מקווה שאהבתן♥ שבת שלום, אוהבת אתכן הכי הכי שבעולם. 8 תגובות ממשיכה!

מלודיות – פרק 14

06/06/2014 1282 צפיות 21 תגובות
מקווה שאהבתן♥ שבת שלום, אוהבת אתכן הכי הכי שבעולם. 8 תגובות ממשיכה!

***

"צהריים טובים!" לינדזי נכנסה לחדר המקהלה.
"אתם יודעים, התחרות המחוזית בסוף השבוע!" היא המשיכה. אני נשבעת, אם היא לא תפסיק להתלהב כל הזמן אני אדקור אותה, פשוט אדקור אותה. "יופי." סאם העיר בציניות.
"אתם יודעים, צריך תלבושות למופע," היא אמרה, "ומצאתי את התלבושות המושלמות!" היא הכניסה עגלה מלאה בבגדים לחדר.
"התלבושת הבסיסית שלכם היא מכנס שחור וחולצה חומה, לבנות החולצה היא גופיה ולבנים היא חולצת טי רגילה. על החולצה יש את הסמל של הקבוצה- שעצבתי בעצמי," היא הרימה את אחת החולצות ופרשה אותה, כך שיכולנו לראות את סמל הקבוצה שלנו- עיגול שבתוכו יש מים זיגזג, שנראה כמו שיני טרף, "יפה, נכון?"
אוי אלוהים, תפסיקי לחייך בצורה שפשוט דורשת שניתן לך אגרוף בפרצוף!
"אבל אם הגזרה של החולצה לא מוצאת חן בעיניכם, אתם יכולים לגזור אותה, אבל לא להרוס את הסמל של הקבוצה!" היא אמרה ושמעתי צווחת אושר קטנה מדני.
"למה אתם מחכים? לכו להחליף!"
דני משכה אותי לעבר השירותים. היא פתחה בכוח את דלת השירותים הסטרילית ומיהרה להחליף חולצה.
"החולצה סבירה, והסמל סבבה." היא אמרה.
הורדתי גם אני את חולצתי, והיא החלה לגזור את שלה.
"את יודעת, את ממש רזה." היא פתאום אמרה.
"אני יודעת."
"אני מתכוונת, את ממש ממש ממש רזה. את צריכה ללכת לאחות בית הספר, או משהו. רגע, את לא בולימית, נכון?"
דני וחוסר הטאקט שלה. גיחכתי, "לא, אני לא."
"יופי. את יודעת, מת'יו אוהב בנות רזות."
האדמתי; אז היא יודעת. היא חייכה חיוך מרוצה.
"פשוט ידעתי." היא אמרה.
"איך?"
"אתם מתגנבים כבר שבועיים בערך. חשבת שאני לא אשים לב?"
"אנחנו לא מתגנבים, הוא עושה לי התקפות פתע. יותר נכון, הוא אורב לי." התגוננתי.
"מה שתגידי."
סיימנו להתלבש ויצאנו מהשירותים. החולצה של דני הייתה גזורה בצורה ישרה ומדוייקת. נו בטח, שנים של ניסיון.
כשנכנסנו לחדר המקהלה פטריק בדיוק הוריד את חולצתו, וכצפוי, מייסון נעץ בו עיניים.
"אתה חייב להפסיק להיות כזה שקוף." נעמדתי ליד מייסון.
"אני לא, אני לא שקוף." הוא המשיך לבהות בפטריק, למרות שהוא לבש כבר את חולצתו.
"אם אתה לא שקוף אז אני דביבון ים מרקד. נו מייסון, אתה כזה שקוף. למרות שהייתי שמחה להיות דביבון ים מרקד."
"אוי, תשתקי."
"טוב, אני לא הולכת לבזבז את גאונותי במקום בו היא לא רצויה. ביי, בן אנוש מטונף." התרחקתי ממייסון ונעמדתי ליד דניאל.
"רובי, את יכולה להסתיר אותי?" דניאל שאל.
"מה?"
"אני לא יכול שלינדזי תראה את הבטן שלי. תסתירי אותי."
נעמדתי מולו בשביל להסתיר אותו. הוא הוריד את חולצתו.
"למה אתה לא יכול שלינדזי תראה את הבטן שלך?" את האמת, לא הייתה לי בעיה לעמוד מול דניאל חסר החולצה. הוא שרירי, מאוד. אבל אנחנו ידידים כך שזאת לא בעיה.
"נכון הקעקוע שיש לי בבטן? אסור שלינדזי תראה אותו. זה נגד החוק לקעקע קטינים ואני לא רוצה שהיא תתקשר להורים שלי, הם יהרגו אותי."
"ההורים שלך לא יודעים שיש לך קעקוע?"
"לא, אסור להם לדעת! הם יהודים- אורתודוקסים, ופגיעה בגוף- קעקועים, זה נגד היהדות."
הסתכלתי על הקעקוע בבטן התחתונה שלו. היה כתוב בו really? בכתב מסולסל ושחור.
"קעקוע יפה. מה המשמעות שלו?"
"לפקפק בכל דבר."
"הממ. עמוק."
הוא גיחך.
"חמודים, בואו נעשה חזרה!"


תגובות (21)

יאלה פרק כפול בשבילייייייי!
אני מרגישה שאני אוהבת את דניאל!

06/06/2014 17:47

מושלםםם♥

רק שאלה:
מייסון הומו? *-* (לא קראתי את כל הפרקים.. התחלתי מהאמצע)
ומזה 'מתגנבים' ? אני יודעת את הפירוש, אבל מזה קשור? 0-0

ותמשיכייייי

06/06/2014 17:56

    כן, מייסון הומו. ממש כדאי לך לקרוא מההתחלה, יש שם דברים חשובים!
    והם מתגנבים כי הם מדברים אחד עם השני מאחורי הגב של כולם.

    06/06/2014 18:45

אכן, אכן.
כולנו דביבוני ים מרקדים. (יש בכלל דבר כזה דביבוני ים? -.-)
ממש אהבתי את הפרק, אבל בזמן האחרון את עושה פרקים ממש קצרים.
אני הייתי ממליצה לך לזווג בין שני הפרקים האחרונים כך שיצא לך פרק ארוך יותר…
כמובן שלדברים אין כוונה לפגוע, רק ביקורת בונה.
יאללה להמשיך!
אני מחכה.
ומחכה.
ומחכה.
ומחכה.
ומחכה.
ומחכה.
ומחכה.
ומחכה.
קיצר הבנתם את הקטע…

06/06/2014 18:13

    לזווג בין שני פרקים? הרי לי לגחך, אבל את רוצה ששני פרקים יצרו ילד?
    השימוש במילה לזווג לא נכון במשפט הזה,
    לחבר, להוסיף, להאריך. זה יעזור.

    06/06/2014 18:19

    כשכתבתי את הפרק בתזכירים של הטלפון, זה יצא ממש ארוך, אז חשבתי שזה ארוך גם במציאות.
    פרק הבא יהיה ארוך, מבטיחה!

    06/06/2014 18:43

המשך!

06/06/2014 18:17

כרגע אני דביבון ים, אני מרקדת רק כשאת מעלה עוד פרקים (:
תמשיכייי !!

06/06/2014 18:18

הרי לי לגחך? המשפט לא בנוי נכון.
הרשי לי לגחך.

06/06/2014 18:46

    כן, פספסתי אות במקלדת.
    קיוויתי שתביני לבד ובגלל זה לא תיקנתי.

    06/06/2014 18:48

מה קורה לי בזמן האחרון? מפספסת פרקים של כל הסיפורים האהובים עליי…
דבר ראשון – תמשיכי! בדחיפות. ממש.
דבר שני – יש כזה דבר דביבון ים? הייתי שמחה לפגוש כזה. משום-מה כשכתבת "דביבון ים מרקד", דמיינתי דובון אכפת-לי ורדרד עם חצאית בלט ורודה מנצנצת.
דבר שלישי – ביהדות אסור לעשות קעקועים? לא ידעתי את זה.
דבר רביעי – תמשיכי!

06/06/2014 19:00

    אני לא חושבת שיש כזה דבר דביבון ים מרקד. לא נורא.
    ביהדות אסור לעשות קעקועים ופירסינג (זה נחשב לפגיעה בגוף או חילול הגוף ולפי היהדות הגוף לא שייך לך אלא לאלוהים.)
    אני לא מאמינה ביהדות אז אני עושה פירסינג.

    06/06/2014 19:04

    אני לא מאמינה ביהדות (בשום דת אני לא מאמינה) ואני לא עושה עגילים\קעקועים\כל דבר אחר שמחורר לך את הגוף\כל דבר אחר שצובע לך את הגוף (כולל לק ואיפור).
    ייאי.

    06/06/2014 19:08

    אני מאמינה ביהדות ולמרות זאת, אני עושה עגילים באוזניים – לא רק אחד בכל אוזן ליופי. אני אוגרת עגילים ;)
    וביהדות גם, אם יש לך קעקוע אז שורפים אותו לפני שאתה מת. – אני חושבת שככה זה היה.
    והיום הדת כבר לא משפיעה היא רק בשביל התיוג או משהו כזה אצל הרוב ואפשר לעשות הכל לפי מה שאתה בוחר להאמין בו… היום כבר לא עומדים במצוות הדת וכל המנהגים.

    06/06/2014 19:15

דביבוני ים מרקדים עם חצאיות טוטו קצרות בצבע כחול לילך (יש כזה?) שליטעעעע

06/06/2014 19:14

    אני חושבת שהתכוונת לסגול לילך.
    דביבוני ים מרקדים לנצח!

    06/06/2014 19:26

איזה מתוק דניאל! ואולי תפתחי כבר תקשר בין רובי לבים מתיו?!

06/06/2014 21:24

גאד, באמת שפיספסתי. מלא. בבקשה בבקשה, תמשיכייייייי!

06/06/2014 21:30

תמשייכיי!
העלתי פרק יפהשליי!!

06/06/2014 22:33

אימלה קראתי את הפרק ואז פתאום היו דברים לא מובנים, אז חזרתי וגיליתי שדילגתי על שני פרקים *_*
לא משנה, תמשיכי !

07/06/2014 15:44

תמשיכי!! סיפור – וואו. וואו. וואו.
אני מחכה שתמשיכי… :)
אני עדיין מחכה.
נו.
יאללה.
מחכים פה.

08/06/2014 16:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך