"מכל הבנות היפות שיש בארצנו בחרת את בת פלישתים"

26/01/2019 499 צפיות אין תגובות

אז יצאת כבר עם רונה ועם שלומית ועם יהודית וגם עם חגית. כנראה לא היה מספיק ריגוש ?אלה בנות עמך, דם מדמך, יש להן את אותה המורשת. חגי ישראל, נחוגו כבר אצלן בגן. ואת השירות הצבאי לא ישכחו. עד כאן . אם מורידים את הזהות הזאת ועוברים ישר לאוניברסיטה והטיול אחרי הצבא,אז באמת אין כלכך שוני.
אז בחרת את עביר, היא לכאורה נראית כמו הבנות היפות שיצאת איתן. רזונת וגבוהת קומה עם שיער מובהר ומוחלק,בעזרת התכשירים הטובים של מעצב השיער מוניו, מעצב מהשורה הראשונה,באמת.ועביר, היא סיימה בהצטיינות יתרה בפקולטה ליחסים בינלאומיים באוניברסיטת חיפה. יש לה ים של חברים וגם ים של חברות. היא מקובלת והיא מוערכת,ואין לה בכלל מבטא כשהיא מדברת בעברית תקנית.גם החברות שלה מתהדרות בג'ינסים מתוייגים ונעלי מעצבים.ויש להן שמות כמו שלבנות עמנו ,יסמין ושירין ורוני וגם סופי וסוניה.
והדיעות שלה?
בעצם לא שונות כלכך משלך.כי הרי אתה בעד דו קיום,כמוה ושארץ ישראל היא גם שלהם,כמובן. ושאבו מאזן ,הוא לא מייצג אותה גם לא יחיא סנוואר,ואת איימן עודה היא פשוט לא סובלת,וגם לא את אחמד טיבי,וברור לא את חנין זועבי. היא אוהבת את לוסי אהריש.איתה היא מזדהה. גם לוסי לא מצאה אף גבר ערבי שיתאים לדעות שלה הפולרליסטיות. עוד לא קם גבר ערבי כזה.עוד לא בשלה השעה.אז כן , היא מעריצה את לוסי שבחרה גבר גבר אמיתי מבין הגברים היהודים. אחד שלא מעניין אותו שקמים עליו השכם והערב ומשחירים את דמותו. ובעיקר מזכירים לו שילדיו, לא יבואו בקהל ישראל. כלומר שישכח מזה שהם יהודים . ממש לא .
אבל , קודם כל הוא חושב קדימה, וזה בסדר, אבל יתרה מזאת הוא חושב על ריקמת החיים העדינים בתוך המשפחה הגרעינית של לוסי. וזאת כבר בעיה לא פשוטה בכלל ,וימים יגידו.
אז עביר לא מביאה בינתיים את עמרי אליהם הביתה. היא מפחדת קצת מהאחים הכוחניים שלה , ומנסה לדחות כמה שאפשר את המפגש הטעון הזה .
אבל עמרי , הוא קבע פגישה עם הוריו . אמו התימניה האסלית ילידת שעריים ואביו הפולני מתל אביב. כבר פה יש שילוב בין עדות או גזעים אם מותר לאמר, שהרי שניהם בני הדת היהודית.ואת שוש אמו אביו פגש בצבא,שאז הצבא היה ובעצם גם היום, השדכן האולטימטיבי לצעירים. תלתליה השחורים ושיניה הלבנות קסמו לבן הקיבוץ בהיר השיער. ועמרים , הוא שילוב מקסים של שתי העדות.
אז הם קבעו פעם ראשונה להפגש במסעדה מפונפנת בתל אביב, מסעדת דגים,רעיון לא כלכך מחוכם,הוא חשב אחר כך,כי כשאוכלים דגים , רצוי גם לשתוק כמו דגים…
עביר מאד התרגשה.החליפה כמה פעמים שמלות , והורידה עגילים ושמה אחרים. וגם מחרוזות צבעוניות החליפה.בסוף החליטה ללבוש מכנסי ג'ינס קרועים וחולצה מחוייטת. בלי תכשיטים . נטורל.
הביטה במראה והיתה מרוצה .
במסעדה , התיישבו שני הזוגות.
אבא שלו ואמא שלו עוד לא ידעו שעביר ערביה . עמרי רצה שיראו אותה קודם.
נעים מאד , היא אמרה לאמו ואחר כך לאביו.
אביו התפעל מאד ממנה. בחורה נאה הוא חשב.
אמו , שוש, תפסה מיד שעביר אינה מבנות עמנו.
הארוחה היתה טעונה. בקושי דיברו.עמרי ניסה להפיח חיים בשיחה שלאט לאט כבתה.
ועביר היא נהייתה רצינית.שום חיוך לא עלה על פניה. הכל היה לשוא.
הם אכלו בשתיקה את הקינוח.
שוש חשבה שעביר נחמדה אבל עדיין יהיה לה קשה לקבל אותה. ויש עוד בעיה. לעביר יש משפחה,בטח גדולה,ולהם בטח דיעות , ודיעות שונות. ואיפה הם יכנסו בתוך המערכת הזאת ?
הזוג מאוהב . זה ברור לה .
אבל יש פערים מאד גדולים.
ולמה ?למה מכל הבנות היפות בארצנו בחרת את בת פלישתים???


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך