניאל'
חיקתה את רוזה בכעס.
היא קמה מהמיטה, ולאחר ארגונים קלים, צחצוח שיניים, רחיצה באמבטיה, וייבוש שיערה, לבשה אנג'ל את השמלה.
השמלה הייתה בצבע תורכיז בהיר, שהקסים את אנג'ל.
היא הייתה עשויה מבד עדין ונעים למגע, ואוורירי למדי.
היא השאירה את שיערה השחור והמתולתל למדי על גבה.
אנג'ל ירדה מחדרה אל עבר חדר האוכל, כשלעיניה נגלה דניאל, לבוש בחולצת טישרט פשוטה וג'ינס משופשף מעט, מה שלא התאים לו בדרך כלל.
שיערו היה מסודר אך מבולגן באותו הזמן , מה שהוסיף למראה הסקסי והאפל שלו.
"שבי." פקד עליה בקול עמוק ואף מאיים מעט.
"כן המפקד." גחכה מעט והתיישבה במושב המרוחק ביותר שיכלה למצוא.
"אנחנו יוצאים היום לטייל בעיר. אני צריך לקנות כמה דברים." חייך דניאל חיוך צדדי, בעוד אנג'ל מגלגלת את עיניה.
הם סיימו לאכול, ויצאו לדרכם.
מה יקרה ב'טיול' שלהם?


תגובות (2)

תמשיכייייייי

17/06/2014 14:26

המשך:)

17/06/2014 14:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך