יש לי שאלה לשאול אותכן - להפסיק את הסיפור ? כי יש כמעט פחות ממאה צפיות ביום . ואני אתחיל חדש אחר .. סיפור פי אלף יותר טוב ? תענו זה חשוב ממש !

מרגיש כמו בבית – פרק 20

18/08/2015 825 צפיות 2 תגובות
יש לי שאלה לשאול אותכן - להפסיק את הסיפור ? כי יש כמעט פחות ממאה צפיות ביום . ואני אתחיל חדש אחר .. סיפור פי אלף יותר טוב ? תענו זה חשוב ממש !

כל הימים האחרונים לנשף הסתכלתי על עידו, בחנתי אותו טוב טוב .
כמו שהבנתי הוא גדול מאיתנו בשנתיים , הוא בשכבה ובכיתה של אחי .
" טוב הנשף הערב אני אלבש אדום .. ואתה מאמי ? " נילי פתאום אמרה , אני אפילו לא יודע איך חזרנו לדבר או איך יצא שהיא גם יוצאת לנשף הזה .
" אני אלבש חולצה לבנה מכופתרת ומכנס שחור . " אמרתי בזמן שאני מסתכל על החדש הזה .
" יופי . " היא אמרה ונעלמה לה .

אור –

" המלצרים יילבשו מכנס שחור וחולצה שחורה . " מישהי אמרה לנו .
" והבנות עם שיער אסוף , אוקיי אני ממהרת בשעה חמש וחצי שזה שעתיים לפני הנשף כולם פה ! " היא אמרה והלכה במהירות או שיותר רצה .
" מה השעה עכשיו ? " מישהי שאלה
" מה !? עוד עשרים דק' אנחנו צריכים להיות פה !! " ליאה אמרה וכולנו דפקו ריצה לחדרים . התלבשתי מהר ואספתי את השיער לקוקו גבוה והתאפרתי והתבשמתי וגם ליאה . אנחנו ממלצרות בנשף כדי שזה ישלים לנו את שעות המחויבות האישית .
הגענו לשם , והייתה האווירה של הנשף .
הייתה אווירה טובה וכיפית , אפילו שאני וסער לא במצב בכלל טוב .. דמיינתי אותנו שמתי שנהייה בוגרים נבוא לפה ביחד יד ביד אני אלבש שמלה בצבע טורקיז והוא טוקיסדו בצבע כחול כהה ממש כהה , ושנרקוד ביחד ונעשה שטויות שבוגרים עושים .
" אוקיי שמישהו יעיר את אור מהחלום בהקיץ שלה כי היא צריכה לסדר את רשימת המוזמנים בשולחנות ! " הבחורה שמנהלת את הנשף קטע לי את המחשבה , מוזר שהיא יודעת איך קוראים לי ואני לא לה .
" מצטערת .. " אמרתי ולקחתי את הרשימה ואת השמות של כולם .
יש שולחן ובשולחן יושבים קבוצה של שבעה אנשים שבחרו לשבת אחד עם השני או ששיבצו אותם והמשימה שלי הייתה לסדר את השמות ומס ' השולחנות .
" תהייה מארחת ? " גלית שאלה , גלית היא ילדה מהשכבה .
" כן , אבל לא את .. אני צריכה מישהי שניראת ממש טוב , מישהי שרק מלהסתכל על הפרצוף שלה הולכים לדעת שהנשף יהיה פצצה מישהי כמו .. מישהי כמו .. " הבחורה שמחלקת תפקידים התחילה לומר
" מישהי כמו ליאה ! " השלמתי אותה , אין מישהי מושלמת לתפקיד הזה כמו ליאה .
" כן מישהי כמו ליאה " היא הסכימה איתי לבסוף
" מה דלית ..? מה מישהי כמוני .. ? את לא חושבת שזה ההגזמה .. ? " ליאה שאלה , אז ככה קוראים לה .. דלית .
" לא , את נראת טוב יש לך גוף יפה , ואופי נחמד . " היא אמרה וליאה ואני חייכנו מצד לצד .

כעבור שעתיים –
" מלצרית מלצרית ! " שמעתי את הקול של נילי וגילגלתי עיניים , אפילו אם אני אהיה במאדים והיה תהיה פה עד לשם אפשר לשמוע את הקול הצווחני שלה .
" כן מה לך ? " אמרתי בחיוך מאולץ . אנחנו חייבות לחייך . חייבות .
" אני רוצה שתפעילו את המזגן חם פה " היא אמרה וצחקה
" המזגן פועל כבר ממזמן . " אמרתי
" לא לא צריך להפעיל .. די קר " סער מיהר להסביר . שוב .
" חם . "
" קר "
" המזגן פועל " אמרתי והלכתי משם .
" היי אור . " מישהו בקול לא כ"כ מוכר אמר לי והסתובבתי לראות מי זה .
" היי .. אתה " אמרתי וזה היה הילד החדש שאת השם שלו הוא לא אמר לי רק שאל מה השם שלי וחייך והלך .
" אני עידו .. " הוא אמר היה לו ריח טוב , והוא לבש מכופתרת שחורה ומכנס בורדו ונעליים שחורות .
" מה באת לבד ? " שאלתי בזמן שסידרתי את השתייה על השולחנות והוא בא אחריי משולחן לשולחן .
" לא האמת שהיא הבריזה לי .. " הוא אמר וגירד בשיער
" אאוץץ' .. " אמרתי
" סתם סתם לא לא הזמנתי אף אחת " הוא מיהר להגיד . |
" אתה בטוח … ? " שאלתי והרמתי את הגבה ושילבתי ידיים
" כן מאה אחוז , מתי .. את מסיימת את כל זה ? " הוא שאל
" כשהנשף ייגמר . " הודעתי לו
" אין לך הפסקה באמצע ? " הוא שאל
" אור ! את צריכה לעבוד לא לפלרטט עם התלמידים " דלית אמרה ולא ידעתי איפהה לקבור את עצמי , נתחיל בזה שהיא צעקה ונתחיל בזה שלא הייתה מוזיקה ושכולם מסתכלים עלינו עכשיו .
" אולי לך תכיר ילדים מהשכבה שלך " אמרתי לו ולקחתי את המגש והסתלקתי משם .
התהלכתי משולחן לשולחן להגיש לאנשים שתייה וכאבו לי הרגליים וישבתי לשבת לשתי דק'
" אור .. " סער אמר והרגיש לי מוזר לדבר איתו אחרי תקופה יחסית ארוכה .
" איזו שתייה להגיש לכם ? " אמרתי וקמתי
" לא לא שתייה , באתי לדבר .. אני יכול ? " הוא שאל והתקרב בצעד .
" שמעת מה קרה לאחרון שדיבר איתי , יש לי עבודה .. מצטערת אולי פעם הבאה . " אמרתי והתרחקתי משם והוא בא אחריי
" אור .. אני .. אני מתגעגע אלייך .. " הוא אמר לי וחיבק אותי וחיבקתי אותו חזרה
" אני אדבר איתך אחרי הנשף .. אם שנינו לא נהיה מותשים . " הודעתי לו . ודלית קראה לי ולשאר הבנות .. אוקיי הלך עליי..
" אוקיי בנות סיימתן להיום .. הקייטרינג הגיע בדקה התשעים .. אז יהיה בופה .. ואתן יכולות להנות פה בנשף . דלית אמרה והלכה . הוקל לי .. לרגע חשבתי שאנחנו נחטוף צעקות שאנחנו צריכות לעבוד ופחות לדבר עם אנשים .
" חופשייה ? " הוא שאל ופיזרתי את השיער
" חופשייה . " אמרתי וחייכתי חיוך ענקי
" סוף סוף לדבר .. הא ? חיכתי לזה מלא זמן .. , " הוא אמר וצחקתי
" כולה כמה שעות , עידו לא צריך להסחף " הודעתי
" אני יכול אותה שנייה ? " סער הגיע ושאל את עידו
" כן בטח .. " עידו אמר והלך .
" נלך לצד ? " סער שאל והסכמתי איתו .
" נהייה ידידים טוב ? עדיף מאשר שעכשיו נעשה שיחה ורוב הסיכויים שיצא רק רע מזה .. – " התחלתי להגיד והוא נישק אותי .
" לא סער זה לא יעבוד ככה .. " אמרתי והתרחקתי ממנו טיפה
" לא כל פעם שתנשק אותי נשלים והכל .. " אמרתי
" אני אוהב אותך ! .. ואני מצטער " הוא אמר
" אני אוהבת אותך גם .. סער .. אבל .. איך אפשר לאהוב מישהו ולהתבייש בו ? " שאלתי מובכת
" אני פחדתי , הייתי ילד קטן .. עכשיו אני התבגרתי תני לי להוכיח לך .. " הוא אמר , שתקתי לא ידעתי מה להגיד , הוא מציע לי את כל העולם אבל מי אמר שהוא ייתן לי את כל העולם ?
" אור .. " הוא אמר
" אפשר לחשוב על זה כמה ימים ? " אמרתי
" כמה ? " הוא שאל
" כמה שצריך .. " אמרתי והלכתי משם


תגובות (2)

לא, תמשיכי את זה הוא מאוד יפה ואני מאוד אוהבת אותו

18/08/2015 21:06

מאוד נחמד! הרבה תיאורים, אפשר ממש להרגיש בנשף עצמו.
ממליץ לך שבמקום לכתוב "מישהו\י אמר\ה", אולי פשוט "אמר קול שלא הצלחתי לזהות" או משהו כזה, אם זה בכל זאת נשף והדמות הראשית לא מכירה את כל מי שנמצא בנשף.
תמשיכי ;)

18/08/2015 21:10
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך