מסובכת פרק 2

21/07/2013 713 צפיות 2 תגובות

קיבלתי הודעה מהחבר הקודם שלי, הוא כתב לי שמה כמה שהוא מתגעגע אליי ורוצה לחזור, אך אני כבר הייתי מאוהבת בילד אחר, ילד שבחיים לא ראיתי אבל למרות זאת הרגשתי אליו משהו שבחיים לא הרגשתי לאף אחד לפני זה.. אבל גם אז לא ידעתי איזה סיפור הולך להיות לי ושהכל ייגמר שנה אחרי זה.
דיברנו, שבוע..שבועיים לא הפסקנו לדבר כל היום, לא חשבתי שהיום. עכשיו. שאני כותבת את הסיפור שלי.. אני יתגעגע כל כך לאותם רגעים של אושר..
אהבנו אחד את השני אמרנו את זה אחד לשני אך לא יכולנו להיות ביחד עד שנראה זה את זה. הנה הגיע היום היום הגדול שהייתי צריכה לראות אותו! הייתה מסיבה והלכנו סוף סוף לראות אחד את השני הבטן שלי התפוצצה מרוב התרגשות שאי אפשר לתאר בכלל.
כל הלילה לא ישנתי מרוב התרגשות. הגיע הערב כמה שעות לפני המסיבה שהלכתי שם לראות את אהבת חיי. קניתי בגדים חדשים ויפים עשיתי מחליק לשיער הארוך והחלק שלי, התאפרתי ועליתי לאוטבוס עם חברות למסיבה. הם דיברו, צחקו ורק אני הסתכלתי לחלון והרגשתי שאני מתפוצצת מרוב התרגשות!
הגענו , האוטבוס עצר וככה גם הלב שלי, נכנסו לתוך המסיבה מחפשת מחפשת אני מחפשת אותו! חברים שלי באים ואומרים לי לבוא לראות אותו, הוא מחכה לי. פחדתי, התרגשתי , התביישתי ובסוף הלכתי, אני לא מאמינה זה הוא


תגובות (2)

חמודייי תמשיכיייי:-)

21/07/2013 03:16

מהממממם תמשיכי!!!!!!

21/07/2013 03:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך