mari6700
אתם רוצים לדעת איך הבחנה הקולית של קייטי התנהלה ? והעים היא עברה ?
אז תגיבוא ואני יעלה את הפרק הבא
תודה לבקי שהיא מגיבה לי כל הזמן והיא דוחפת אותי להמשיך אז תודה בקי :)

משדרים אהבה 3 פרק ה'

mari6700 15/08/2011 941 צפיות 6 תגובות
אתם רוצים לדעת איך הבחנה הקולית של קייטי התנהלה ? והעים היא עברה ?
אז תגיבוא ואני יעלה את הפרק הבא
תודה לבקי שהיא מגיבה לי כל הזמן והיא דוחפת אותי להמשיך אז תודה בקי :)

תיזכורת מהפרק הקודם :"שששש" השתיקה אותה קייטי שרצתה להקשיב לדבריו של מר אזרע כדי לדעת אם יש לו עוד חדשות על התחנה ."טוב נישאר רק עוד דבר אחד נוסף והוא :השם לתחנה , יש אצעות ?" שאל מר עזרא …..

___________________________________________________________________

פרק ה'- ג'ני רוג'ר הצביע מיד " אולי ניקרא לתחנה 'רדיו נוף ההרים או בקיצור 'רדיו תנ"ה'?"
"מממממ" מילמלה קייטי אבל שהמורה הסתובב לרשום את השם של ג'ני ואת ההצעה על הלוח ,עיקמה קייטי את הפנים ולחשה למיכל " איזה שם משעמם ".
"יש לי רעיון מצוין" קרא ג'פרי אריס " 'רדיו אקטיבי' " .
" לא משהו" מלמלה קייטי "מתוחכם מידי" .
" קייטי " אמר מר אזרע "זה לא חוכמה לפסול את ההעצעות כולם,אבל אולי לך יש רעיון ?"
קייטי הסמיקה וכמעט מילמלה משהוא נדוש כמו 'רדיו רוקנרול' אבל מיכל הצילה אותה .
" יש לי רעיון " אמרה מיכל לפתע " 'רדיו חזק ' " מר אזרע חייך ורשם את ההצעה על הלוח יחד עם ההצעות 'גלים גבוהים ' ו'אוויר הרים ' ואז נערכה הצבעה שבא השם 'רדיו חזק' של מיכל ניבחר כשם לתחנה החדשה .

למחרת היה הבחינות לשדרנים באולם ההתמלות וקיייטי ישבה שם על הספסל ואחז בתיקה בחוזקה ונעצה מבטים בכל התלמידים שבאו כדי להבחן , קייטי לא תיארה לעצמה שכל כך הרבה תלמידים ירצו להיות שדרנים ,היא חשבה שזה לא הוגן כי לתלמידים של מגמת תיקשורת אמורה להיות עדיפות כי אחרת איזה סיכוי היה לה ?
היא סיבבה את ראשה והביטה בתלמידים וחיפשה במבטה את אריק אולסון אך לא ראתה אותו היא חשבה לעצמה בראש אולי הוא ראה את כל הכמות של התלמידים והתחרט ואז היא חשבה פחות מיתמודד אחד חחח .
מר אזרע ישב באולם ליד ובחן את היכולת הקולית של המתמודדים שבאו בקבוצות של עשרה תלמידים. הקבוצה של קייטי הייתה הבאה בתור ,חוץ מימנה בקבוצה של היה טוני פרקר שלמד איתה במגמת תישורת ,שלושה תלמידים ממגמת תאטרון ,שניים מימחשבים ,ונדי שהיא ראש נבחרת המעודדות של התיכון ועוד שתי תלמידים שלא הכירה .

ההמשך יבוא


תגובות (6)

מירי המתוקה
ברוכה השבה לאתר הסיפורים, אני מאד שמחה שהתחלת לכתוב שוב.
תמשיכי, תתמידי ובכיף אמשיך" להציף " אותך עם תגובות
אהבתי את הסיפור מאד מאד!!

בברכה בקי

15/08/2011 14:00

היי מירי mari6700
הבטחת לי שתכתבי לעיתים קרובות יותר נכון???????? אז למה אינך כותבת? אנא פליז !!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

תודה בקי מצפה להמשכיות ♥♥♥♥♥♥♥

31/08/2011 20:56

ווווואי סיפור מדהים ! נורא אהבתי את הרעיון ..ואת חיייבת להמשיך !
אני אשמח אם תיקראי את הסיפור שלי כי אני חדשה פה ולא מכירים אותי כלכך (:

02/09/2011 15:34

ללללמה את לא ממשיכה ?

07/09/2011 21:09

ושוב בקי מבקשת כי תמשיכי בתדירות גבוהה ביותר כי הסיפור שלך מהמם ♥♥ תודה מירי ♥♥♥ באהבה בקי

22/11/2011 10:06

מירי תמשיכי בבקשה ומהרר

04/06/2012 10:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך