storyteller
פידקביפו תגובות הערות למטה בבקשה

ממש כמו חלום- פרק 2

storyteller 22/03/2016 627 צפיות תגובה אחת
פידקביפו תגובות הערות למטה בבקשה

"תודה, חשבתי שכבר לא יפתחו לי את הדלת"
הוא אמר לי בחביבות.
"בבקשה" עניתי בחיוך והוא חייך אלי חזרה.
מפה לשם מצאתי אותי ואותו מתיישבים בחדר ההמתנה מפתחים שיחה מסקרנת ולומדים להכיר אחד את השני.
הוא התגלה כאדם חביב ונחמד לבריות בשם דניאל . הוא חזר בתשובה לפני שנה וכעת משתדל לשמור תורה ומצוות כראוי. גר באזור המרכז וכרגע משרת כחייל קרבי בשנה הראשונה שלו ביחידה מובחרת.
אני התגלתי כבחורה שאפתנית וחרוצה מבית דתי לאומי שמתנדבת בשירות לאומי עם ילדים אוטיסטים באזור המרכז ובו זמנית עובדת במשרה חלקית בתחנת הדלק שקרובה לדירת שירות הלאומי שלי.
וכך זה נמשך ונמשך עד שזומנתי להיבחן-לצערי.
עליתי על הבמה כולי מפוחדת ורועדת מכף רגל ועד ראש מרגישה את הלב שלי עוד שנייה יוצא מהמקום.
"תתחילי בבקשה" אמרה לי אחת השופטות
ואז המוזיקה החלה להתנגן עכשיו עכשיו זה הזמן לשיר ולהפציץ.
התחלתי לשיר מרגישה לאט לאט איך דםיקות נלב נרגעות והרעידות נפסקות מתמכרת ומתענגת על צלילי השיר והשירה שלי.
לפתע בדיוק כשהגעתי לפזמון ראיתי אותו מסתכל עליי מרחוק ומחייך. המבט שהיה לו הסגיר את הכל הייתי בטוחה באותם השניות שהוא מרגיש את מה שאני מרגישה .
חייכתי אליו בחזרה והמשכתי לשיר בהנאה.
כשהשיר נפסק ראיתי אותו מתקרב לכיווני.
"איך הצלחת להיכנס לכאן? רק מי שנבחן יכול להיכנס" שאלתי בסקרנות מרובה
"אה זה…. יש לי את השיטות שלי" הוא ענה לי בערמומיות מסוימת.
ןאז הוא הסתכלנו אחד על השנייה שוב באותו מבט מאוהב המבט של שני אנשים שנייה לפני שהם מתנשקים ומסתערים אחד על השני בתשוקה.
בשעה 17:00 אחה" צ הגעתי סוף סוף לדירה כשנחתי על המיטה נזכרתי במה שדניאל אמר לי לפני שהלכתי הביתה-לדירה.
"הילה, מה הסיכוי שאני אזכה לראות אותך
שוב"
"סיכוי די טוב" עניתי בשובבות והוא חייך בחזרה. החלפנו מספרים והוא הבטיח שיצור איתי קשר בזמן הקרוב לדייט ראשוני.
נכנסתי למקלחת . שוטפת את כל היום הארוך והעמוס הזה מעליי וחושבת על אותו הבחור דניאל שוב ושוב יש בו משהו שונה משאר הבחורים דבר שאני לא יכולה להסביר מה זה? חשבה לעצמה שוב ושוב.
כשיצאה מהמקלחת שמעה צלצול מהטלפון שלה יכול להיות שזה הוא-שאלה את עצמה
"טןב זה היה מהיר" עניתי בחיפזון
"לא רציתי שמישהו אחר יקדים אותי בכל זאת מציאה כזו לא מוצאים כל יום"
הוא גרם לליבי לפרפר בעוצמה לנוכח המילים היפות הללו.
היא הייתה רגילה לקבל מחמאות על יופייה המיוחד אבל המחמאה שממנו ריגשה אותה במיוחד.
"אז מתי את פנויה" שאל אותי דניאל


תגובות (1)

תמשיכי

23/03/2016 10:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך