מעיין וים פרק 6♥🔫🔪(חלק 1)

Bloddy bomb 10/01/2021 443 צפיות אין תגובות

מעיין נשמה עמוק, היום היה ארוך ומייגע.
החדשות הטובות הן שים נוקה מכל האשמה שהוטלה עליו, ועכשיו הוא בן אדם חופשי .

שמואל יצא בהפסד גדול וביקש פסק זמן מכל הרעש שהתעורר מסביבו, בו בזמן הוא התבשר שסבתו התאשפזה בבית החולים עקב התקף דו נשמתי.
בהתחלה הוא חשב שמדובר בבדיחה, שבכלל לא גרמה לו לצחוק.
הרי בשבועות האחרונים הוא שמע מאביו שיש שיפור משמעותי במצבה והתפנית המשמחת הזאת דרבנה את רצונו להמשיך הלאה למרות שסבתו כבר איבדה את כושר הדיבור ואיננה יודעת לזהות את הקרובים אליה.

אלקנה בא במפתיע אל ים בבקשה אם הוא יוכל לפנות זמן פנוי בעבורו, כי הוא רוצה להביא את עלמה חברתו. בין השניים שלוש שנים מפרידות, חנה כעסה עליו מפני שהיא הייתה ילדותית והוא מאוד בוגר לגילו .

דבר אשר גרם לה לפקפק בכך שהם אכן היו מתאימים.
חנה אמרה לאלקנה שהפער גילים ביניהם משמעותי ושזה ישפיע על הקשר ביניהם. אלקנה לא שש להתייחס ברצינות למה שאחותו אומרת.
חנה לא דיברה עם אלקנה על כך משום שהיא הייתה רוצה שהוא ימצא מישהי פחות ילדותית.

לאלקנה הפער הזה לא היה משנה, הוא הרגיש שהוא באמת היה מאוהב.
אלקנה רצה לערוך את שולחן האוכל לפני בואה של עלמה, הוא שמע שמעיין וים אמורים להיפגש על חוף הים.

הוא שמח שהעניינים שבו להיות כמו תמיד. ים ביקש ממעיין לנתק את הטלפון הנייד שלה, אבל לפתע היא קיבלה שיחה משמואל והתבשרה ממנו שסבתא שלהם נפטרה.
הדבר מוטט את מעיין לחלוטין, מצב רוחה התקלקל.
" סליחה , ים ! אני חייבת ללכת. נשלים את מה שרצינו לעשות פעם אחרת." אמרה מעיין בחצי חיוך.
היא נתנה לו נשיקה חטופה והלכה לה לדרכה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך