love_love_love
מה תרצו שיקרה??

מנוגדים- אמה ויונתן פרק 11

love_love_love 30/06/2016 1049 צפיות 5 תגובות
מה תרצו שיקרה??

נקודת מבט יונתן
כל כך רציתי לראות את הבנות רוקדות…אבל האמה הזו, באלי לרצוח אותה, איך היא חייבת להציק, כמו ילדה קטנה "אני לא רוצה שתוציאו את הרקדניות שלי מריכוז, עדיף ככה, אתם תראו את המופע הסופי-אל דאגה" הליאת הזן אמרה, חושבת שבאמת מישהו מאיתנו מתעניין במופע הזה… רתחתי מעצבים על אמה "אני צריך את אמה שנייה" אמרתי בחיוך מנומס, מתקדם לכיוונה ותופס אותה מהיד.. הלכתי איתה למאחורי הבמה של האולם, כל כך רציתי שהיא תהיה גבר כדי שאני אוכל להרביץ לה, אבל אני לא מכה נשים "איה..תעזוב אותי בהמה!" היא אמרה כשהגענו למאחורי הבמה ושיחררתי אותה "מה הבעיות שלך?" שאלתי אותה כועס כשהצמדתי אותה לקיר, והיד שלי מעליה "שום בעיות" היא כעסה "כן?" שאלתי "אז למה המצאת,לא יודע מה, למורה שלך,כדי שאנחנו לא נבוא" שאלתי יותר זועם "לא המצאתי" היא ענתה "אמרתי את האמת, אני באמת דואגת שהרקדניות יצאו מריכוז בגללכם" היא אמרה בציניות הקבועה שלה ומחייכת "כן,את דואגת לריכוז שלהן כמו שאני דואג לנשים שאני שוכב איתן" אמרתי לה כדי לפגוע בנקודות רגישות שלה "למה שלא תגידי את האמת ילדונת?" אמרתי לה מחייך, שאני יודעת מה האמת "איזו אמת,בוא נשמע?" היא אמרה לחוצה, לחוצה מהעובדה שעליתי על זה שהיא רוצה אותי "האמת, שאת מתה מקנאה שאני אתחיל עם מישהי שהיא לא את" אמרתי בחיוך מסופק "תגיד אתה נוטל את התרופות שלך בזמן?" היא לעגה לי "זו הדרך שלך להתחמק מלהגיד את האמת,שאת אוהבת אותי" שאלתי אותה בישירות, כמו תמיד "ממש, אבל ממש לא" היא דיברה בהססנות, הבינה שקלטתי מה מציק לה באמת..וניסתה להתחמק ממני באמצעות בריחה…אבל עצרתי אותה "ממש, אבל ממש כן" חיקיתי אותה "אתה בלתי נסבל אתה מודע לזה?" היא אמרה לי, כשהקול העצבני שלה יוצא מהגוף הפיצי הזה,ואני צוחק "אתה ממש אידיוט!" היא אמרה,והלכה אבל לרוע מזלה,תפסתי לה את היד,סובבתי אותה אליי, ונישקתי אותה.. היא ניסתה להתנגד ולא הצליחה, אז היא זרמה והמשיכה להתנשק איתי… עד שהשתחררנו מהנשיקה "מה אתה עושה?" היא כעסה ודחפה אותי אחורנית "מה שאת מתה לעשות כל פעם שאת רואה אותי, ולא מעזה" השתחצנתי "תראה יונתן,ילד מגודל ומפגר שכמותך.. אני לא התעניינתי, ולא אתעניין אי פעם במישהו כמוך, אז תשמור את הנשיקות האלו לחברות הזולות שלך" היא כעסה וחזרה לאולם ריקודים, ואני באתי אחריה.
"מה קרה שם?" רון שאל אותי "כלום, סתם ניסיתי להבין למה היא גרמה לזה שלא נבוא" המצאתי לו "למה" הוא שאל שאלה רטורית "אני אגיד לך למה, כי יש לי אחות מטורפת על כל הראש,שצריכה עזרה" הוא ענה לי כועס עליה "טוב יאלה, בוא נבריז עם איזה שתי כוסיות לבית שלי" הצעתי לו והוא הפנה מבט לולן, שישבה שם "לא יודע אחי" הוא אמר בוהה בה ומחזיר אליי מבט, לא האמנתי שהוא אומר בכלל -לא- לבנות "מה?" גיחכתי "שמעתי טוב? אמרת את המילה 'לא' בהקשר לבנות?" צחקתי, ציפיתי שיגיד שזו בדיחה "כן, כואב לי הראש, אני נראלי יחתוך לישון בבית" הוא ענה ויצא מהאולם,פה סופית הבנתי שהוא בקטע של הולן הזו…אני לא מבין איך אפשר לרצות מישהי אחת בלי אחרות, איך אפשר להתחייב?! צריך להיות ממש חזק בשביל לשרוד את זה. הרגשתי צורך לערב בזה את אחותו, לא יודע למה, הלכתי בחזרה לבמה, בזמן שהיא ישבה עם הבנות וליאת ותכננו את המופע, "אני מתנצל,שוב אני צריך את אמה" אמרתי לליאת "לא תודה, אני אוותר" היא אמרה, אבל עליתי לבמה, ולקחתי אותה משם לצד "מה אתה רוצה עכשיו?" היא אמרה מרוחקת בכמה סנטימטרים ממני, לא רוצה שיקרה מצב שאני אנשק אותה שוב "תרגעי,אני לא אנשק אותך" חייכתי והתקרבתי אליה, כדי שנוכל לשוחח בשקט "מה אתה רוצה?" היא אמרה ממהרת "תקשיבי, הצעתי לאח שלך לבוא אליי, יחד עם כמה בנות, והוא לא רצה" אמרתי לה.. עמדתי להמשיך את המשפט.. אבל היא עצרה אותי מהר "באת לדבר איתי על החוויות המיניות שלך ושל אח שלי?! אתה ממש דפוק!!" היא אמרה כועסת והסתובבה, אבל תפסתי אותה "חכי רגע מעצבנת, זה לא העיקר" המשכתי "נו מה הנקודה אז?" היא מיהרה "שהצעתי לו את זה,הוא הסתכל על חברה שלך,ולן, ואמר שהוא לא רוצה, והוא עייף, וחתך לישון…במילים אחרות-הוא בקטע שלה" אמרתי לה והיא חייכה "רגע רגע רגע… אתה רוצה להגיד לי, שאח שלי, אמר 'לא' לבנות בגלל ולן?" היא חייכה וקצפה מאושר במקום "סוף סוף נכנס לו שכל לראש" היא הייתה ממש מאושרת ועמדה ללכת לכיוון ולן, אבל שוב עצרתי אותה "רגע,חכי,מה את עושה?" שאלתי אותה "מנסה להפוך אותם לזוג" היא אמרה בציפייה שזה יקרה כל רגע "אני רוצה לעזור לך" אמרתי לה, לא יודע למה, הרגשתי שבאמת באלי לעזור לרון, שיקרה לו משהו טוב ולמען האמת זו גם דרך להיות בקרבתה "אתה? יונתן? רוצה לעזור לי?" היא שאלה מופתעת "אתה מרגיש טוב?" היא לעגה לי, ושמה את היד שלה על המצח שלי לבדוק אם 'אני מרגיש טוב' כביכול "כן,אני מרגיש מעולה, ואני רציני" אמרתי לה מחייך לנוכח השטויות שהיא עושה "טוב" היא חייכה "יש לי רעיון..לך אליו עכשיו, תגיד לו שבערב יבוא אלייך הביתה, ואני אגיד לולן שתבוא אלייך גם, אני אמציא לה תירוץ אמין, ונכין להם שם ארוחה רומנטית, וכשהם יהיו שם אתה תבוא אליי, ונחכה עד שיסתיים להם הערב" היא אמרה ושלפה מיד את הרעיון מהמוח.

נקודת מבט אמה
יונתן הסכים עם מה התוכנית שלי.
אחרי בית ספר הלכתי לבית הגדול והפרטי שלו, התחלנו לארגן שם, יותר נכון אני ארגנתי.
הוא חזר עם הקניות לארוחת הערב, והתחלתי לבשל להם בזמן שהוא ישב וראה כדורגל… הכנתי פסטה, ולאחר כמה דקןת הסתובבתי לראות אותו לשנייה, הוא ישב על הספה,בלי חולצה, בוהה בטלויזייה…הבטתי בו דקה שלמה, כשאני נושכת את השפה מהיופי שלו, עם חיוך מאוהב..עד שהוא הסתכל עליי וקם מהספה, במהירות הורדתי את החיוך והסתובבתי לבשל, בלי שיחשוד בי שהסתכלתי עליו בכלל… הוא בא לכיווני ושם את שתי היד שלו על השיש, סנטימטר לידי "לא אמרת לי היום שבחיים לא תתעניניי בי?" הוא שאל מחויך, כנראה הוא שם לב למבט שלי. הסתובבתי אליו "אהה יונתן אל תגיד שטויות ותעזוב אותי" אמרתי לחוצה, וערבבתי את האוכל עם הכף במהירות..הוא לקח את הכף, הניח על השיש, ותפס אותי עם שתי הידיים שלו במותניים "אין טעם לערבב אותי כמו את הפסטה הזו" הוא אמר מביט בי, והתקרב אלי עם הפנים שלו, הוא התסכל לי הלוך ושוב על העיניים והשפתיים "אפילו שאת מבשלת את יפה" הוא אמר לי… הסתכלתי עליו,כמה שניות אבל מהר הרחקתי אותו ממני "די להגיד שטויות, לך תערוך את השולחן" ניסיתי לצאת מהסיטואציה כמה שיותר מהר, חזרתי לבשל והוא צחק מההתנהגות הילדותית שלי "אני לא מבין בזה" הוא אמר "נו מה אתה רציני? כולה לפרוש מפה, לשים שתי צלחות, שתי סכינים, שני מזלגות, שתי כוסות יין, ושני נרות באמצע" עניתי לו "נו יפה, אם את יודעת את לא צריכה אותי" הוא אמר והתקדם לספה..אבל משכתי אותו מהיד, והצמדתי לו את המפה לגוף על מנת שיתפוס עם היידים "קדימה" הוריתי לו, והוא חייך "איזה אופי" הוא צחק ופרש את המפה. המשכתי לבשל, וראיתי אותו מסתבך, צחקתי מהילד המפונק שהוא, עזבתי את הכנת האוכל, התקדמתי אליו ולקחתי ממנו את המפה "רואה, ככה פורשים" הדגמתי לו, והוא הלך לכיוון הבישולים.. לא הבנתי למה. הוא חזר אליי כשאני מסיימת לפרוש את המפה, הסתכל עליי, מרח לי רוטב עגבניות על האף וצחק "מה אתה עושה?" אמרתי צוחקת, לקחתי קצת מהקמח שהיה על השיש, וזרקתי עליו "את מתחילה איתי מלחמה?" הוא שאל ורדף אחריי בכל הבית, ואני ברחתי עד לאזור הספה..תוך כדי שאני צוחקת בצחוק מתגלגל, ולא מצליחה יותר לברוח, כי אין לי נקודת מוצא, הוא הגיע אליי, תפס אותי, ונפלנו אחורנית על הספה כשהוא מעליי..לא יכלתי להפסיק להסתכל על השפתיים היפות שלו, ועל העיניים האלו, הרגשתי שאני חייבת לנשק אותו פשוט.


תגובות (5)

כל כך אוהבת את הסיפור הזה!!!
יאללה המשךךך ???????? ושתהיה נשיקה כברר

30/06/2016 15:17

    חחח הייתה כבר נשיקה בינהם, בפרק 6 או 7

    30/06/2016 17:15

וואו אני כל כך אוהבת סיפורים כאילו של שנאה ואהבה זה מדהים! אשמח אל תתני ביקורת לסיפור שלי :)

30/06/2016 15:31

    הסיפור שלך מהממם, רואים שיש לך רמה.

    30/06/2016 17:18

הסיפור שלך מושלם אבל בבקשה תעשי שני פרקים ביום????

01/07/2016 00:07
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך