מעיין וים פרק 8 🔫🔪♥(חלק 1)

Bloddy bomb 13/02/2021 403 צפיות אין תגובות

ים היה מאוכזב במקצת, הוא ציפה ממעיין לגלות קצת הבנה בגלל מותו האמיתי של אביו.

מעיין נהייתה עסוקה מאז שהיא נהייתה בת זוגה של אשד. די בלתי אפשרי היה לצפות שהיא תתאהב בו ותשכח מים לתמיד.

אשד אהב את מעיין יותר מהכול והיה חשוב לו שהוא יראה לים את מה שהוא הפסיד כשוויתר על מעיין לטובת אביו צבי.

אשד היה חברו הטוב של שמואל , הוא תמיד היה מאוהב במעיין בסתר. היות שהיא הייתה עם ים ורצתה להילחם עליו.
לאשד היה אחות תאומה. שבמקרה הייתה אחת החברות הכי טובות של מעיין.

-אחרי חצי שנה , בחתונה של מעיין וים-
מעיין נשמה עמוק וחייכה אל המצלמה. כאילו היה נראה שהכול הסתדר כפי שרצתה. שמואל , אחיה הגדול היה בחו"ל. אחותה דריה ילדה לא מזמן בת.

אלירן פתח חנות לבגדי תינוקות. והחיים? מה איתה?
ובכן, מוקדם מאוד להגיד שהם פיצו אותה כשהעניין נוגע אליה.
ים והיא מנהלים זוגיות מקסימה..ועכשיו שהיא מצפה לתאומים. נראה שהאושר מחכה עבורה מעבר לאופק.
לפני שהיא יכלה להשלים עם עברה, נשמעה ירייה פתאומית לכל עבר. מעיין נבהלה.
" חשבתם שתוכלו להיות מאושרים ביחד? תשכחו מזה, אני לא אאפשר לכם לחיות בנחת." אמר שמואל.

מעיין כבר חשבה ששמואל הניח את שנאתו לים.. היא נדהמה שלא הכול קרה כפי שציפתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך