מלחמה או אהבה

31/08/2014 851 צפיות אין תגובות

היי הסיפור הזה הוא אמתי השמות שונו כדי לשמור על פרטיות …

קוראים לי בן אני בן 16 כיתה י' מחר … תאמת אין לי הרבה חברים או ידידות אף פעם לא הייתה לי חברה ואין לי שיחה אחת עם בחורה בטלפון וגם לא הודעה חוץ ממה היו השיעורים או מה צריך להביא כאלה שאלות … גם בבצפר זה אותו דבר השיחות שלי עם בנות זה רק על השיעור ובהפסקה לא יוצא לדבר עם בנות בגלל זה אני רוב הזמן יושב בבניין של בית הספר כדי שאני לא אתנגש במשהי … אני בחור חכם אני לא הכי חתיך אבל גם לא ממש מכוער הייתי מגדיר את עצמי כ"נחמד+" אבל החברים שלי אם אפשר לקרוא להם ככה פשוט לא מפרגנים בחיים גם אם אני יספר את הבדיחה הכי מצחיקה בעולם הם לא יצחקו וירדו ירידות כמו " נראלי ששחכתי את המצחיק שלך" או "נפל לך המצחיק של הבדיחה" כאלה דברים יש כמה בנות שכן מדברים…..
אני אף פעם לא מוזמן לשום מקום לא ליציאות לא לימי הולדת לשום מקום ואני ממש חברותי ולא מבין למה… אולי כי איך שאני שומע שמישהו אומר על מישהי אחח איזה תחת או הייתי עושה אותה אני מתעבן ומעיר והם אומרים לי מה אתה הומו אתה לא רוצה לזיין ואני אומר אני יעשה את זה מאהבה ולא כמשחק או בשביל לצאת גבר הם מסתכלים על כל בחורה כזונה וזה מעצבן אותי …. בקיצור יש שתי בנות שממש קרובות אליי ואני אוהב את שתיהן אני לא יודע עם זה אהבה או ידידות אבל אני מרגיש לשתיהן משהו… אל תשפטו אותי ישר אני בחיים לא יצא עם שתיהן אני אוהב אחת ורק אחת … מצד אחד יש את רוני היא ממש חמודה מתולתלת עם פנים חמודות ואף חמוד כזה היא תמיד מקשיבה לי ולא מייבשת אותי כמו כל השאר לא אכפת לה להיות ולדבר איתי ומצד שני יש את יעל שהיא הכי חמודה בעולם וקשה מאוד לא להתאהב בה היא מקסימה עם חיוך מעלף ותמיד מקשיבה ועוזרת היא תמיד אומרת לי בוא תשב לידי בוא נדבר כמו פעם שעברה … פעם שעברה הגענו מוקדם כי לא ידענו שדחו את השיעור הראשון ל9:00 הייתה לנו הכנה למגמה החדשה … אז שעה יצא לנו לדבר רציתי להגיד לה מה אני חושב אבל היה קשה לא רציתי שהשעה 9:00 תתקרב וכולם יגיעו רציתי שנישאר שם רק אני והיא ושהשיחה הזאת לא תיגמר כמובן אני כמו תמיד אוהב לדבר וסיפרתי לה על מקרים מצחיקים שקרו לי ועל האימון שלי … רציתי לשבת איתה אבל אז המורה קראה לה והיא חזרה ואז הגיעו עוד ילדים התבאסתי רציתי לשבת איתה שוב …נהנתי מאוד היום היינו ביום גיבוש רציתי להסתובב איתה אבל היא הסתובבה עם בנים אחרים עם אלה שאני לא מתקרב עליהם … אלה שיורדים על כולם כל הזמן במיוחד רועי(דווקא זה לא שם בדוי) אני כלכך שונא אותה מצד אחד הוא יורד על בנות כל הזמן אבל כל הזמן 24\7 אבל מצד שני כל הבנות שאי פעם התאהבתי בהן מסתובבות איתו ועם החברים הטובים שלו …זה ממש מעצבן אותי ש"גבר" מביא לבחורה כאפה לצוואר או מושך לה בשיער בשביל תשומת לב….אבל מסתבר שזה עובד חשבתי על להיות ככה אבל לא יכולתי פשוט היה לי קשה מידי היום באוטובוס היא דיברה ואמרה שאני דומה לאיזה אחד מסרט מצויר היא העלתה שמות והדגישה שרק למרות שלא התכוונה לא יודע למה אולי להצחיק את אלה שישבו ליד ?! אבל זה קרה התבאסתי רציתי ללכת אבל לא היה לי לאן ללכת … כל מקום שאני ירצה לשבת יגידו לי תפוס גם אם אף אחד לא יושב שם … יעדיפו לשים את התיק מאשר שאני ישב שם … אבל בכול זאת ראיתי אותה מסתכלת עליי ומחייכת היא לא רעה … היא מלאך היא עשתה בלי כוונה היא גם התנצלה שירדנו מהאוטובוס סלחתי לה כי אני לא שומר משהו לבן אדם שלא עושה דברים בכוונה רעה וגם אמרתי לה שזה לא פגע בי בכלל.. היא ידעה שכן ! וככה הלכתי הביתה …. אני תמיד חושב עלינו ביחד אבל עכשיו גיליתי שחבר אחר שלי גם דלוק אליה…
אני שונא את המילה דלוק כאילו הוא רוצה לדפוק אותו ואחר כך לזרוק אותה אני לא חושב שזה הולך ככה זה פשוט מגעיל אותי אני התאהבתי בה אף פעם לא חשבתי עלייה בצורה מינית כלשהי ולא רק עלייה אלא על אף מישהי שאני מכיר … בשבילו זאת רק עוד מישהי שהוא ישתמש בה לצרכים ול"רקורד" שלו עם חברות שהיו לו הוא פשוט מתנהג לבנות כמו לחפץ ונותן להן כפות ומציק מושך להם בשיער ומחזיק אותן עד שלא יקשיבו לו …
הערתי לו על זה ועוד עזרתי לו שהוא ניסה להציק לזאת שאני אוהב (וגם הוא כי הוא לא יודע) ואמרתי בלי שהיא שמה לב להפסיק הוא לא הקשיב …..מה לעשות?!
בחזרה ליעל
היא אמרה לי שאני חופר הרבה ועל זה לא התנצלה כי לא נעלבתי אני יודע שאני כזה.. אבל זה רמה של עיקרון אפשר גם להגיד דברים בפרטי אבל בתכלס היא לא התייחסה עליי כמובן מאליו כמו רוב הבצפר החדש שלי וגם הקודם ….

ארשום את הפרק הבא מחר ואם יש אפשרות להגיב תגיבו מה אתם הייתם עושים במצב שלי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך