Bloddy bomb
מקווה שהפרק יצא מוצלח): ♥♥♥😄😄😄♥♥♥😄♥

מעיין וים פרק 3♥🔫🔪(חלק 1)

Bloddy bomb 27/12/2020 430 צפיות אין תגובות
מקווה שהפרק יצא מוצלח): ♥♥♥😄😄😄♥♥♥😄♥

שמואל הסתכל על דוריה אחוז זעם, הוא לא האמין שהיא מטיחה בו את האשם וטוענת שים הוא חף מפשע, הוא לא דומה בדיוק לאביו, אך זה לא עושה על שמואל רושם.
" איך את מעיזה? ים שלח אותך לשכנע אותי שהם מתאימים..?"
"שום ים, הוא לא בא לשכנע אותי שום דבר . הוא לא פנה אליי אפילו."
" כל עוד אני חי ונושם על פני האדמה, מעיין לא תהיה מאושרת עם ים."
" מה אתה חושב? שאתה תפריד ביניהם בכוח? תפסיק כבר להתעקש! תקבל את העובדה שהם אוהבים!"
" ואת? את מתכוונת לומר למעיין שהיא יכולה להיות עם מי שהיא רוצה?"
" כן, כן, אדוני. אנחנו לא נוכל להיות אנוכיים ולצפות שהיא תוותר כל כך מהר . עשינו מספיק נזק כשהפרדנו ביניהם."
" איזה נזק עשינו? מה עוללנו לבחור המוזר הזה? . את מתחילה לאהוב את הפושע הזה, מסתבר שאנחנו לא מחוברים אחד לשנייה, עכשיו אני מבין למה את מתנהגת כך שהפושע מכתים את שם הטוב של מעיין."
" השם הטוב של מעיין לא נפגע, הבחור לא מקורב לאביו כפי שאמרו בחדשות. "
" את רוצה להגיד שהוא באמת אוהב את מעיין? זה לא נראה כך."
" תפסיק כבר להידבק אליו, ים , ים, וים. כל הזמן אתה מדבר אליו ללא הפסקה."
שמואל הסתובב מצד לצד, דוריה הרגישה שראשה מסתחרר קלות.

שמואל יצא מהחדר וסימן לדוריה שתפסיק להגן על ים, למען השם!!
היא לא מבינה שהפושע הזה רק רוצה לנצל את מעיין ואת הטוב לב שיש בה.

ים ארגן את החדר שלו כי היום היה יום מיוחד בשבילו, יום שחרורה של מעיין מבית החולים. מה הוא יכין לה לכשתבוא? היא סיפרה פעם שהיא לא אוהבת מרקים, וגם לא בשר.
אז מה כן היא אוהבת?
הוא רצה לחייג אליה, לדרוש בשלומה ולשאול אותה מה מוצא חן בעיניה לאכול.
אבל אז הוא נזכר שאלקנה, אחיו הבכור ביקש אם הוא יכול בבקשה לסעוד איתו בשבת בצהריים.
איך הוא שכח זאת? איך  יתכן שהעניין הזה עף ממוחו?
בגלל כל ההתרגשות מכך שמעיין תבוא.

היא זאת שגרמה לו לבלבול רב בגלל שמעיין תבקר אצלו.

עוד שעה, שעתיים היא תהיה
פה איתו, סוף סוף הם יהיו לבד אחרי כל כך הרבה זמן שהם לא ראו ואפילו נפגשו האחד עם השנייה.
שום דבר לא יוכל להם כל עוד הם ימשיכו להתראות למרות האיסור המוחלט שהטיל שמואל על ים, גם בין היתר לא להתקרב למעיין פיזית.
זה אומר להתרחק ממנה לחלוטין.

-לפני שנתיים, בית משפחת טלמון –
מעיין מצאה את עצמה במחשב, באיזה שלב מסוים היא גלשה באתר שמדבר על ים מיכאלי, היא הייתה מעריצה שרופה שלו.
דבר שהרגיז את שמואל, אחיה הגדול של מעיין. כמה שהוא הזהיר אותה לגביו. שהוא רק רוצה לפגוע בה. החתיכת זבל הזה נדבק למעיין . הוא לא אהב את ים. הוא נשאר אותו אחד מאז שהוא ראה שמעיין לא מפסיקה להתלהב ממנו. עכשיו הוא מבין היטב מאיפה ההתלהבות הזאת נובעת.

גם אם מעיין רוצה, הוא יגרור אותה עד לבית בכוח. שמואל לא מוכן לתת את מעיין בידיעה שהוא יעשה אותה מאושרת. שהוא רק יגרום לה סבל, דוריה משבחת אותו כל הזמן.
במקום שתגיד עליו הרבה מילים טובות, ים לא אהב את מעיין מעולם.
הוא נמצא איתה במערכת יחסים בניגוד לרצונו, הוא לא יסכים שהקשר ביניהם ימשך.

הוא התנגד ממש שמעיין תהיה עם ים . שמואל האמין בכל ליבו ונפשו שהוא לא היה רציני כלפיה.
דוריה ואלירן בעלה עודדו אותה להילחם על ים בכל כוחה.

הם אמרו לה שלא תוותר עליו, עם אהבה כמו שלהם אי אפשר להתווכח. הם אכן אוהבים , באמת ובתמים.
בכאב ובתשוקה. בחולי וברע . הם ביחד תמיד. מסתכלים לפחד בלבן של העיניים.
לא אומרים נואש.
כפי שאומר הפסוק המפורסם" מיים רבים לא מכבים את האהבה."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך