storyteller
מקווה שתאהבו זהו חידוש לסיפור ישן שכתבתי בבקשה תשאירו לי פידבקים הערות ותגובות על הפרק הראשון

ממש כמו חלום- פרק 1

storyteller 22/03/2016 606 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו זהו חידוש לסיפור ישן שכתבתי בבקשה תשאירו לי פידבקים הערות ותגובות על הפרק הראשון

"ממש כמו חלום כך הכול התחיל".

השעה הייתה 7:00 כשהילה התעוררה אחרי שנה ארוכה מאוד. היא עשתה את כל הסידורים הראשונים של הבוקר לאחר מכן היא התלבשה, התאפרה, הכינה לעצמה אוכל ליום הארוך שעומד לפנייה ויצאה מהבית סופסוף בשעה 8:00.
היא הגיעה לתחנת האוטובוס בדיוק כאשר האוטובוס הגיע עלתה על האוטובוס והתיישבה באחד מהמושבים האחרונים של האוטובוס.
כאשר היא הגיעה למחוז חפצה היא ירדה מהאוטובוס והתחילה בצעידה לכיוון "מרכז הכוכב" (מרכז הכוכב הוא מקום בו בנות/בני שירות וכן חיילים/חיילות מפתחים את כישרונותייהם האמנותיים כגון; שירה, ריקוד ועוד.)
הילה לא ידעה למה לצפות היא הייתה כל כך לחוצה ממבחני הבד ששכחה לחמם את הקול, אך הילה הייתה די בטוחה בעצמה מגיל קטן הרבה אנשים מחמיאים לה על קולה המיוחד ומעודדים אותה להשתתף בתוכניות ריאלטי של שירה.
אך משום מה היא אף פעם לא חשבה על האופציה לפתח את הכישרון שלה ולהשתמש אולי כמקצוע בעתיד.
הילה נכנסה למרכז והדבר הראשון שהיא ראתה היה תריסר דלתות שונות עם שלטים שונים עליהם.
היא ניגשה לדלת הראשונה מצד שמאל עלייה היה כתוב "מבחני בד ראשוניים"
היא נקשה ע הדלת פעם פעמיים ושוב פעם ולבסוף כשראתה שאין תגובה החליטה להיכנס פנימה.
בחדר הייתה המולה גדולה עשרות צעירים וצעירות נרגשים ומתוחים מאוד לקראת המבחן(כנראה זו הסיבה שלא פתחו לה את הדלת) על החולצות שלהם היה כתוב מספר.
הילה ניגשה לאדם האחראי הראשון שראתה ושאלה אותו בחביבות "סליחה מאיפה אני יכולה להשיג מספר?"
הוא ענה לה "בואי איתי אני אביא לך מספר"
היא הלכה אחריו הם נכנסו לחדר פנימי לחדר שבו היו לפני כן, החדר היה קטן ובו היו מלא קרטונים מלאים בתיקיות ובמסמכים מצורפים שונים.
"אוקיי מה השם ותעודת הזהות?" הוא שאל אותה והיא ענתה לו "הילה נחמיאס תעודת זהות 06………."
"הנה בבקשה שמרי עליו טוב זה הכרטיס שלך להצלחה" הוא אמר לה בחיוך
"בטח תודה" היא השיבה.
היא חזרה לחדר המבחנים ושמה לב לכך שארבעת השופטים כבר התמקמו על כיסאותיהם.
נקישה בדלת. כנראה עוד מתמודד חשבה לעצמה ופנתה לכיוון הדלת כשפתחה את הדלת היא ראתה בחור גבוה, חתיך מוות, עם זיפים, שיער שחור ועור שחום.
הם הסתכלו אחד על השנייה כמה רגעים שהרגישו לה כמו נצח כי באותם השניות היא הרגישה כל כך הרבה רגשות שונים כלפיו, ודברים חיוביים ממנו. היא התאהבתה בו ממבט ראשון אבל האם זאת אהבה או סתם הידלקות.
הוא המשיך להסתכל בה, בחן את היופי המיוחד והנדיר שלה עיניים גדולות, שפתיים עבות ,שיער מתולתל ארוך בצבע חום-שחור בדיוק כמו שהוא אהב וצבע עור בגון זית עמוק
הוא הרגיש בדיוק כמוה את אותם הניצוצות והרגשות אליה הייתה לו הרגשה מוזרה-אבל הוא ידע מה זה- הוא נדלק עליה.


תגובות (2)

תמשיכי..

22/03/2016 00:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך