♥never say never
אז אני כותבת חדשה":) מקווה שאהבתם את הפרק הראשון ואשמח אם תגיבו או תדרגו♥ (מי ששואל אני בת והתמונה בפרופיל קשורה לסיפור חח)

"מכל האהבות שיש לחלום ביקשתי לי אותך"-פרק 1

♥never say never 11/06/2015 1260 צפיות 5 תגובות
אז אני כותבת חדשה":) מקווה שאהבתם את הפרק הראשון ואשמח אם תגיבו או תדרגו♥ (מי ששואל אני בת והתמונה בפרופיל קשורה לסיפור חח)

"המבט שבעינייך הציף את עיניי, המגע שלך הטריף את חושיי
האהבה שבך הפריחה את ליבי ומה שאני רוצה ..
זה אותך תמיד איתי"
"מה לעזאזאל…?" מילמלתי
"לורן הכל טוב?" שמעתי את אחותי הקטנה צועקת,הייתי עוד בשוק מהמשפט שהיה כתוב במכתב "כ..כן" אמרתי וליטפתי את ראשה ברוך
"מה זה המכתב הזה" היא שאלה והסתכלה על המעטפה הורודה עם הלבבות
"הא זה שטויות מבצפר" אמרתי וצחקתי מנסה לגרום לה להאמין
"טוב אני הולכת להתכונן לכיתה ד" נטלי אמרה ועינייה נצצו מהתרגשות, הנהנתי והיא התרחקה,התיישבתי על הספסל מביטה בעץ הגבוה עם הפרחים הורודים כאילו אני מצפה ממנו לתשובות ואז כל הזכרונות חזרו אלי
**
"אמא איזה עץ יפה" אמרתי לאמי תוך כדי שהיא התכופפה וליטפה את ראשי
"כשתגדלי ותהיי נערה בוגרת ויפה ותסתכלי על העץ הזה תזכרי ברגעים האלה" היא אמרה בלחש שנתן לי את כל הבטחון "אבל אמא את תמיד תהיי איתי" אמרתי והחיוך ירד הרגשתי כאילו קורה משהו "הזמן יעשה את שלו" אמי אמרה וקמה.
**
"אני עוד זוכרת אותך אמא" אמרתי בשקט והדמעות עשו את שלהם,שוטפים את כל פניי מנקים את גופי מהכל מהאכזבה,מהכעס,מאהבה והשמחה, כמו שתמיד אמרתי בכי מורכב מתשעים ותשע אחוז רגשות ואחוז אחד של מים.קמתי מהספסל ונכנסתי לביתי, "ג'יפסי" אמרתי וחייכתי לכלב הגולדן שרץ אלי וליקק את כולי ,"היי אבא" אמרתי בשקט לאבי שישב עם בת זוגתו בסלון הוא התעלם ממני כמו תמיד בשבילו אני כמו רוח שרק רודפת אותו, נכנסתי לחדרה של אחותי הקטנה נשכבת על מיטתה בחיוך "התארגנת למחר?" שאלתי אותה
"כן אבא קנה לי מחברות יפות ומדבקות וקלמר" היא אמרה וחייכה
"יפה לך" מילמלתי בקנאה אבא תמיד העדיף את נטלי על פני הוא היה מוכן להרעיב אותי רק כדי שנטלי תאכל את מה שבא לה "את מחר כיתה י'א איך את מרגישה?" היא שאלה עם מבט מחויך "רגיל באיזשהו שלב מפסיקים להתרגש מלעלות כיתה" אמרתי והסתכלתי על עינייה הכחולות בהירות שנראו כמו שלי "טוב אני בחדר" מילמלתי לה ויצאתי מהחדר.נשכבתי על מיטתי כשג'יפסי לידי "עברו עשר שנים מאז שאמא הלכה ממני רחוק" מילמלתי בתקווה שג'יספי יבין, "הכאב הוא לא ביום שאנחנו מתגעגעים ליקירינו שהיו ואינם, הכאב האמיתי הוא לחיות בלעדיהם כשנוכחתם מתקיימת רק בראש" תמיד אמרו לי את המשפט הזה ובחיים לא הבנתי אותו אבל כשאמא שלי מתה התחלתי להבין לקח לי זמן להתרגל, בלי לצעוק אמא ולא לקבל תגובה כי היא כבר לא פה, בלי להתחנן לבגדים יפים כי אמי לא פה, בלי לרצות לאכול אוכל מפנק כי אמי לא פה, בלי לחייך על הנוכחות של הוריי כי אמי לא פה ובלי לצעוק אמא אני אוהבת אותך כי לא תהיה תגובה היא הלכה רחוק ממני בעוד שוברת את לבי.. "לורן בואי לאכול ארוחת ערב" נטלי לחשה וקפצתי כנראה נרדמתי,קמתי ממיטתי בשקט והלכתי לכיוון המטבח מתיישבת על יד השולחן ומביטה באבי הצעיר עם בת זוגתו ונטי שצוחקת הם יכולים להיות משפחה מדהימה אבל אני כל הזמן רק נדחפת באמצע כאילו אני עוד סתם משהי שלא קשורה למשפחה,אכלתי בשקט ובעצב המחשבות על המכתב ועל אמי התערבבו בראשי וגרמו לבילבול "לורן?" לאה חברתו של אבי שאלה הפנתי אליה את מבטי "הכל בסדר?" היא שאלה הנהנתי והמשכתי להתסכל על הצלחת.אחרי האוכל רציתי לנשום אוויר לקחתי את ג'יפסי לטיול "די למשוך" מילמלתי בעצבים "צריכה עזרה?" שמעתי קול גברי מאחורה והסתובבתי..
שני דרוגים ממשיכה♥


תגובות (5)

יש לך כתיבה מדהימה זאת לא שאלה בכלל.
אבל חסר לך פסיקים ונקודות וסמני שאלה, וגם לרדת שורה, מדי פעם.
(דוגמה- 'כן אבא קנה לי מחברות יפות ומדבקות וקלמר'
'כן, אבא קנה לי מחברות יפות, מדבקות וקלמר.' )
בכללי הכתיבה שלך נהדרת, במיוחדת לסיפור ראשון. הלוואי ואני הייתי ככה בהתחלה.
זה משהו שמאוד קל לשפר ואני בטוחה שתצלחי.
אם את צריכה עזרה בנוגע לזה, אני אשמח לעזור לך, תשלחי לי הודעה מכאן, אני בכיף אעזור.
אני מאחלת לך המון הצלחה באתר, אוהבת המון.
(אהה ותודה גם שאת קוראת את הסיפור שלי.)

11/06/2015 22:17

    ואו תודה על העזרה לקחתי לצומת לבי♥♥

    11/06/2015 22:52

בס"ד, לא מבינה בסיפורי אהבה כל כך, סורי..אבל זה ממש מעניין והכתיבה יפה ואני כבר מרגישה קשר לדמות הראשית. שזה דבר חשוב מאד. הייתי קוראת את ההמשכים אבל אין לי כל כך זמן, את מבינה? בגלל זה אני מעדיפה לא להתחיל עם סיפורים בהמשכים. אבל את כותבת מאד יפה, באמת, ואני מקווה שמהר מאד יכירו אותך יותר ויהיו לך גם יותר תגובות. את מוכשרת בלי ספק :-! היה לי כיף לקרוא את הפרק הזה, והמון המון הצלחה בהמשך ובכלל בחיים!! וברוכה הבאה למשפחה.. כיף שאת כאן!:-D לילה טוב:-)

19/06/2015 01:45

אה וסליחה, שזה בעוד תגובה (זה כזה מאכזב לחשוב שיש תגובה חדשה ובסוף כלום..סורי!..) פשוט רציתי לומר שנורא אהבתי את השם משתמש שלך.. באמת!..זהו…לילה טוב!:-)

19/06/2015 01:49

הו לאאא.. כתבתי לך תגובה מקודם וזה לא שלח!!! יואווו.. אין לי זמן, אני חייבת לצאת, אבל הרעיון הכללי היה שאת מוכשרת מאד, הסיפור מעניין, הכתיבה טובה והתחברתי כבר לדמות הראשית שזה ממש טוב. וברוכה הבאה למשפחה.. כיף שאת כאן!! לילה טוב!!:-D

19/06/2015 01:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך