מעיין וים פרק 7 (חלק 1)♥🔪🔫

Bloddy bomb 27/01/2021 452 צפיות אין תגובות

מעיין לא ישנה כל הלילה בגלל שחשבה שמישהו עומד להפריד בינה לבין ים, מה ששמואל אמר לה נתקע לה אי שם בראשה, היא לא הצליחה לשכוח את המחשבות המטרידות הללו.

החששות של מעיין גדלו וגברו עם קבלת הודעה לכאורה שהוא עבר תאונה והאשם המרכזי באירוע נגד ים הוא שמואל.

שמואל גרם לו לכאורה לעבור " תאונה מצערת" שתיאלץ להיתקע לדילמה קשה בין שתי אפשריות.

האחת, זה להתרחק למעיין ולאפשר לה לחיות את החיים שלה. השנייה, זה להישאר בכלא עד שירקב שם.

למרות שים לא נמצא בקשר עם אביו צבי כבר זמן ממושך. שמואל לא הותיר לו ברירה. ים לא ידע שצבי מאושפז בבית החולים כמה חודשים מספר.

גל התחילה לספור את הדקות בקול, למה ים מתעכב? איך היא תספר לו את האמת על המחלה של צבי, האשפוז הפתאומי בבית החולים. הקריאה באמצע הלילה , מה הם לא יודעים שהיא מאוד רגישה כשמדובר בצבי, אבא שלה.

אלקנה סימס לה שהוא במונית עם חנה והוא התקשר לדעת מה קורה עם ים. אם הוא מתכנן לבוא כדי להכין אותו לפרידה, אם צריך.

הוא הצליח להתאפק בקושי, שמעו את הבכי שלו מתוך המסדרון, אלקנה התנפל על צוות הרפואי שהיה אחראי על הטיפול באביו, צועק שידאגו לו יותר.
ים עשה בריצה מטורפת את הדרך אל בית החולים, כשנודע לו שצבי חלה במחלה סופנית.

הוא לעולם לא יסלח אם הוא ישאיר אותו להתמודד עם כל הפשעים שגררו אותו עד לפתח הכלא , כי בגללו שמואל לא מרשה לו להתקרב למעיין.

ים הגיע מאוחר מדי, לאבא שלו לא היה סיכוי להשתחרר מהמחלה האימתנית. אלקנה רצה לצרוח עד השמיים, היום נחתם פרק בחייו.

חנה חיפשה אשמים בכך שנגרם נזק בריאותי לאביה, צבי. היא הטילה את האשם אך ורק על ים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך