לופה
אז זה לא בדיוק מבוסס עליי, אבל אני מאמינה ועומדת מאחוריי כל מה שכתבתי כאן, ואני בסך הכול מקווה שכולנו נהיה קצת יותר מקבלים ופחות נשפוט אנשים אחרים על פי דברים שונים. כי כולנו נולדנו שווים ושווי זכויות. וסליחה על השם הקיטשי... אני פשוט חושבת שהוא נכון :)

מצעד האהבה

לופה 02/06/2016 993 צפיות 5 תגובות
אז זה לא בדיוק מבוסס עליי, אבל אני מאמינה ועומדת מאחוריי כל מה שכתבתי כאן, ואני בסך הכול מקווה שכולנו נהיה קצת יותר מקבלים ופחות נשפוט אנשים אחרים על פי דברים שונים. כי כולנו נולדנו שווים ושווי זכויות. וסליחה על השם הקיטשי... אני פשוט חושבת שהוא נכון :)

אני יכולה להיות מי שאני רוצה. זה המשפט החשוב ביותר שאמרתי לעצמי.
אמרתי אותו לפני שנה בדיוק, יום לפני מצעד הגאווה.
אני יכולה להיות מי שאני רוצה.
וזה לא משנה מה אומרים אחרים,
הורים, חברים, שכנים, בני משפחה שונים.
כי אני יכולה להיות מי שאני רוצה.
אני אוהב את מי שאני רוצה, כי אהבה היא הדבר הטבעי ביותר בעולם.
אני אחיה עם מי שאני רוצה, כי הרצון להיות מאושר קיים בכול אדם.
אני אקבל ואבין כל אדם מעט שונה,
כי אם הוא לא פוגע באמת במישהו אז למי בעצם משנה,
עם מי הוא הולך לישון בלילה ועם מי הוא קם בחיוך כל יום.
כי כולם יכולים להיות מי שהם רוצים.
כי כולם אוהבים.
כי כולם חיים.
כי כולם צריכים להרגיש שלמים.


תגובות (5)

אני מסכימה עם כל מה שכתבת על שלמות של בני אדם אבל הרעיון לעשות על זה שבוע הוא קצת טיפשי… הרי אנשים שיש להם נטיות מיניות לאותו המין שלהם רוצים שיקבלו אותם כמו כל אחד אחר אז כשהם עושים על זה שבוע, רק מראה שהם שונים. הרעיון לעשות שבוע לאנשים גאים הוא כמו לעשות שבוע לאנשים שאוכלים בננה. אם הם חושבים שהם כמו כולם אז שלא יעשו שבוע שמבדיל אותם מאחרים.

03/06/2016 12:19

    אני לא ממש מסכימה עם מה שאת אומרת. לצערי, הקהילה הגאה עדיין לא שוות זכויות בעולם שלנו. שבוע גאווה זה שבוע שבא להדגיש את הנושא ושבוע שבו אמורים להיות מועברים תכנים בנושא מיניות, מגדר, אני מול הסביבה וקבלת האחר. זה שבוע שבא לטפח את הקהילה, שעדיין מופלת לרעה. זה שבוע להעלאת מודעות שיש אנשים שונים בעולם, אבל שכולנו נולדנו שווים ולכולנו מגיעות אותן זכויות, בלי קשר למין שלנו, למשיכה המינית שלנו או לאיך שאנחנו מגדירים את עצמנו.

    03/06/2016 17:03

    וחוץ מזה, יש הרבה נטיות מיניות, לא רק נטייה מינית למין שלך או למין ה"נגדי".

    03/06/2016 17:05

    את צודקת שאת אומרת שהקהילה הגאה עדיין לא שוות זכויות בעולם. את אומרת ששבוע הגאווה זהו שבוע שבא לבטא את החופש של בני האדם (משהו כזה) אבל "גאווה" זה לא אומר גייז? אם אני טועה, אז סלחי לי על טיפשותי.

    04/06/2016 23:26

גיי זה עליז, אני לא בטוחה למה התכוונת כשכתבת שגאווה אומר גייז

05/06/2016 20:44
סיפורים נוספים שיעניינו אותך