אשמח לתגובות, ביקורות בונות, הערות ועצות לשיפור תודה רבה ~~~~~אין להעתיק או לשכפל או לגנוב זכויות~~~~~~

מלכת הלבבות השבורים

16/09/2014 710 צפיות אין תגובות
אשמח לתגובות, ביקורות בונות, הערות ועצות לשיפור תודה רבה ~~~~~אין להעתיק או לשכפל או לגנוב זכויות~~~~~~

העיניים שלו נצצו, החיוך שלו התרחב
הוא ציפה לך וחיכה לך
את הלכת וחזרת כדי להרוס אותו
חיפשת את זה, הוא המשיך הלאה ומצא מישהי אחרת, שבאמת מכבדת אותו..

הבנים רוצים אותך ואחר כך מתגברים, עוברים למישהי אחרת,אולי טיפה מתגעגעים
לך לא אכפת. את נהנת מזה, לדעת שהבנים רוצים אותך ובנות מקנאות בך. להכאיב להם גורם לך לאושר, את מרגישה חזקה, מרגישה מלכה.

הבא בתור מגיע עם ביטחון עצמי, את מרסקת אותו. הוא נפגע. חולפים כמה שבועות והוא כבר מאחורי זה. יוצא עם אחת אחרת, כנראה יותר מתאימה .

בבנות את מתעללת. יודעת מה החולשה שלהן, ונדבקת, נדבקת לחולשה שלהן כמו מסטיק מתוק שנדבק למשהו ומחליט לא לצאת. עד שהן נשברות ופשוט קמות וממשיכות, ואת מחייכת חיוך של ניצחון. כמו דקירה של סיכה חדה על פצע יש וכואב, כל פעם מחדש.

אבל יום אחד את תתעוררי, תעוררי ותגלי שכולם כבר לא לרשותך ולמען האמת אף אחד, הצחקוק שלך לא יגרור עוד צחוקים נוספים וכל אחד יהיה עם חבריו אלו שחלקם נרקמו בזכותך.

ובאותו היום שתביני את זה, עבר זמנך, מישהי אחרת אולי תהיה שם במקומך, ואת שאר הזמן תבלי בלהסביר כמה טעית.

אז עכשיו אחרי שפגעת בי,בו ובחלקנו, תחשבי שניצחת ותעברי לקורבן הבא, מה מצפה לך לא נראה לי שאת יודעת, אבל זה בכלל לא משנה לי, אבל מה שתגידי"מלכת הלבבות השבורים"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך