פו הדב
זה פרק קצר, מאוד היתי אומרת. יש לי רק עוד שני פרקים כתובים ואז הפרקים יעלו בקצב איטי יותר כי כמו שאמרתי כבר אני כותבת ממש לעט בערך שלוש ארבע שורות בשבוע כשיש לי זמן ורעיון. הסיפור עוד יתפתח הרבה מעבר למצופה ! זה לא סיפור רגיל :)

מלאך פרק4 -החצי השני שלה-

פו הדב 11/03/2013 651 צפיות אין תגובות
זה פרק קצר, מאוד היתי אומרת. יש לי רק עוד שני פרקים כתובים ואז הפרקים יעלו בקצב איטי יותר כי כמו שאמרתי כבר אני כותבת ממש לעט בערך שלוש ארבע שורות בשבוע כשיש לי זמן ורעיון. הסיפור עוד יתפתח הרבה מעבר למצופה ! זה לא סיפור רגיל :)

הוא רץ בכל כוחו על החול מלא הצדפות שחתחו את רגליו, הוא רץ כאילו כל חייו תלויים בזה. הגלים שטפו אותה אל החוף . הוא רץ אל תוך המים מוציא אותה בכוחותיו האחרונים, הגלים מקשים עליו והוא נופל מספר פעמים. הוא הניח אותה על החול נישכב לצידה מתנשם עמוק. "מאט ! מאטט? הפרמדיקים כבר כאן !" צעקה אחת הבנות אך הוא עצם את עיניו ושקע בתרדמה -כוחותיו אזלו.הוא פקח את עניו כשכבר היה בחדר המיון מחובר לטפטפת ולצידו ישבה חברתו ובני המשפחה. אך רק דבר אחד עבר במוחו, שאלה אחת שלא נתנה לו נחת "היא חיה?" הוא מיד שאל בלי הרבה מחשבה.בני משפחתו וחברתו הבינו על מה הוא מדבר, הם השפילו את מבטם "אנחנו לא יודעים" אמרה לבסוף סטפני -החברה שלו.
עברו מספר חודשים והוא המשיך בחייו בידיעה שכל מה שעשה באותו ערב היה לחינם. הילדה אשר נילחם על חייה איננה עוד, אך הסימן המוזר על ידו תמיד הזכיר לו אותה,את עיניה הכחולות את שיערה הזהוב , את הכוויות אשר היו על גופה שהגעילו אותו כל כך בפעם הראשונה שראה אותה. בחודשים האלו הוא הרגיש בה, באיזושהי דרך לא מוסברת, קסומה. בדרך אפלה הוא הרגיש בה. הוא ראה את הצל שלה במקום את שלו בשעות הערב כשעבר ברחוב, הוא ראה את ההשתקפות שלה במראה מידי פעם. הוא חשב שהוא משתגע! משפחתו שלחה אותו לטיפולים אצל הפסיכולוג אך זה לא פסק. הוא התחרפן ,השתולל חייו השתנו ! הוא הרגיש משהו כל כך חזק , משהו בילתי ניפרד ממנו!
הוא חיי את חייו מבלי לדעת שבקצה אחר של היבשת , אנג'ל, מרגישה את אותו הדבר כלפיו, מרגישה משהו כל כך חזק ובילתי ניפרד ממנה. היא רואה את הצל שלו ואת דמותו, אך לעומתו אנג'ל יודעת שהוא חיי. אנג'ל יודעת מהו ההסבר לכל מה ששניהם מרגישים, אנג'ל חייה בזכות קסם שהציל אותה , בזכות נס, בזכותו ,בזכות מאט -החצי השני שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך