מרתק!!

27/02/2013 938 צפיות 4 תגובות

היא שוב נכנסת בדלתות המועדון בלבוש הזה הכל כך מושך האודם הצללית הסומק נראה שהיא מלבישה מסכה מותאמת.
היום אנה ישבה ושתתה כהרגלה עם כמה בחורים חלקם תיירים ועם חלקם אף עשתה גיחות קצרות להתענג בשירותים.. שגרתי.
אחד מתולתל נכנס הוא כבר מכיר אותה. חיוכים מבטים זה לא לוקח הרבה זמן ושוב אנה מוצאת את עצמה בתא הקודם שבו היתה עם ההוא הרזה השתקן חסר הזהות.
אנה סיימה את הסצנה של הבחור ופנתה ללכת. מספיק להיום אמרה לעצמה.
סדרה את שערה הסתור ובגדיה הפרועים. והיתה מרוצה מן הדמות שנשתקפה אליה.. אך מבט קצר אל נעלי העקב הגבוהות החסירו ממנה מידע חשוב של דבר מסתורי. היא חשה במגע רך משהו קושר את עיניה ביריעת בד.. חטיפה? היא נהיתה משותקת חסרת קול הידיים המשיכו לגעת מוחה של אנה התרוקן הידיים היו משכרות המשיכה היתה ממשית זה נגע בה.בדיוק איך שהיא אוהבת בדיוק איך שהיא רוצה. והשפתיים האלה כל כך עדינות כל כך מבטיחות אנה מתענגת גונחת כבר כמעט שואגת מהנאה שוכחת את הסקרנות וממשיכה את זה לא רוצה להפסיק לעולם. היא מנסה להגיע לאיבר מינו של הזר שמטריף אותה אך הוא עוצר בעדה זה לא מטריד אותה. היא כבר לא מנסה.
היא גומרת הזר שותק היא גומרת עוד פעם והוא עדיין לא משמיע קול. זה כבר מתחיל לסקרן הם מתיישבים על הריצפה היא עירומה וחשופה ןעיניה מכוסות.. הרטייה הוסרה היא לא פוקחת את העיניים היא פוחדת אולי כדאי שתלך היא אומרת.ואז עוצרת לא!! השאר איתי לעולמים היא פותחת עין ועןד אחת האיש היה מוזר פעם ראשונה שהיא רואה זכר עם חזה כמו של אשה עם גוף כמו של אשה עם שער ולבוש. רגע. זאת בחורה?
דממה הלם. אנה לא קולטת מה הולך. הזר שנהפך להיות זרה חייכה אליה חיוך שובה ועיניה סוקרות אותה בטוב לב וברחמים. אבדו לה המילים נמחק לה המילון.


תגובות (4)

וואו, את כותבת מדהים, והסוף היה מפתיע.. למרות שחשבתי שמ שמאחוריה זה חנון או איזה ילד -,-
אבל בכל זאת, זה יפה!
~מדרגת~

27/02/2013 21:29

מהממם!
כתיבה יוצאת דופן!!!
מיוווחחדד!!
וכמו שאמרתי לך פעם.
תוסיפי סימני פיסוק!!
אני אומרת שוב פעם: מהמם!!!
<3<3<3<3

27/02/2013 23:33

היי אלישבע היקרה מסכימה עם האנגרית ועם : batelr את כותבת ממש ממש יפה ממני בקי ♥♥♥♥

28/02/2013 00:04

הייתי ממליצה לך להוסיף מעט פסיקים ונקודות במקום הנכון.
זה היה עוזר לי להבין יותר טוב את הקטע.

28/02/2013 02:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך