תמיד רציתי לכתוב סיפור וגם כתבתי הרבה ולא יצא לי כל כך איפה, וכאן אני יכולה פשוט לכתוב אז אני ישמח שתקראו.

מסובכת פרק 1

21/07/2013 714 צפיות 2 תגובות
תמיד רציתי לכתוב סיפור וגם כתבתי הרבה ולא יצא לי כל כך איפה, וכאן אני יכולה פשוט לכתוב אז אני ישמח שתקראו.

נפרדנו לשלום, מי היה מאמין שילד אחד יכול להפריד אהבה כזאת גדולה.
אהבה שהחיים לא חשבתי שהיא תיגמר, זה הוא, זה הילד אשם.
עכשיו? עכשיו אני מבינה, ״שהרגש הכי קטן יכול להרוס את האהבה הכי גדולה״
זה מה שעבר במחשבותיי באותם רגעים שהכל נגמר, אז ככה הסיפור שלי נגמר, אבל איך הוא יתחיל?
אני מתחילה מהתחלה.
קוראים לי סתיו אני בת 14 ילדה בעלת עיינים ירוקות-כחולות, שפתיים בשרניות ואדומות ושיער שחור ארוך וחלק, בגלל זה אמא אמרה שנולדתי שנולדה לה שלגייה.
הסיפור שלי מתחיל כך, הכל התחיל בקיץ שעבר הכל יתחיל שלא ידעתי שמה שהתחיל…..ייגמר

אני וחבר שלי נפרדנו, לא אהבתי אותו יותר בואננגיד שלא יתפוצץ לי הלב ויצא ממנו זיקוקים שהיינו ביחד. החלטנו לגמור את זה…. טוב אני החלטתי.
באותו היום שהיה יום חם מאוד באמצע של החופש הגדול אני שומעת הודעה בטלפון, אני פותחת את ההודעה וקוראת ממישהו שלא יצא לי אף פעם לראות אז בטח לא להכיר. ״הרווקה הכי שווה בארץ״ הוא אחד… אמרתי לעצמי. עוד אחד שממסה להתחיל איתי ובטח שבטח שלא יצא מזה שוב דבר. טוב.. אז בעצם הייתי בטוחה שלא יצא מזה שום דבר, לא ידעתי שהוא הולך להיות אהבה הכי גדולה בחיים שלי.
התחלנו לדבר, יום… יומיים….שלוש. רק חיכתי פשוט רק חיכתי לכל הודעה שלו הרגשתי בעננים הרגשתי את הפיצוצים בבטן ממנו. הרגשתי מאוהבת.
לפתע אני מקבלת הודעה מהחבר הקודם שלי


תגובות (2)

מהמממם תמשיכי!!! רק תעשי פרקים ארוכים יותר!!!!

21/07/2013 02:37

תמשיכיייייי!!!!!!!!!

21/07/2013 02:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך