ההמשך יבוא רק עם יהיו תגובות... תגיבו פליז

נערה מתבגרת…פרק 3

24/06/2011 1231 צפיות 5 תגובות
ההמשך יבוא רק עם יהיו תגובות... תגיבו פליז

תזכורת מהפרק הקודם:
גיא שיגע אותי עד שהסכמתי לצאת איתו ל"דייט" השעה הייתה כבר 6 וחצי והתחלתי להיתארגן
חזרה לפרק:
לבשתי את השמלה הכחולה שקניתי עם נעלי עקב שחורות, פיזרתי את השיער ,היתאפרתי שונה לא כמו תמיד קצת יותר מיוחד. שמתי מייק אפ ,סומק, אודם וורדוורד, איילנר וקצת רימל. לא עדין כמו שאני מיתאפרת בכל יום. לקחתי תיק שחור קטן ובו שמתי: פלאפון מפתחות כסף כמובן ( אני לא מתכוונת לתת לו לשלם עליי ) השעה הייתה כבר רבע ל8 ידעתי שאם אני אלך ברגל אני יאחר ולא רציתי שגיא איפגע ממני ויחשוב ש"הברזתי" לו , אז ביקשתי מאמא שתיקח אותי.
כשהגתי למסעדה שבקניון , איפה שאני וגיא קבענו להיפגש. הוא כבר היה שם . הוא היה כולו לחוץ ממש היתאפקתי שלא לצחוק מהמראה הלחוץ שלו אבל אחרי שהוא נירגע קצת שמתי לב שהוא דיי חתיך ככה הוא לבש חולצה מכופתרת קצרה שחורה וג'ינס כהה שמאוד החמיא לו , אהבתי את זה הוא היה ניראה דיי גברי … התחלנו לדבר קצת שנינו היינו מאוד נבוכים גיא החמיא לי על איך שאני נראית , אני מודה גמאני החמאתי לו על המראה … ואז השתררה שתיקה מעיקה עד שהמלצר בא והפר את הדממה.
המלצר: מה תרצו להזמין?
גיא: אני יקח סטייק בתוספת תפוחי אדמה אפויים
המלצר: ואת גברתי מה תרצי?
אני: ניראלי שאני אקח אותו דבר
המלצר הלך ואני וגיא שוב שתקנו, ואז גיא התחיל לומר לי משהו
גיא: ליאן תשמעי אני לא הזמנתי אותך סתם אני רוצה להגיד לך משהו כבר הרבה זמן
אני: אוקי דבר מה רצית להגיד לי?
גיא: אז זהו אני לא כל כך יודע איך להגיד לך את זה
אני: פשוט תגיד , במילים זה יותר קל
גיא: אוקי … ליאן אני , אני אוהב אותך בסדר, כבר כמעט 4 שנים שאני מסתכל עלייך ולא מעז להתקרב, בזמן האחרון תפסתי קצת אומץ והיתקרבתי וככול שהייתי לידיך יותר הרגשות שלי אלייך הלכו והתעצמו. אני אוהב אותך אני יבין אם את לא אוהבת אותי גם , ואם את לא מרגישה כלפיי את מה שאני מרגיש כלפייך.
אני: לא אמרתי כלום פשוט היתקרבתי אליו ונישקתי אותו, גיא המשיך את הנשיקה וחיוך גדול התפשט על פניו. המלצר בדיוק הגיע עם המנות שלנו . אני לא ידעתי מה לעשות פשוט לא יכולתי להגיד לגיא שאני לא אוהבת אותו, זה לא שאף פעם לא סירבתי לבחורים. אבל איתו זה היה שונה לא יכולתי להגיד לו לא , אולי זה לא שלא יכולתי אלה לא רציתי? אף אני לא יודעת מה קורה ליי. סיימנו לאכול שנינו היינו נבוכים מכל מה שקרה גיא ליווה אותי לבית. וככשב עמדנו ליד הדלת של הבית שלי נתתי לו נשיקה קטנה בפה , נשיקת לילה טוב . אני לא יודעת מה עובר עליי היום אבל אני חושבת שאני מתחילה להרגיש משהו כלפיי גיא . גיא אמר לי לילה טוב והלך הוא היה ניראה מאוד מרוצה…
מישהו יכול להגיד לי למה החיים שלי תמיד מסתבכים?

ההמשך יבוא רק עם יהיו תגובות… תגיבו פליז


תגובות (5)

ואוו ! אהבתי ! תמשיכיי (:

25/06/2011 18:56

ממש אהבתי את הסיפור אבל יש לי כמה הערות:
אין כמה ניקוד ומרחאות,ולכן זה לא ממש ברור,
אשמח אם תשני בפרק הבא,
וכמו שאמרתי הסיפור לשך ממש יפה!

25/06/2011 19:06

*כאן בסיפור

25/06/2011 19:07

תודה על התגובות החמות ואני ממש משתדלת לשפר את העניין עם הניקוד ומרחאות אבל אני ישתדל יותר

25/06/2011 22:36

יפה!
מחכה להמשך .. =]

01/07/2011 18:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך