כלבונת מתוקה
מה אתם חושבים? מריו יוצא את מרלין מביתה? האם מרלין לא תסכים לעזוב עם מריו? האם שניהם יברחו ללורנה או ללוקיה ולא יראו את הוריהם לעולם?
בבקשה תכתבו מה אתם חושבים שיקרה ואולי אני אכתוב את זה בפרק הבא.

מלחמת האהבה פרק 5

כלבונת מתוקה 15/01/2012 693 צפיות 4 תגובות
מה אתם חושבים? מריו יוצא את מרלין מביתה? האם מרלין לא תסכים לעזוב עם מריו? האם שניהם יברחו ללורנה או ללוקיה ולא יראו את הוריהם לעולם?
בבקשה תכתבו מה אתם חושבים שיקרה ואולי אני אכתוב את זה בפרק הבא.

להחזיר את מרלין
"איך אני יפגוש אותה?!" אמר מריו. "אני אחכה." מריו חיכה, וחיכה, וחיכה אבל מרלין לא הגיע לגדר. עייף ומיואש החליט מריו לחמוק מהוריו ולהגיע לבית של מרלין. בלילה מריו ירד למרתף ולקח: סולם, חבל,פטיש וכמה מסמרים. מריו גם הלך למטבח והביא קופסת שוקולדים. את כל זה הכניס לתיק והלך לגדר. מריו הביא את הסולם והתחיל לטפס. כשהגיע לנקודה הגבוהה של הגדר הוציא את החבל שלקח, קשר אותו סביב הגדר וירד מהגדר אל לורנה, ביתה של מרלין. מריו הגיע אל ביתה של מרלין הוציא חבל נוסף וקשר לולאה. מריו זרק את החבל אל החלון של מרלין וטיפס. כשהגיע לחלון של מרלין דפק על החלון עד שמרלין שמעה אותו. "מריו?! מה אתה עושה כאן?!" שאלה מרלין. "באתי להוציא אותך."


תגובות (4)

אולי תעשי שאמא שלה תופסת אותה אבל פעם אחרת הוא מצליח ותעשי את הפרק טיפה יותר ארוך

16/01/2012 12:50

אני אחשוב על זה

17/01/2012 04:03

מקסים "מתה על בעלי חיים" ♥♥♥♥ תמשיכי בקשה באהבה בקי♥♥♥♥

17/01/2012 04:11

אני אעשה טובה והפעם לא אגיב לך על הפרק עם עהרה כל שהיא….. :)) אבל סיפור באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת באמת יואו אני חופרת סיפור באמת חמוד….

31/01/2012 08:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך