כלבונת מתוקה
אני רוצה שתבינו שיש המשך וההמשך רומנטי וגם

תכתבו תגובות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פליז........

מלחמת האהבה פרק 1

כלבונת מתוקה 12/01/2012 876 צפיות 4 תגובות
אני רוצה שתבינו שיש המשך וההמשך רומנטי וגם

תכתבו תגובות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פליז........

ההתחלה
לפני הרבה שנים הייתה קיימת מדינה ושמה קורנה. בקורנה מלכו המלך הנרי והמלכה מרינה. להנרי ומרינה היו שני בנים ששמם אלכסנדר וארתור.לאחר מותו של האב הנרי שני הבנים התחילו לריב כי הם לא ידעו למי תלך ממלכה. מרינה החלטה לחלק את המדינה לשתי מדינות שונות, לורנה ולוקיה. את לורנה נתנה מרינה לאלכסנדר ואת לוקיה נתנה לארתור. כשאלכסנדר קיבל את לורנה חשב איך יקראו לעיר הבירה שלו ובאותו זמן גם ארתור חשב. אלכסנדר אמר: "איך אני אקרא לעיר הבירה שלי? אולי אני.. מצאתי!! אני אקרא לעיר הבירה קטרין על שם קטרינה, אשתי!!!". ארתור שמע מה שאלכסנדר החליט ואמר: "אולי אני אקרא לעיר הבירה שלי ליאון על שם אשתי ליליאן? כן! אעשה זאת.". לאחר 4 שנים פרצה מלחמה איומה בין לורנה ולוקיה, "רגע, רגע אולי נוכל איך שהו להפריד בין שתי הממלכות?" אמר אלכסנדר. ארתור הסכים ושלח אנשי עבודה כדי שיבנו גדר שחוצה את שתי הממלכות. מאז בני לורנה ובני לוקיה לא יתראו מעולם.

הריון פתאומי
ביום בהיר אחד בעיר טרפ שבלוקיה גילו פולה ומארק שפולה בהריון. הם שמחו מאוד אבל פחדו כי בנם יחיה קרוב לגבול כי בלוקיה מסתובבות שמועות שבלורנה יש קניבלים, רוצחים וכדומה. לאחר שבוע בעיר אנל שבלורנה גילו אלה ואמיל שאלה בהריון, כמובן גם אלה ואמיל פחדו שביתם תיפגע מבני לוקיה שגרו קרוב אליהם. שני הזוגות חיכו עד שילדם יצא אל העולם הפתוח כי בסוף הסבלנות משתלמת.


תגובות (4)

מקסים 100המם תמשיכי דחוף בבקשה והכלכלב שמעטר את האתר שלך הייתי מתה לגנוב ממך כבר הרגע , אני מאד מאד מאד אוהבת בעלי חיים וכלבלבים המה בראש הרשימה ואגב התחלתי רק היום לכתוב רומן בשם: "אגודת צער בעלי חיים" אולי תמצאי בזה ענין.
מאחלת לך שבת ברוכה שבת נפלאה ממני באהבה בקי ♥♥♥♥♥♥♥

12/01/2012 09:38

חחחח קראתי את הסיפור הזה היום וזה סיפור מעלף את פשוט חייבת להמשיך אותו דחוף!

12/01/2012 12:10

סיפורונת חכי כי אני כבר כתבתי את כל הפרקים שקראת ואני יכתוב מחר פרק חדש!!
בקי, תודה גם אני מתה על חיות ויש לי כלב ששמו מרטין (אבא שלי בחר את השם!)

13/01/2012 10:34

כלבונת? ערב טוב. (אצלי) תלוי מתי קראת את תגובתי. הסיפור באמת יפה, אני חייבת להודות התרשמתי. הנה אני פונה אלייך פעם שלישית בחוסר אונים. העלילה זורמת מהר מדי, הפרק קצר מדי אך הפעם השגיאות כתיב נעלמו (חחח) אני חושבת שכבר זיהית מי אני כי אני אדם מאוד מאוד קרוב אלייך וכבר פגשת אותי.

31/01/2012 08:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך