♥love story♥
אשמח לתגובות :)

מרגיש מאוהב..♥ ~פרק 5

♥love story♥ 14/06/2015 679 צפיות 2 תגובות
אשמח לתגובות :)

פרק 8.
בן הסתכל על יולי בחולמניות, הוא הרגיש שהוא נמס..
"אתה בסדר?" היא שאלה והוציאה אותו ממחשבותיו, הוא הנהן "אני חושב.." הוא מלמל. יולי התיישבה לידו, הוא רעד.
הם שתקו שתיקה ארוכה ומשיכה.
"למה דווקא אותי?" היא שאלה בשקט והתבוננה בו "למה מה אותך?" הוא שאל בשביל להבין נכון את השאלה שלה "למה אתה אוהב אותי?" הסבירה, הוא נאנח וחייך אליה חצי חיוך "כי את מיוחדת.. לא יודע להסביר, אבל פשוט התאהבתי בך.." הוא ענה בשקט, היא הנהנה והסיטה את מבטה ממנו.
היה לה המון סימני שאלה בראש, המון שאלות שהיא לא יכלה להבין אותם..
"אז.. למה.. למה אתה פגעת בי כמעט כל יום בבית ספר?" שאלה אחרי הרהורים, הוא הביט בה בעצב, הוא כל כך התחרט אל זה..
"לא יודע למה.. בעצם, כי אני דפוק! כי לא חשבתי, כי לא חשבתי שאת לא אוהבת אותי.. חשבתי שאני הקטע שלך.. שאת חולה אליי.." הוא הסביר והשפיל את מבטו, "למה חשבתה ככה?" היא שאלה והתרחקה ממנו טיפה, הוא שם לב לזה.
הוא שם את ידו על ידה "אני חושב שאני.." הוא לא הצליח לגמור את המשפט, הוא התבונן ביולי במבט מאוהב, היא ניסתה להשתחרר מאחיזתו, אבלה הוא לא נתן לה "למה את לא אוהבת אותי?" הוא שאל ותפס גם את ידה השנייה "ככה!" היא דחפה אותו, הוא עזב אותה מהר, הוא לא רצה להתעסק עם ההורים שלה.

פרק 9.
~~~
בן הכניס את ראשה לתוך רגליו, דמעות עצבניות ירדו מעניו, הוא ניגב אותן.
יולי הסתכלה אליו כמה רגעים ואז קמה מהמדרכה והתקדמה שוב לביתה..
בן הביט בה מתרחקת, הוא יכול להישבע שהיא הביטה בו..
♥♥♥
דניאל יצא מהמקלחת, החיוך לא יצא לו מהפנים.
הוא שם את הפיג'מה שלו ונשכב במיטתו. צלצול ההודעה קטע את מחשבותיו, הוא לקח את הפלאפון שלו מהשידה.
הוא הופתע לראות שאת ההודעה הוא קיבל מחסוי, בהודעה היה כתוב-
"יש לך שלוש ימים להיפרד מיולי, עם לא, אנחנו נפגע בה.."
דניאל הביט בפלאפון דקה ארוכה, הוא התחיל לרעוד,
'מנסים למתוח אותך..' הוא אמר לעצמו והתיישב. בלי פחד, הוא כתב בחזרה "לא יעבוד לכם, כבר שנים שאני סובל ממכם.. אבל הפעם לא אכפת לי ממכם, מהכיתה המסריחה הזאת… אני לא ייפרד ממנה.." הוא נאנח אנחת עצב ארוכה ונשכב בחזרה.
הוא לא הצליח להירדם, המחשבות הציפו את מוחו, הוא מחה דמעה שירדה לו ועצם את עניו חזק חזק, בשביל לשכוח הכל..
♥♥♥
יולי שכבה במיטתה מתוסכלת, הוא חיבקה את הכרית שלה חזק והביטה בתמונה שלה, עם אחותה הגדולה.
פתאום היא נזכרה בפנים של אחותה, שהיא אמרה לה שהזמינו אותה לצאת… היה בהן משהו מוזר..
היא לקחה את התמונה והביטה באחותה, היא ליטפה את התמונה והתיישבה.
דפיקות בדלת קטעו את מחשבותיה, היא קפצה בבהלה וקמה ממיטתה בשביל לפתוח.
אחותה עמדה שם, עם חיוך קטן על הפנים "היי.." יולי לחשה בשקט, אחותה נכנסה לחדר ומשכה את יולי אחריה. יולי הלכה מופתעת אחרי אחותה…


תגובות (2)

פרק יפה :) אהבתי את איך שהסיפור מתפתח
הגבתי לך גם בפרק הקודם..

14/06/2015 18:13

תודה:) אני מקווה שבהמשך יהיה יותר מעניין..

15/06/2015 15:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך