אם יהיו הרבה תגובות או דירוגים אני אעלה גם מחר פרק. תודה לקוראות המדהימות שלי! מקווה שהפרק טוב.

מלודיות – פרק 3

13/05/2014 1267 צפיות 15 תגובות
אם יהיו הרבה תגובות או דירוגים אני אעלה גם מחר פרק. תודה לקוראות המדהימות שלי! מקווה שהפרק טוב.

"מה לעזאזל?!" אמרתי בשקט למראה הכיתה המלאה והרועשת.
"היי, מה קור-" דני, שנכנסה הרגע עם מייסון, אמרה והפסיקה את המשפט באמצע כשראתה את הכיתה המלאה
"חשבתי שהמועדון ריק." מייסון אמר בבלבול.
"גם אני." אמרתי.
שלושתנו התיישבנו בפינת החדר והסתכלנו על שאר הנוכחים בכיתה. החדר היה מלא בספורטאים, ילדי מועדון דרמה ואומנות, וגם ילדים מהכיתות הרגילות.
"למה הם פה?" דני שאלה.
"כנראה שגם הם נרשמו בשביל להישאר בבית הספר." אמרתי, ולפתע, דלת הכיתה נפתחה ואל הכיתה נכנסה אישה בלונדינית ונמוכה שנראתה כבת בערך 25. היא החזיקה בידה תיק וערימה גדולה של ניירות, ומאחוריה היה שביל של ניירות מפוזרים. היה לה חיוך גדול וורוד ועיניה קרנו מאושר.
"שלום, אני לינדזי." היא אמרה. אף אחד לא ענה לה.
"אני אהיה המורה שלכם. בעצם, לא מורה. מדריכה. אני אהיה המדריכה שלכם. קדימה, תסתדרו במעגל!" היא אמרה בקול נוטף אושר- שדי עצבן אותי. לקחתי את הכיסא שלי וישבתי במעגל, כמו כל שאר הילדים.
"אוקיי, עכשיו נעשה סבב שמות! שכל אחד יגיד את שמו, תחביב שלו, וצבע אהוב עליו!" לינדזי אמרה.
"ברצינות? אנחנו לא בכיתה א', את יודעת." מת'יו, שרק עכשיו שמתי לב שהוא שם, אמר.
"אני אתחיל." ילדה שלא זיהיתי, בעלת חזות היספנית אמרה בחיוך.
"קוראים לי לולה ריברה. אני שחיינית, והצבע האהוב עליי הוא תכלת."
התור עבר לילד שלידה. הוא היה אסיאתי, חיוור וצנום.
"אני דארן צ'אנג. אני אוהב ללכת למסיבות, והצבע האהוב עליי הוא צהוב."
הילדה שלידו היה מקס פרייס.
"אני מקס פרייס. אני אוהב לשחק לאקרוס ואת הצבע כתום. כמו השיער שלי."
וכך המעגל המשיך.
"קוראים לי איימי גראוון. אני אוהבת תיאטרון ואת הצבע שחור."
"קימברלי אשטון. אתם יכולים לקרוא לי קים. אני גם אוהבת תיאטרון והצבע האהוב עליי הוא סגול."
"דני ג'ונס. ספורט. שחור."
"אני מייסון פרימן, אני אוהב לשחק פוטבול ואת הצבע אדום."
"אני רובי מיד. והשאר לא עניינכם." אמרתי. לינדזי התעלמה מההערה שלי והסבב המשיך.
"אני דניאל כהן. אני אוהב לרוץ ואת הצבע זהב."
"אני פטריק בייקר ואני אוהב תיאטרון ואת הצבע כחול."
"ג'ונתן בלאו. אני אוהב לתופף, לשחק פוטבול ואת הצבע כחול."
"אנג'לה, אבל אתם יכולים לקרוא לי אנג'ל, סיקרטס. אני אוהבת לצייר ולתפור. אני אוהבת את כל הצבעים."
"לורן פרקר ואני אוהבת לראות טלויזיה ואת הצבע סגול."
"סאם אגרון." הנער כהה העור אמר.
"ו.. אני אוהב לבלות עם חברים ואת הצבע כחול."
"אני מת'יו ג'ונס. אני אוהב פוטבול וירוק."
"אוקיי, זהו-" לינדזי התחילה להגיד אבל נקטעה על ידי שרלוט קיינר והגרופית שלה, אשלי מוס, שהתפרצו לחדר.
"שלום!" שרלוט אמרה, ואשלי הזדנבה מאחוריה.
"אני שרלוט וזאת אשלי. אנחנו אוהבות לעודד ואת הצבע ורוד ואני מצטרפות למקהלה!"
"בשמחה!" לינדזי אמרה.
"אתם יכולים לחזור למקומותיכם." היא הוסיפה.
קמתי ממושבי ולקחתי את הכיסא שלי למקום בו אני, דני ומייסון ישבנו. הספקתי לראות את שרלוט לוחשת משהו לאוזנו של אשטון ומדביקה לו נשיקה רטובה על הפה לפני שהתיישבתי.
"אז אחרי שהכרנו אחד את השני, נוכל לבדוק את יכולות השירה והריקוד של כל אחד." לינדזי אמרה.
"מה?" דני אמרה, מופתעת. "אנחנו באמת נשיר?"
"בטח! אנחנו גם נתחרה בתחרות המחוזית!" אבל קודם צריך לבדוק את יכולות השירה שלכם. ולבחור שם לקבוצה שלנו."
כולנו שתקנו. כשנרשמתי לכאן, לא חשבתי שבאמת אצטרך לעשות משהו, וכנראה שכך חשבו גם האחרים.
"למה בדיוק הכנסת אותנו?!" דני לחשה אליי. שלחתי לה מבט מצטער.
"אני מבינה שאתם עדיין לא מוכנים לזה. אז בואו קודם נבחר שם." לינדזי אמרה.
"אני מציעה לקרוא לנו נירוונה 2" דני אמרה.
"צריך לבחור שם מקורי." לינדזי ציינה.
"אולי.. אנדרדוגס?" דניאל הציע.
צלילי הסכמה נשמעו בחדר.
לינדזי חייכה. "אוקיי. אז הסכמנו. אנחנו האנדרדוגס."


תגובות (15)

מתי הדמות שלי תיכנס? אבל אני מזה אהבתי!!! את מושלמת!

13/05/2014 21:15

    היא נכנסת בהמשך, אבל היא לא תהיה דמות מרכזית בסיפור.

    13/05/2014 21:47

אולי לא אהבת את הדמות שלי? אני יכולה לשנות אותה למעת אחרת.

13/05/2014 21:19

פרק מגניב, תמשיכי !

13/05/2014 21:40

פרק נחמד ואהבתי שעשית את השינוי בשם ותמשיכי

14/05/2014 07:45

תמשיכי =)

14/05/2014 19:35

תמשיכי!

14/05/2014 19:48

עוד פחות משעה עולה עוד פרק, תיהיו מחוברים!

14/05/2014 19:52

חבל כי זה אחד הסיפורים האהובים עלי באתר :( אבל העיקר הקריאה…

14/05/2014 19:52

    מצטערת.. מקווה שאת תמשיכי לקרוא.

    14/05/2014 19:56

אני המשיך לקרוא :) ואני מצטערת אבל רק על האיכות של הדמות שלי. אולי התן לך יותר טובה? יש לי אחת.

14/05/2014 20:28

    בכיף. יש לי עדיפות לבנים!
    אבל תישארי מחוברת, אני מעלה עוד חצי דקה פרק.

    14/05/2014 20:35

בן ובת מקווה ששניהם היו מרכזיים:
שם: ריי ג'ונס
תיאור: שער כהה ועניים כהות ואור בהיר. משום מה זה נדמה כאילו שהוא דוגמן והוא שונא את זה. יש לו שרירים אבל לא הרבה ובצורה עדינה.
אופי: הוא אוהב לצייר ולשיר ובכלל הכול. הוא מנסה להיות מצחיק ורציני באותו הזמן וגם הוא מאוד אוהב לתאר רגשות בספרון קטן.
הוא במגמת אומנות.
חברה שלו אחרי הצעה שתפרתי עליה בעצמך:
שם: לזלי מרי שרלי
תיאור: שער שחור ועניים אפורות. יש לה מעת נמשים ופנים עדינות. רוב הזמן לא רואים אותה והיא התלמידה היחידה שמופיעה במגמת ציור ודרמה יחד.
אופי: היא שקטה ונאמנה מאוד לחבריה. היא מנסה שלכולם סביבה יהיה טוב ורוב הזמן בגלל זה היא מזניחה את עצמה לא מעת. היא יכולה לדעת לשנות הבעות פנים ולשיר יפה במיוחד את השיר של דמי העצוב (S משהו באות הזאת).
היא יודעת לאהוב אנשים.
מקווה שאותה אהבת

14/05/2014 20:46

    אני אצרף אותם. התכוונת לשיר skyscraper, נכון?
    והעלתי עוד פרק.

    14/05/2014 20:48

כן

14/05/2014 20:48
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך