כלבונת מתוקה
רומנטי, נכון?! וגם

תגובות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מלחמת האהבה פרק 3

כלבונת מתוקה 13/01/2012 717 צפיות 3 תגובות
רומנטי, נכון?! וגם

תגובות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הפגישה
יום אחד כשמריו לא הצליח להרדם הוא החליט לטייל מסביב לביתו. באותו זמן מרלין רצתה לצאת החוצה ולנשום אוויר צח. מריו ומרלין הסתכלו על הגדר שהפרידה בין שניהם והם החליטו לעלות על סולם ולראות מה יש בצד שני. מריו ומרלין ירדו למרתף שלהם והביאו סולם מיקמו אותו ליד הגדר והתחילו לטפס. פתאום ראה מריו יד מוזרה מציצה מצידו האחר של הגדר ובזמן זה מרלין ראה תלתלים חומים מציצים מהקצה האחר של הגדר. "אההההה!!!!!!!!!!!!!" נשמעה צעקה משני הקצוות. "מזל שאף אחד לא שמע." לחש מריו והתחיל לטפס. גם מרלין התחילה לטפס. "מי…מי…מי אתה?" שאלה מרלין. "אני אגיד לך רק אם את תגידי לי מי את." "בסדר" ענתה מרלין. "שמי מרלין, אני בת 7, ההורים שלי הם סופרים ושמם אלה ואמיל." נעים להכיר" אמר מריו. "שמי מריו, גם אני בן 7, ההורים שלי הם אופים ושמם פולה ומארק." "נעים להכיר גם אותך." מאז היכרותם גילו מריו ומרלין שיש להם הרבה במשותף למשל: שניהם אוהבים לשחק שחמט, שניהם אוהבים לאכול גלידה בטעם שוקולד וכ'ו. אז הם החליטו להיפגש כול יום ליד אותה גדר.


תגובות (3)

לקחת את הקטע ש הגדר מכמעט מלאכים ..

14/01/2012 12:23

אני שונאת את כמעט מלאכים!!!!!!!!!!!!!!!!
ראיתי רק פרק אחד ומאז אני לא רואה יותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14/01/2012 23:28

מזכיר לי משהו…… טוב לא חשוב. הפרק קצר מדיי!! :((( ונ.ב: את לא יכולה לבקש מאיתנו תגובות ולדרוש. מי שירצה יגיב, ואם לא מגיבים, מה לעשות?? אם אלה החיים, נחייה!

31/01/2012 08:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך