Bloddy bomb
קריאה נעימה♥♥♥♥♥♥😄😄😄♥♥♥

מעיין וים פרק 4♥🔪🔫 (חלק 1)

Bloddy bomb 30/12/2020 451 צפיות אין תגובות
קריאה נעימה♥♥♥♥♥♥😄😄😄♥♥♥

שמואל הפיץ את השמועה המוזרה על ים וה"מחלה" שהוא נדבק בה.
הוא לא לקח בחשבון שדוריה לא תתן לו להפריד בין מעיין לים. שהיא הסכימה לתמוך בהם ביום שים יצא מהכלא.
הוא הסביר למעיין שנותרו לים כמה ימים ספורים לחיות.
שלא תחכה לו, שהוא קבע בשבילה חתונה כדי שתתרחק מים לתמיד.

הוא החתים אותה על מסמך שאומר שהיא תעיד נגד ים כדי שהוא ירקב בכלא.

מעיין לא השלימה עם הרעיון שים לא לצידה, היא התנחמה בעובדה שעוד כמה שבועות ישנו משפט חוזר שיכריע את גורלו של ים. שמואל תכנן מאחורי גבה את   " מותו " של ים.
בעוד מעיין חולמת להתאחד עם ים. היא המשיכה לפנטז בסתר שהצדק אכן ינצח.
ושים סוף סוף ישים סוף למזימותיו של שמואל וניסיונותיו  הרבים להפריד ביניהם.
מעיין לא הבינה למה ים לא עונה למכתבה, כבר ימים רבים שהיא נשארה ללא מענה.
דוריה שמרה קשר עם ים והבטיחה לו שהיא תעזור לו לצאת מהכלא.

השחרור שלו מובטח רק אם הוא לא קשור לפריצה האחרונה לחנות התכשיטים שעומד בראשה בעלה אלירן.

ים היה מיואש ממצבו, הוא חושב על מעיין בכל רגע נתון. הוא לא היה מסוגל להישאר בכלא כל כך הרבה זמן.

הוא היה כפוף ומדוכא, היה בטוח ששמואל לא ינוח ולא ישקוט עד שהוא ידע שהוא הרוס ושבור.
" אתה ים?" אמר הסוהר, " יש לך ביקור."
מי בא לבקר אותו? האם זה היה אבא שלו?
" מי זה?"
"זה שמואל טלמון, להכניס אותו לתא?"
" שמואל טלמון? תבקש ממנו שילך! לא מעוניין לדבר איתו. אין לנו על מה לשוחח. בגללו אני בכלא."
" מה פתאום בגללו? הכול היה בזכותך. קח אחריות, אחי! זה לא היום אתה גונב ולמחרת מתגלה כצדיק תמים. "
" אני לא קשור לפריצה ההיא! כבר ביקשתי סליחה מאה פעם!"
" ים מיכאלי, כמה פעמים ביקשתי ממך להתרחק ממעיין?" אמר שמואל בצחוק רע.
" אני ומעיין אוהבים, מתי תבין את זה? "
" אלחם נגדך עד חורמה. לא ידעת שאסור להתעסק איתי. מעיין מוסרת לך ד"ש. אל תחכה לה. היא לא סיפרה לך שהיא עומדת להתחתן?"
" מעיין מתחתנת?"
ים לא האמין למשמע אוזניו…
אם זה נכון, אז לחייו אין שום טעם בלעדיה.
" למה שלא תאחל לה מזל טוב?"
" למה שאעשה זאת?"
" מעיין המשיכה הלאה, ואתה?"
" אני לא ממהר לשום מקום. למה באת? יש סיבה מיוחדת?"
"מה הבעייה שלי איתך? עשיתי למעיין את הטובה הכי גדולה של החיים שלה כשהחלטתי להכניס אותך לכלא שוב!!!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך