אני לא חושבת שהיו לי תשע תגובות אבל לא נורא, זה פרק קצר. הפרק הזה מוקדש ללפחות חמש פרקים של הסיפורים האחרים שנמחקו לי היום. *בכי*. אז... כשיהיו קוראןת אני אמשיך. אוהבת!

מלודיות – פרק 23, מוקדש לאלין!

18/07/2014 1269 צפיות 9 תגובות
אני לא חושבת שהיו לי תשע תגובות אבל לא נורא, זה פרק קצר. הפרק הזה מוקדש ללפחות חמש פרקים של הסיפורים האחרים שנמחקו לי היום. *בכי*. אז... כשיהיו קוראןת אני אמשיך. אוהבת!

"אני נכנס!" הוא צעק, ואני פשוט ישבתי על הרצפה בחוסר אונים. הדלת הייתה נעולה.
הוא בעט בדלת בפעם הראשונה והיא לא נפתחה.
הוא בעט בה שוב והמנעול החל להישבר. הפעם שלישית היא נפתחה וכמעט יצאה מהצירים שהחזיקו אותה.
"רובי?" הוא התקרב אליי אבל אז התחרט ולקח צעד אחורה, "את… בסדר?"
"לא."                   
הוא התקרב אלי שוב וישב מולי.
"אני מבין."
"לא! אתה לא!" צעקתי, "הכל בחיים שלי נופל, כמו אבני דומינו, אחד אחד. הכל מתמוטט."                   
"רובי…" הוא אמר בקול מלא רחמים שפשוט שנאתי.
"זה נכון. קודם אתה וה'נטייה' שלך לאלימות, ואז כולם כעסו עליי, ואז אלכס, ואז הפסדנו- רק בגללי,"
"-זה לא היה בגללך,"
"זה כן. ואז מייסון."
"תפסיקי להאשים את עצמך! שום דבר מכל החרא הזה שקרה לך לא היה באשמתך."
"זה כן."
"איך בדיוק מה שקרה באשמתך? לא יכולת לגרום לו סרטן. וההפסד שלנו היה בגלל אלכס, ולמען האמת, גם בגללי."
התחלתי להגיד, "אבל-"
"רובי, אני הכיתי אותך, ואני מבין כמה שזה היה לא בסדר. אין לי תירוץ לזה בכלל, ולא הייתי צריך לעשות את זה. תאמיני לי שאני מתחרט על זה, ו… אני התחלתי ללכת לסדנה של שליטה בכעסים." הוא קטע אותי ואמר בקול רגוע שלא היה אופייני לו.
"באמת?"
"כן," הוא השפיל את ראשו, "אני לא מצפה לך לסלוח לי רק אחרי שבועיים או שלושה, אבל אני מקווה שיום אחד תסלחי לי. אני יודע שאחרי מה שעשיתי אין סיכוי שנהיה ביחד, והשלמתי עם העובדה הזאת. אבל אני רוצה שנהיה ידידים."
"גם אני."
הוא חייך חיוך קטן וישב לידי. הוא הניח את ידו על כתפי, ונרתעתי מעט, אבל התגברתי על זה והנחתי את ראשי בחיקו.
"את יודעת על מה אני מתחרט יותר מהכל?" הוא שאל.
"מה?"
"על הדרך הנוראית שבה התייחסתי אליו. את יודעת, לפני שהוא יצא מהארון שנה שעברה, הוא היה אחד מאיתנו, אחד מהספורטאים. את יודעת שאחרי שהוא יצא מהארון, לא הרשינו לו להיכנס למתלתחות? הוא היה צריך להתקלח בכיורים של הבנות. בכיורים!" הוא טמן את ראשו בידו, "מיררנו לו את החיים והצקנו לו. החיים הקצרים שהיו לו, היו בלתי נסבלים, רק בגללנו."
"זה לא כאילו אתה יכול לקחת את זה בחזרה."
"אבל אני יכול להשתנות. בשבילו."
"זה לא יהיה בשבילו. הוא מת."
"אז לזכרו."
"עם זה אני מסכימה." שיניתי את התנוחה שבה שכבתי על מת'יו (זה לא כמו שזה נשמע) והשיער שלי הסתבך בעגילים שלי.  מת'יו שיחרר את שיערי מהעגילים.
הרגשתי כמו באחת מהסצנות הדביקיות מהסרטים; חוץ מהעובדה שאנחנו לא אוהבים אחד את השני.
"אנחנו ממש קיטשיים וזה עושה לי בחילה." אמרתי ועיקמתי את אפי.
"כן." הוא הסכים וקמנו. הוא יצא מחדר השירותים ואני שטפתי את פניי בכיור וחשבתי על מה שהוא אמר. לפני שלושה שבועות מייסון חפף פה את ראשו. מיששתי את האזור הרקוב מתחת לכיור עד שנתקלתי במה שחיפשתי. תלשתי את נייר הדבק מבקבוקון השמפו הקטן וחייכתי למראהו. זה זיכרון אישי שלי ממנו.
כמה ימים אחרי שמייסון ואני הכרנו, נאש מנבחרת הלאקרוס שפך עליי פסטה. מייסון לקח אותי לשירותים וחפף לי את השיער עם השמפו הזה. תחבתי את בקבוקון השמפו לתיק שלי.


תגובות (9)

אבלאבלאבלאבללללל
זה קצרררר
טוב נו… אמרת לי שזה חמש דקות קריאה >< אופפפפ
אבל זה עדיין מושלם, מושלם ועוד פעם- מושלם.
הם באמת קיטשים בצורה מחליאההה, בא לי להקיאא.
תמשיכייייייי ♥♥

18/07/2014 00:28

אני אוהבת קיטשיות אבל אני עדיין חושבת שצריך להרוג את מת׳יו! וגם שהוא ורובי יעשו אחד את השנייה על הדרך.
והפרק הבא מוקדש לי! הבנת מעיינה?
אהבתי מאוד תמשיכי❤️

18/07/2014 00:35

מתגאה בזה שקראתי את זה לפני כולןןןןןןןןן
מושלם כמו תמידדד♥

18/07/2014 00:59

פרק מושלם *^*
תמשיכי!!

18/07/2014 09:56

חמודדדד!!!! תמשיכי ותעשי יותר מהר | היי איילת :/

18/07/2014 13:58

איכסה קיטשיות… תמשיכי!!!!!

19/07/2014 01:19

לא קראתי את כל הסיפור רק את הפרק הזה ולכן אני לא יעיר לך על העלילה.
1.קודם כל האורך של הפרק מצוין וזה האורך האידאלי (לדעתי).
2. חסרים תיאורים למשל של המקום שהיא נמצאת בו (יכול להיות שהיו תיאורים בפרקים הקודמים).
3.הכתבה שלך טובה אפילו מאוד טובה אבל חסר לי תוכן, עניין, דרמה הפרק די משעמם (יכול להיות שזה בגלל שאני לא קראתי את הפרקים הקודמים).
4.קיטש זה אחד הדברים שאני הכי אוהבת בכתיבה ובקריאה אבל חסר תיאורים של קיטש, כאלה שיגרמו לי לפרוץ בבכי על זה שאני וחבר שלי לא ככה.
זהו בעיקרון זה כל הדברים שאני מוצאת חוץ מזה את כותבת מדהים, יש שימוש נכון בסימני פיסוק, יש לך שפה גבוהה ושפה 'יומיומית' בשילוב נהדר כלומר את כותבת גם בשפה גבוהה וגם בשפה יומיומית ואיך שאת כותבת את זה.. זה פשוט כיף לקרוא את זה אין תחושה שזה יותר מידי שפה גבוהה ואין תחושה שזה שפה עממית מידי.
נ"ב
כשכתבת 'והשיער שלי הסתבך בעגילים' היית יכולה לתאר יותר ולכתוב 'השער ה(צבע השער שלה) הסתבך בעגילי הנוצה(או כל עגיל שתבחרי) שלי' לא יודעת זה נראה לי כתוב יותר טוב ככה.

20/07/2014 00:22

    וואו. ממש תודה.
    (לא היית אמורה לקנא, אם היית קוראת את הפרקים הקודמים היית מבינה למה)
    בעיקרון חצי מהתגובה זה בגלל שלא קראת את הפרקים הקודמים אבל החצי השני ממש עזר לי עכשיו. תודה!
    (אחמ אחמ, ביקורת גם לסיפורים האחרים)

    20/07/2014 00:26

מעיין.
עברתי שוב על הפרק שלך, והוא באמת נראה די ריק מתיאורים.
תוסיפי לו תיאורי מקום, רגשות ואת בסדר גמור.
אני חושבת שאני לא צריכה לתת כאן דוגמאות כי את קוראת את הביקורות שלי.
ויש גם את הפנטזיה שלי, שיש שם הרבה מאוד תיאורים ובטח תלמדי מהם.
אז זאת הביקורת שלך (:

20/07/2014 13:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך