סיפורי האנגרית
אני לא לגמרי בטוחה שככה הם מודיעים על תחרות ._.
אבל הבנים במשפחה שלי לא אוהבים כדורגל, ככה שאין לי מושג על הדברים האלה.
משחק הקווידיץ׳ לא יהיה בפרק הבא אלא בפרק 11.. (:
יש למה לחכות! D:

מעורב || HP – פרק 9

סיפורי האנגרית 23/08/2013 935 צפיות 10 תגובות
אני לא לגמרי בטוחה שככה הם מודיעים על תחרות ._.
אבל הבנים במשפחה שלי לא אוהבים כדורגל, ככה שאין לי מושג על הדברים האלה.
משחק הקווידיץ׳ לא יהיה בפרק הבא אלא בפרק 11.. (:
יש למה לחכות! D:

~ג׳יני~

בבוקר שאחרי הנשיקה של מאלפוי ופנסי, לא ראיתי את מאלפוי בחוץ במדשאות, אלא רק שמעתי לחשושים על הזוג החדש ואת צחוקם התמידי של תלמידי גריפינדור. חשתי התכווצות בבטני בידיעה שאני הילדה היחידה שיודעת למה הם *באמת* ביחד.
למה זה בכלל מפריע לי?

השבוע חלף ביעף, והדבר היחיד שאני זוכרת ממנו הוא שלא יכולתי להפסיק להסתכל עליהם. מתחבקים, מתנשקים, מחליפים חוויות מהשיעורים, מפלרטטים מחוץ לכיתות, בארוחות, ושוב מתנשקים. האם פנסי מכריחה אותו לעשות את זה? עד כמה הוא הלך רחוק כדי שהתמונה תרד מהקירות?
חשתי שגרוני נסתם ודמעות עלו בעיניי.
זה היה בוקר יום חמישי, והשמיים היו מעוננים ואפורים- מתאימים בדיוק לתחושה שהרגשתי. הרמיוני ירדה לארוחת הבוקר כמה דקות קודם-לכן, ואילו אני התקשיתי להזיז את עצמי מהמיטה ולהתלבש. רון עדיין לא נרגע מהעובדה שתמונה שלי ושל מאלפוי מתנשקים הסתובבה ברחבי בית הספר, ונראה שהארי מתקשה שלא להגיד את דעתו בעניין, אף שעשה מאמצים רבים להראות כאילו לא אכפת לו.
״אני פשוט לא מבין מי היה יכול לפרסם משהו כזה,״ אמר רון. ״הרמיוני גילתה שזה כישוף, נכון?״
הנהנתי, ובלבי הרגשתי קצת יותר טוב. העובדה שבכלל ל*מישהו* אכפת איך אני מרגישה עודדה אותי. גם אם הוא טרח לשאול אותי ללא הרף איך בדיוק נפגשנו.
״אמרתי לך, הוא נתקל בי כשיצאתי מהמגרש,״ הייתי עונה לו בכל פעם, ומעבירה נושא כשהוא דרש פירוט יתר.
הארי, לעומת זאת, נראה כאילו שנאתו למאלפוי רק התגברה בימים האחרונים, והוא לא הפסיק להתנהג בעצבנות ולכעוס הרבה על כל מי שפריע לו בזמן הכנת השיעורים או למידה למבחן- או כל דבר אחר, בעצם.
התקשיתי להבין אותו.
ירדתי יחד עם רון והארי לארוחת הבוקר- רון מתרעם לצדי והארי רק שותק ומהנהן מדי פעם- כשמודעה ליד האולם הגדול תפסה את עיניי.
״תחרויות אחרונות לפני גמר גביע הקווידיץ׳,״ אמר רון והמשיך לקרוא בקול מהמודעה. ״רייבנקלו נגד הפלפאף- יום חמישי הבא. אוי לא. אז זה אומר שאנחנו מול..״
״סלית׳רין,״ השלמתי את המשפט בכבדות.
שלושתנו בהינו במודעה ממורמרים. ״רגע אחד..״ אמר הארי, והורגש שקולו מתגבר מהתרגשות. ״אז זה אומר שהתפקידים לגריפינדור נקבעו! שיש קבוצה מלאה!״
פלטתי צרחה חזקה וטסתי הכי מהר שיכולתי לכיוון חדר המועדון של גריפינדור. ממש צעקתי את הססמה לאישה השמנה שפנתה לפנות לי מקום, ורצתי אל לוח המודעות.
״הנה זה!״ לבי הואץ פי חמישים. הפכתי את כל המודעות עד שמצאתי את מה שחיפשתי. קראתי במעומעם שהחובטים החדשים הם קירק וסלופר – ואז הגעת לשורה שבה היה כתוב שם המחפש החדש.
״ג׳יני וויזלי״.

***


תגובות (10)

אווווווו למה בפרק 11? >< "

23/08/2013 06:05

פרק מדהים תמשיכייייי ! (:

23/08/2013 06:06

תמשיכי!!
את כותבת ממש יפה ^~^

23/08/2013 06:16

פרק 11? ><
תמשיכי מהר!!!

23/08/2013 06:30

וואו! ממש הצלחת לשמר את האהבה לסדרת הספרים והסרטים!אהבתי מאוד מאוד! תמשיכי בבקשה!

23/08/2013 07:07

יפהפה D:
אבל אני חייבת להודות שהפרק גרם לי להתגעגע לשיפ המקורי, ג'יני/הארי..

23/08/2013 07:19

תודה רבה לכולכן (: ומור, האמת שגם לי ~_~
אבל דרארי לנצחחחחח
טוב רגע. דראקו בוגד בג׳יני עם הארי מוחעחע!
זה יכול להיות מעניין.. .-.

23/08/2013 07:35

הארקו? לאאאאאא!!
היני, ג׳ארי, ג׳ירי, האני, ג׳אני, ווטאבר לנצח

23/08/2013 09:35

מה זה הארקו .-.
כאילו דרארי זה השם מה נראה לך בכלל???????????
חוחו

23/08/2013 09:49

קוראים לזה הארקו בת אדם

23/08/2013 10:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך