mari6700
רוצים לדעת מה היו האצעות ומה השם שיבחר ? אם כן אז תגיבו כדי שאני ידע אם להמשיך לכתוב :)
רציתי להוסיף : אני מודה לכול מי שהגיב לי בפרק הקודם :) ואני מקווה שהוא יגיב גם לפרק הזה אני ישמח לקבל כל תגובה בין היא רעה או בין אם היא טובה ובין אם יש משהוא לשפר =]

משדרים אהבה 3 פרק ד'

mari6700 26/07/2011 782 צפיות 3 תגובות
רוצים לדעת מה היו האצעות ומה השם שיבחר ? אם כן אז תגיבו כדי שאני ידע אם להמשיך לכתוב :)
רציתי להוסיף : אני מודה לכול מי שהגיב לי בפרק הקודם :) ואני מקווה שהוא יגיב גם לפרק הזה אני ישמח לקבל כל תגובה בין היא רעה או בין אם היא טובה ובין אם יש משהוא לשפר =]

תיזכורת מהפרק הקודם –
-למחרת בבוקר-
קיטי הגיע לבית הספר בשעה שבע וחצי . קייטי הציצה לחדר של תחנת הרדיו שהיה נעול . הכל היה כלכך קרוב אבל גם כולכך רחוק ! היא רצתה לגעת ולהסתכל בציוד בלי כל שחקני הפוטבול.היא הסתכלה על השעון והיתישבה על הספסל הקרוב לאולם ההיתעמלות והוציא מהתיק שלה את הפנקס הקטן שלה שבוא היו רשומים ביטוים שוניעם ומישפטים שבהם השתמש השדרן האהוב שלה זף המכשף והחלה לקרוא את שורות המכשף האהובות עליה .

____________________________________________________________________

פרק ד' – אחרי חצי שעה מר עזרא הגיע ואמר " בוקר טוב קייטי, את כבר הרבה זמן פה ?" הוסיף ושאל אותה תוך כדי שהוא פותח את דלת הכיתה . קייטי קפצה ממקומה בחיוך והחזירה את הפינקס שלה לתיק , " אפשר להגיד שאני מחכה לרגע הזה כל החיים " השיבה קייטי לשאלתו של מר עזרא .
הוא חייך ." אז בואי נתחיל,חולת רדיו שכמותך . אני ידליק את הציוד , ואשאיר אותך כאן לבד,וזאת תהיה ההזדמנות שלך לבדוק הכל בעצמך ". מושלם! חשבה קייטי בזמן שניכסה אחרי מר עזרא בהתלהבות . האולפן היה שלה ! היא לקחה נשימה עמוקה לפני שניכנסה פנימה . מפחדת להתעורר ולגלות זה רק חלום . המורה הפעיל את המתג הראשי וקייטיי המתרגשת עצרה את נישמתה בהתפעלות בזמן שראתה את כל הציוד היקר "מתעורר לחיים " . המגבר החל לזמזם ומתג הווסת זז בעצבנות ימינה ושמאלה ,נורות איתות אדומות צהובות ריצדו על הסקלה של המד של יחידות העוצמת הקול , על הקיר מול המשדר עמד תא הבקרה שבו ציצנצו נורת בקרה אדומות .

ליבה של קייטי פעם בהתרגשות שעבירה את אצבעה על המתכת של שלוחן הבקרה . היו עליו 4 כפתורים לויסות עוצמות הקול , היא ידע שהם צריכים להתחבר למיקורופון , לטייפ ,ולשלושה אוזניות .
מעל הכפתורים היו שלושה מתגים ששלטו על שולושה מנורות אדומות וירוקות ,ביריאת כבוד שמה קייטי את האוזניות על אוזניה שריח פלסיטיק חדש עדין נודף מהן , והתישבה ליד לוח הבקרה והוציא את הפינקס עם שורות המכשף שלה והתחילה לדקלם כמה שאהבה במיוחד . קייטי הייתה שוקוע בשורות המחשף שלה עד שלא סמה לב שמר עזרא עומד ומתבונן בה עם מבט בוחן. הוא שאל את קייטי " מה כל הסיפורים המכשפים האלו ? " קייטי הסמיקה ומיד הסירה את האוזניות . " סתם התאמנתי קצט בדיבור " השיבה לו קייטי.
" זה בסדר אבל כדי שתעזי את זה עכשיו ותלכי לכיתה אם את לא רוצה לאחר " קייטי הניחה את האוזניות בצד והרימה את התיק שלה ואמרה למר אזרע " ניתראה אחר כך בכיתה " והתחילה לרוץ לכיוון הכיתה .

קייטי הרגישה שהשעתיים הראשונות ניראו לה כנצח " הזמן לא זז " מילמלה לעצמה קייטי בזמן השיעור , כסוף סוף הגיע השיעור השלישית ,שיעור תיקשורת שבוא מר אזרע יתחיל להסביר על התחנת הרדיו . קייטי התפרצה לכיתה ותפסה את מקומה ליד מיכל . כולם היו נירגשים כמוה,נילהבים על שניתה להם הזכות להגשים באופן מעשי את כול מה שנלמד. הכיתה הייתה פשוט החוזת התרגשות עד כדי שמר עזרא היה צריך להכות אם הגרופו על שולחן כדי להפסיק את הדיבורים כדי שהוא יכול הדבר. " אני מבקש עכשיו מכולם להפסיק לדבר,השעור התחיל " קרא " כפי שאתם יודעים אתמול הגיעה הציוד . הכל מחובר והתחנה שלנו מוכנה לצאת לדרך !"
הכיתה הריעה ומיכל נאנחה ," תגידי לי בעצמך ,הוא לא גדול ?" היא שאלה .
"שששש" השתיקה אותה קייטי שרצתה להקשיב לדבריו של מר אזרע כדי לדעת אם יש לו עוד חדשות על התחנה ."טוב נישאר רק עוד דבר אחד נוסף והוא :השם לתחנה , יש אצעות ?" שאל מר עזרא …..


תגובות (3)

תתתמשייייכיי D:

27/07/2011 21:13

היי מירי

ת מ ש י כ י !!!!!!!! את כותבת יופי אז תמשיכי

שבת ברוכה בקי

29/07/2011 15:39

ערב טוב מירי
אני מודעת לכך כי הגבתי על הסיפור שלך אך רציתי לשאול אותך היכן נעלמת? הכל בסדר? אשמח אם תקראי תגובה זו שלי ותואילו להיות אתי בקשר רק אם בא לך כמובן?

תודה בקי

03/08/2011 20:35
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך