מקווה שאהבת,!!!

מסיבת הסיום של כיתה ט' חלק ג'

23/06/2011 1030 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבת,!!!

"הייתה דממה…לא ידענו מה להגיד" "כן.."אמרתי בלחש באוזנו.."מה כן?"צחק מיגל
כן אני רוצה להיות בת זוגתך לנשף.."צחקתי ביחד איתו .
"אז..אני חוושבת שאני הוולכת.."אמרתי.."לא!"אמר מיגל "מה לא.?אני חושבת שהספיק לי להיום.."
,נו ומה איתי?אני ירקוד לבד? ככה ? בבקשה!!!,הוא הסתכל עליי בעינין הכחולות.."
"אווקיי!!"נכנעתי ועלינו למעלה לעבר הריקודים.
"כשנכנסנו היתה דממה..כולם הסכלו עלי..אבל נעמה כמו תמיד סימנה לי שהכל בסדר ושאני יהנה…
רקדנו סלואו..הסתכלנו אחד לשני עמוק עמוק בעייניים ואז הוא אמר:"גם אני תמיד הסתכלתי עלייך..יש בך איזה קסם שישר מתאהבים ותאפנטים אליו.."חייכתי ואמרתי לו בחזרה:"אני לא ממש יודעת מה אתה מרגיש כלפי אבל.." ,הוא עצר אותי ופשוט..נישק אותי..,"זה מסביר לך מה אני מרגיש כלפייך??,"
לחש לי באוזן..ניסיתי לומר משהו אבל הוא ישר אמר.."מה לא הבנת?! אני-אוהב-אותך-!!!
תגידי משהו!!,
הכל התחיל במשחק אמת או חובה והפך לסיפור אהבה..לא שאני לא מרוצה..ההפך!!אני הכי מרוצה בעוולם!!.

הגיע יום הנשף..היום שכולנו חיכינו לו..
"לוווורניי!!את פשוט הורסת!!,באמת!!"אמרה לי נעמה..פתאום נשמע דפיקה בדלת..זה היה מיגל!!!
הווא היה כל כך כל כל ..יפפה!!!
"את הילדה הכי יפה שראיתי כל החיים שלי!באמת!! בווניטה!!מי אממוור!!טה אמוו..(יפה..אהובתי אני אוהב אותך-בספרדית)
"תודה"הסמקתי מקווה שהוא לא שם לב..
בוואיי!!יש לי הפתעה בשבילך..
בחוץ עמדה לימוזינה שחורה יפיפה..,"אבל..זה עולה הרבה כסף!!" "זה רק לערב אחד..לערב הכי מושלם בחיי."נכנסו פנימה ונסענו…

"בואי!מתחיילה המוזיקה!!"הסלואו הראשון-שני שלנו.."אמר מיגל והושיט את ידי על כתפו..
הוא הסתכל עלי ואמר..ציקה..ציקיטיטה..טה אמו "(קטנה קטנטונת אני אוהב אותך-בספרדית)
"גם אני..מאוד..לחשתי באוזניו ונישקתי אותו..שנינו הסמקנו וצחקנו ביחד..

בואו נגיד שאת הלילה הזה..שנינו לא נשכח לעולם!!!!!!…

זהו זה סוף הסיפור:שנינו כבר 6 שנים ביחד מתכוננים לחתונה..ו..עומר ונעמה גם ביחד..כולם מאושרים ושמחים..


תגובות (4)

סקרנת אותיי
תמשיכי!

23/06/2011 20:52

סקרנת אותיי
תמשיכי!

23/06/2011 20:53

ואוו ! יפפה ! הסתקרנתי תמשיכי ! D:
אם באלך להגיב לי גם , אני אשמח (:

23/06/2011 21:40

מאוד אהבתי, תמשיכי :)

24/06/2011 13:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך