מצאתי אותי בעיינך ..

שרלוק הולמס 18/06/2013 760 צפיות 2 תגובות

עולם בנוי משקרים שם אני ישנה בלילות , חיים עטופים מסיכות ככה לימדתי את עצמי להרשים בסיפורים להסתיר את הריקנות שקיימת אף אחד לא יגלה אף אחד לא יודע לקרוא את העיינים שלי . מוכרת כל דבר אפשרי גם אותי איבדתי באמצע הדרך איפה שהוא שם . עד שהגעת וידעת דברים שאיש לא יודע וידעת את כל הסודות שלי ונגעת איפה שאני כבר מזמן שחכתי אהבת אותי אמיתית אהבת כמו שאני לא אוהבת את האמת שלי , גילית את מי שהחבאתי מכולם ונשארת כשיכולת לברוח .. נתת לי להתמודד עם עיינים שהכניסו בי פחד ומתחתי חיוך מזוייף שיסתיר מהשקט את הגוף הרועד מפניך . שפתיים חמות נוגעות לא יודעת איך לנצור בלי למעוד תעזור לי .. תן לי להרגיש אותך עד קלסטרופוביה לנשום עוד קצת ממך אני מתמכרת מהר . מי אמר שהחיים מפסיקים להפתיע ? בפה פעור למול הצגה שלמה לכבודי הערת את הילדה הקטנה שעלתה לישון ב9 ולא קמה מאז … גלה לי מי אתה , אני שוקקת לדעת ! תן לי להגיע עד הלב שסגרת מכולם . שיכורה אני מספרת סודות שכבר מזמן ידעת , נפלתי על בירכיי בעיינים מלאות אהבה מה תגיד הפעם ? איך תחשל את הנפש שזועקת אלייך . והלב מטפטף רגש דופק בחוזקה כשאתה נמצא בחדר , איך אמשוך צומת ליבך ? מה אשאל שתתעניין ? מה אספר כדי לראות את החיוך שהפיל אותי לרגלייך . אני נסחפת אחרייך לא אכפת לי לסבול , אל תעלם לי תשאר עוד טיפה אני זקוקה לכאב שהבאת איתך ! תן לי עוד שניה של אהבה גם אם לא אמיתית זה הכי נכון שרציתי זה הכי הרבה שביקשתי רק מקום לצידך . עיינים כמעט לא מפחידות אותי תנשום את גופי תתמכר לאט אני אחכה לך נצח , טובעת בכפות ידייך תנחם בי את הרעש תחזיק אותי חזק ככה כואב מצאתי אותי בעיינך . בלילות שהשארתי את הנפש בבית והשקר לאמא גם קצת לעצמי החלפת בחום בין הסדינים הקרים שהיו מחכים להכאיב למצפון , בוא נשכח את הזמן ונברח לתוך לילה מלא בתשוקה נשימות מתחזקות לא צריך גם מילים הגוף ידבר במקומנו . מחפשת אותך בין כל הפינות בכל פרצוף בין כל האנשים שלא רציתי לדעת , רק אתה ידעת למלא את הנשמה שכבר מזמן הפסיקה לחפש את השקט.

המסקנות של שרלוק הולמס . 15:42


תגובות (2)

ואווו תקשיבי מסיפור לסיפור אני יותר נדהמת מהכתיבה שלך.. בהחלט אחת היותר יפות שקראתי.. והנושאים שאת כותבת עליהם.. ואוו!

19/06/2013 14:05

תודה רבה רבה לך מאוד מעריכה !

19/06/2013 16:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך