אני אוהבת אתכם, קוראים מדהימים שלי!

מלודיות – פרק 4

14/05/2014 1044 צפיות 5 תגובות
אני אוהבת אתכם, קוראים מדהימים שלי!

ישבתי בתחנת האוטובוס שמול בית הספר. הסתכלתי בשעון של הטלפון שלי. השעה 18:37. לינדזי החופרת הזאת, החזיקה אותנו בבית הספר עד שש ורבע. הוצאתי את האוזניות הקטנות שלי מכיסי והאוטובוס המחליד עצר מולי. נכנסתי אל האוטובוס והושטתי לנהג את הסכום המדויק שהייתי צריכה לשלם. התיישבתי בקצה האוטובוס והכנסתי את האוזניות לאוזניי. הפעלתי את השיר "Radioactive" של הלהקה אימג'ן דראגונס. האוטובוס נסע והשאיר מאחוריו ענן של עשן. בהיתי בחלון, ופתאום הרגשתי שמישהו נוגע בכתפי. הורדתי אוזנייה אחת והסתובבתי.
"היי." אמר ילד עם שיער חום בהיר בתספורת כיפה, שלא זכרתי את שמו.
הרמתי גבה.
"דניאל כהן." הוא אמר.
"אה." אמרתי בחוסר עניין.
"לא כל כך הספקתי להכיר אותך היום. רובי, נכון?" הוא כנראה לא הבין שאני לא מעוניינת לדבר איתו.
"מה גורם לך לחשוב שאני אדבר איתך עכשיו?" אמרתי, עצבנית.
"לא יודע. אנחנו ידידים, לא?"
"מה גורם לך לחשוב שאנחנו ידידים?!"
"העובדה שאנחנו הולכים לבלות כמעט כל יום במועדון המקהלה ביחד."
שתקתי.
"טוב, אני יורד פה. שיהיה לך יום טוב, רובי." הוא אמר בחיוך ידידותי.
צפיתי בו יורד מהאוטובוס, הולך לכיוון שביל גישה שהנחתי שהיה לבית שלו, ונעצר. הוא הוציא מתיקו משהו שהיה נראה כמו כובע קטן והניח אותו על מרכז ראשו. שמעתי על הדבר הזה, קוראים לכובע הקטן הזה כיפה. זה מסורת של יהודים, אני חושבת. אבל למה דניאל חבש אחת כזאת?
פתאום זה הכה בי. נו, מטומטמת, ברור שהוא יהודי, השם משפחה שלו הוא כהן! אבל למה הוא הסתיר את הכיפה?
קו המחשבה שלי נקטע כשהבנתי שהאוטובוס עצר בתחנה שלי. ירדתי במהירות מהאוטובוס ונכנסתי לשביל הגישה של הבית שלי, ופתחתי את דלת ביתי.
"היי רובי, איך עבר עלייך היום?" אמא שלי צעקה אליי מהמטבח. התעלמתי משאלתה ועליתי לחדרי, נועלת את דלתו.
זרקתי את התיק בפינת החדר, הורדתי את מעיל העור, את החולצה הרחבה ואת הטרנינג הענק שלבשתי, ונשארתי עם ההלבשה התחתונה שלי. בחנתי את קווי המתאר של גופי. הצלעות והעצמות שלי בלטו בצורה מחרידה, והעור שלי היה לבן כמו גופה. לבשתי ג'ינס ארוך וקרוע וחולצת- טי גדולה ושחורה. לקחתי תיק קטן, יצאתי מחדרי וירדתי במדרגות. טרקתי את דלת הבית כשיצאתי, והתחלת ללכת. מרכז העיר לא רחוק מהבית שלי- אז הגעתי ליעדי תוך עשר דקות. השומר בכניסה לפאב הושיט את ידו, מסמן לי להביא לו את תעודת הזהות שלי, שתוכיח שאני בת 21. נתתי לו את תעודת הזהות המזויפת שלי, הוא העיף בה מבט מהיר ונתן לי להיכנס. התיישבתי על כיסא גבוה על הבר.
"ג'ין." אמרתי לברמן והושטתי לו שטר של עשרה דולרים. הוא לקח אותו ומזג את המשקה האלכוהולי לכוס.
"את לא צעירה מידי בשביל להיכנס לפאב?" קול שאל מאחוריי.
הסתובבתי בכדי לראות ממי הקול נבע. מולי ישב ילד שנראה בגילי, ברונטי, שרירי, ולא שזוף במיוחד, עם חיוך פלרטטני על פניו.
"אתה לא צעיר מידי בשביל להיכנס לפאב?" שאלתי, מדגישה את ה"אתה", ולוקחת לגימה מהכוס.
"המשפחה שלי היא הבעלים. אני יכול להיכנס ולצאת מהפאב מתי שבא לי." הוא חייך.
"יופי לך."
"אז… מה מביא בחורה כמוך למקום כזה?"
"האלכוהול." עוד לגימה.
הוא צחק. לצחוק שלו היה צליל נעים, מרגיע שכזה.
"אז מה שמך, בחורה חובבת אלכוהול מסתורית שכמוך?"
"רובי מיד."
"נעים להכיר רובי מיד. אלכס קודרו."
"מה שתגיד." עוד לגימה.
"באיזה בית ספר את לומדת, רובי מיד?"
"מאיזה מוסד ברחת, פדופיל?" אמרתי באותו טון.
הוא גיחך.
"אני לומד בפנימיית סטונברידג'. מה איתך?"
"רידג'ווד." עוד לגימה.
"רידג'ווד… מעניין."
"מה מעניין ברידג'ווד?" לא הבנתי.
"שמעתי שפתחו לכם מועדון מקהלה."
"מה מעניין בזה?" עוד לגימה.
"כלום."
"אז למה אמרת שזה מעניין?"
"סליחה, טעיתי!" הוא צחק והרים את ידיו כחף מפשע.
"טעית בהחלט." אמרתי, ושתיתי את מה שנשאר בכוס בפעם אחת.
"שיהיה לך לילה טוב, אלכס קודרו." אמרתי ופניתי לעבר היציאה.
"את מתכוונת ללכת ככה? שיכורה?" הוא שאל.
"אני לא עד כדי כך שיכורה!" אמרתי לו, מועדת.
"בואי, אני אסיע אותך." הוא קם ותמך בי.
"ולתת לך את הסיפוק בלראות איפה אני גרה? אין סיכוי." צחקתי.
"אני לא שואל אותך. בואי." הוא לקח אותי לרכבו. נכנסנו לרכב הריינג' רובר השחור שהנחתי שהיה שלו.
"את יודעת שבשביל להסיע אותך הביתה אני צריך לדעת לפחות איפה את גרה?"
"רחוב מדיסון 144, פדופיל."
הוא התניע את רכבו ונסענו. שנינו שתקנו ותוך 5 דקות כבר הגענו, והוא עצר את רכבו.
"נתראה, רובי מיד." הוא אמר.
"לא נתראה, אלכס קודרו." אמרתי, סוגרת את דלת מכוניתו והולכת אל ביתי.


תגובות (5)

כתבתי לך דמות. ותמשיכי מתוקה שלי ;)

14/05/2014 20:48

תמשיכי =)
אני אוהבת את העוקצנות של הבחורה הזאת 0-0

14/05/2014 20:52

תמשיכי!

15/05/2014 08:07

תמשיכי, ממש חמוד !

15/05/2014 12:02

אווייי לא ראיתי שהעלתתת איזה מושלםם תמשיכייי

16/05/2014 16:24
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך