סיפורי האנגרית
כל מי שלא קרא הארי פוטר בעבר ומתעניין בסיפור ו/או לא מבין משהו, כמובן שמוזמן לשאול שאלות.
בוקר טוב לכולם:)

מעורב || HP – פרק 4

סיפורי האנגרית 19/08/2013 953 צפיות 11 תגובות
כל מי שלא קרא הארי פוטר בעבר ומתעניין בסיפור ו/או לא מבין משהו, כמובן שמוזמן לשאול שאלות.
בוקר טוב לכולם:)

~דראקו~

הבטתי לכיוון ספינט, שהקריאה שמות מתוך רשימה ארוכה של תלמידים. ילדה מעט נמוכה ניגשה אליה, שיערה ג'ינג'י כאש. וויזילי.
קייטי ואליסיה עמדו ליד אנג'לינה, שעמדה מול וויזלי הקטנה ודיברה אליה. בטח הוראות למשחק, חשבתי.
ארבעתן עלו על המטאטאים, והבוחנות עפו בשמי הבוקר, מוסרות מרביצנים אחת לשנייה.
וויזילי כיסתה את העיניים משום-מה. העניין התברר כאשר שילחה לאוויר קייטי את הסניץ' המוזהב, הקטנטן. כנפיו פרפרו והוא עף לכיוון שלי.
"צאי!" קראה אנג'לינה, ווויזלי חבטה בקרקע ברגלה ועפה לאוויר. הבטתי לכיוון הסניץ' שעדיין ריחף לכיווני. אם היא תראה אותו ותבוא לכאן, היא תבחין שאני צופה בה..
העפתי את הסניץ' במכת אגרופי לכיוון השני. הוא זגזג בגובה הדשא. למזלי הרב, וויזלי לא הבחינה בכך, ויכולתי להמשיך לצפות במשחק בבטחה.
השתדלתי להתרכז בתנועותיה, ללמוד את שיטת המשחק שלה. אבל מבטי נדד כל הזמן אל שיערה הגי'נג'י המתנופף, אל תנוחתה על המטאטא, שהייתה כה נינוחה.. ובעיקר אל עיניה הכחולות, שחיפשו סביב-סביב אחרי הסניץ'.
בעודי מסתכל על גבה, שהיה מופנה אליי לכיוון שורות המושבים האחרות ועל חולצתו היה רקום "שומר", השמש יצאה והאירה את המגרש כולו.
שנינו הבחנו בזה באותו רגע. נצנוץ של זהב גבוה מעל המגרש. פלטתי קריאת הפתעה קלה אבל אף אחד לא שמע אותי, מעט המועמדים מגריפינדור צרחו קריאות עידוד-
במעורפל הבחנתי במשהו שחור שנזרק לכיוונה של וויזלי. היא היייתה שנייה מתפיסת הסניץ', אבל.. הדבר השחור המטושטש פגע בידה בעוצמה. היא פלטה צעקת כאב וטסה לקרקע עם המטאטא. הבנות ירדו בעקבותיה. בל, שזרקה את המרביצן, נראתה אשמה מאוד וכל הזמן מלמלה "סליחה". רציתי לצעוק. לא הייתי זורק למישהו מרביצן על היד אפילו בשביל זה.. טוב, אולי חוץ מפוטר.
"..את יכולה להמשיך במשחק. נכון?" שאלה אנג'לינה.
ואז זה הגיע. כדור זהב שריחף בקצה השני של המגרש מכיוונה של וויזלי, כלומר לידי. כלומר- אוי לא!
וויזלי הבחינה בסניץ' וזינקה על רגליה, עלתה על המטאטא וטסה במהירות מסחררת לכיוונו. זזתי הצדה, אבל הוצאתי את ראשי החוצה מספיק כדי לראות את ידה נשלחת- וסוגרת על כדור הזהב.
וויזלי פלטה קריאת שמחה וריחפה בכל המגרש כשהיא מניפה את הכדור. תלמידי גריפינדור שאגו באהדה. נאנחתי. היא די טובה, בתקווה שלא מספיק כדי לנצח אותנו, הסלית'רינים..
הבטתי באנג'לינה, שעמדה כמה מטרים משם וסימנה במחברתה צורת "וי" ברורה.
בעטתי בקרקע בעצבנות. למה באתי לכאן בכלל? כדי לראות אותה? בשביל להודות בכישלון שלי? או שאולי..
"אאחח!!" בדיוק שפניתי ללכת, משהו עם שיער כתום נתקע בי.
האין זה מישהו?
או מישהי?
"מאלפוי?" היא שאלה. זו הייתה ג'יני וויזלי.

***


תגובות (11)

חוחית^^
תמשיכי כבר!!

19/08/2013 00:58

ממשיכה עוד מעט, תודה (:

19/08/2013 01:21

תמשיכיייייי (:

19/08/2013 02:17

תמשיכי!!
אני מעדיפה דראקו/הרמיוני, אבל גם השיפ הזה טוב ^^
תמשיכי!!

19/08/2013 02:32

תודה רבה לכן, ממשיכה בקרוב. (:

19/08/2013 05:26

למי שלא מכיר קרא את הארי פוטר יש חוסר בהשכלה!!!!!O_O
ותמשיכי כבר!

19/08/2013 09:28

זה ממש יפה (ולא רק), אבל בלי להעליב היה קצת משעמם לקרוא את אותו דבר רק מנקודת מבט אחרת.. אם היית גם ממשיכה מהרגע בו הם נפגשו אחרי הבחינה זה היה יותר מעניין. אבל עדיין, את כותבת יפה ובכלל אני מתה עלייך על שכתבת על הארי פוטר ועל שלקחת שיפ מומצא, כי יותר קשה לעשות על מומצא מאשר על שיפ שצוין גם בספרים, ואני ממשיכה לרייר על ג'ורג'לינה!! *&^$#@#))#!@ ♥
אז תמשיכי ראר!
דראקו הסקסי שלי!
ותאריכי את הפרקים בקשה ותעשי לפעמים ג'ורג'לינה בקשה כיכי ♥

19/08/2013 09:41

תודה רבה נוני, ותודה מור על הביקורת הבונה והתגובה (:
היום אני כל היום מחוץ לבית וגם מחר, אז המשך ביום חמישי או שישי אם יהיה לי זמן..
שוב תודה חכולכם על התגובות!!!

19/08/2013 22:45

בוקרטוב (:
פרק ראשון שאני קוראת (את יודעת, קוראת חדשה ובלהבלהבלה)
אני בכלל לא מאוכזבת, מצפה להמשך (:
(את יכולה לקרוא לי פלאנדר או בשם הפרטי שלי אורין)

19/08/2013 22:50

אורין? תודה רבה על התגובה, כמובן שאת מוזמנת להמשיך לקרוא ☺

20/08/2013 11:26

קלעת למטרה, אני אכן אורין

20/08/2013 11:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך