mari6700
אני יתן לכם לנחש טיפה מה אתם חושבים שמר עזרא ואריק וקייטי ראו שהגיעו לחדר של תחנת הרדיו אני ישמח לשמוע רעיונות ובעיקר אני ישמח עם תגיבו:) ותודה לכל מי שהגיב לי בחלק הראשון פרק זה מוקדש לבקי שמגיבה באהבה וגם ל or shemer שגם הגיבה לי :)

משדרים אהבה 3 פרק ב'

mari6700 13/07/2011 851 צפיות 6 תגובות
אני יתן לכם לנחש טיפה מה אתם חושבים שמר עזרא ואריק וקייטי ראו שהגיעו לחדר של תחנת הרדיו אני ישמח לשמוע רעיונות ובעיקר אני ישמח עם תגיבו:) ותודה לכל מי שהגיב לי בחלק הראשון פרק זה מוקדש לבקי שמגיבה באהבה וגם ל or shemer שגם הגיבה לי :)

תזכיר מהפרק הקודם -אריק אולסון מנבחרת הפוטבול ," השיב המורה" הוא להוט כלכך לעשות תוכנית ספורט בתחנה החדשה שלנו,אז אמרתי לו שיוכיח שהוא רציני.וככה הצליח לערגן כמעט את כל ניברת הפוטבול"."מממ..מה ?תוכנית ספורט?" גימגמה קייטי ….
__________________________________________________________________

המורה משק בכתפיו "ברור שאריק יצטרך לעשות מבחן כמו כולם לפני שהוא מתחיל לשדר,אבל איו לי שום כוונה לדחות את העזרה שלו ושל חבריו " הוא פנה לאריק שעמד במחרק מסוים מהם ואמר "אריק הגיע השעה להתחיל תקרה בבקשה לחברים שלך ותתחילו ולהוציא את הדברים מהמשאית ".
"מה קרה לך ?"שאלה מיכל שהתקרבה לקייטי שבאותו הרגע הבחינה בפניה החמוצות שלה.
"אל תשאלי" אמרה קייטי,"מההתחלה תוכנן שזו תהיה תחנה למוזיקת רוק ואהבה ,ועכשיו שאריק מצטרף לתוכנית הכל נהרס , המורה (מר עזרא) רוצה להכניס לתחנה תוכנית ספורט שאריק יגיש ,ומי יודע מה יקרה אחרי זה ." אריק התחיל לדרבן את החברים שלו וכשהם החלו לנוע לכיוון המשאית פתאום קלטה קייטי שהבניפ עומדים לפרוק את הציוד בלעדיה ! קייטי רצה לכיוון המשאית והגיע לשם בדיוק שאריק החל להוציא את הציוד . " את קייטי נכון ?" שאל אריק כששניהם מטפסים פנימה לתוך המשאית . היא הנהנה.פניה עוד חמוצות .בגלל שהמשאית היתה עמוסה בציוד הסבל אמר לקייטי ואריק "תראו חברה שני אנשים עוד יכולים בפנים זה סביר אבל שלושה זה צפוף מידי ,משהוא צריך לרדת ". " אני ישאר " התערב אריק.
" רק רגע " אמרה קייטי " אי אחראית על הפוריקט מאז שזה בגדר רעיון ,אני צירכה להשאר כאן !"
הסבל הנהן בראשו לשלילה " את תעזרי יותר על הקרקע , הציוד ממש כבד את לא תוכלי לסחוב אותו ,עדיף שמשהוא חזק ישאר כאן כדי לפרוק ". קייטי שוב עשתה פרצוף חמוץ והנחה ירדה מהמשאית ושאלה " יש משהוא שאני יוכלה לסחוב ?" אריק נתן לה שקיט עם חוטים ומקרופון וחייך עליה . בנתיים שאר החברים של אריק התחילו לפרוק את הקרטונים הכבדים,בזמן שאריק נתן לקייטי עוד שקית עם חוטי חשמל . ואז קייטי אמרה " אני בת אבל לא עד כדי כך חלשה " אריק בחן אותה בספקנות ואמר "טוב אין בעיה קחי " ונתן לה ארגז שבתוכו יש מגבר ,אף אל פי שקייטי כמעט נפלה מהמישקל של הארגז היא לא אמרה כלום . כך קייטי חצתה את מגרש החנייה בדרך לבניין,שחזרה אריק נתן לה ארגז נוסף כך חצתה שוב את המגרש החנייה בפעם השנייה. בפעם השלישית אריק הביא לה ארגז אם קומפקט דיסק ומכשרי חשמל נוספים , היא כבר הייתה עייפה. היא הרגישה שהיא עומדת ליפול והריגשה כאבים ברגליים וביידים נדמה לה שהבניין בית הספר היה במרחק מטרים מימנה והיא מלמלה לעצמה רק עוד עוד עשירם מטרים רק עוד עשרה מטרים אני לא יגיע בחיים חשבה .קייטי הניחה את הארג על הרצפה והתישבה על ספסל קרוב פתאום שמעה את הקל של אריק שאול " צריכה עזרה ? " קייטי ענתה " לא תודה אני בסדר, אני רק נחה טיפה זה הכל " אריק התישב לידה ואמר "מר עזרה אמר לי שאת עקשנית אך לא תיארתי עד כמה " קייטי מחתה בזעם "אני לא!" אז שחשבה על זה ראתה שהיא סתרה את עצמה ואז חייכה אל אריק ואמרה "טוב אולי קצט " אריק השיב לה חיוך , מר עזרא שסחב גם ארגז עצר לידים וזירז אותם קייטי קמה מהספסל ובאה להרים את הארז אך אריק הקדים אותה והרים את הרגז בעצמו והיא לא התנגדה רק אלכה מאחוריו .
שקייטי ומר עזרא ואריק הגיעו לחדר של התחנת הרדיו הם לא אמינו למה שראו ….


תגובות (6)

יפה!!

13/07/2011 23:15

תודה יהלה גם את כותבת יפה :)

13/07/2011 23:21

מירי ממש נהדר כל הכבוד תמשיכי לכתוב ולא בתדירות ארוכה תשתדלי כמה שיותר להקדיש מזמנך לכתיבת הסיפורים שמעשירים את הלב.

בקי

16/07/2011 15:46

היי מירי החביבה

רק עכשיו שמתי לב שאת הגבת לסיפור שלי "ביכורים" ושאלת האם אחותך נולדה במשקל של 1,400 ק"ג כן מאמי זו אמת לאמיתה ודווקא זו שנולדה במשקל של 1,700 לא שרדה או שפשוט "גנבו אותה בבית החולים" אחותי שנולדה ב- 1,400 עם טיפול מסור של אמא שלי אהבת חיי הצליחה לשרוד וגדלה יפה והיום היא אשה בעלת קריירה מכובדת נשואה לרופא ויש להם 3 ילדים וגם נכדים.

סליחה שלא הגבתי לשאלתך פשוט לא הייתי כל כך מעורה בתגובות וכו'. היום יש לי "וותק" חחחחחחחחחחח מירי תמשיכי לכתוב בבקשה תמשיכי לכתוב !!!!! מבטיחה ?
בקי

17/07/2011 22:13

היי מירי כדאי לך לעקוב אחרי הפרק שלי "רומן אהבה" ותביע את דעתך אם תרצי כמובן
ב ק י

18/07/2011 23:16

בקר טוב מירי
תודה על התגובה שלך הכנה לגבי הסיפור שלי. אני מקווה שאת תשתדלי להמשיך לכתוב למרות שאת עסוקה כי את כותבת ממש ממש יפה
שיהיה לך המשך יום נפלא בידידות בקי

19/07/2011 08:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך