rotem
תודה לבקי הקסימה שמגיבה לי כל פעם והודדה אותיי לכתוב ותודה לכול המגיבות המתוקות שלי :)

ההמשך של הסיפור הייה ממש יפה ואני מקווה שאתם תואהבו אותו .

ההמשך יבוא ....:)

משדרים אהבה 3 פרק ז'

rotem 08/01/2012 854 צפיות 5 תגובות
תודה לבקי הקסימה שמגיבה לי כל פעם והודדה אותיי לכתוב ותודה לכול המגיבות המתוקות שלי :)

ההמשך של הסיפור הייה ממש יפה ואני מקווה שאתם תואהבו אותו .

ההמשך יבוא ....:)

הפרק מוקדש לבקי המקסימה שמבקשת מימני להמשיך כבר הרבה זמן :)

תזכורת מהפרק הקודם -קייטי חשבה לעצמה שזאת הזדמנות שלה להראות למר אזרע מה היא יודעת לעסות . היא לקחה נשימה עמוקה והתחילה ליקרוא את הפיסקה בקול רק , אבל היא כולכך מתוחה עד שכל המילים שבדף התערפלו והיא התחילה לגמגם ולא הצליחה להוציא מישפט שלם . קחי את עצמך בידים ! אמרה לעצמה את דופקת לעצמך את כל הסיכוים! " מר אזרע אני יכולה לנסות שוב ? " שאלה קייטי . הוא חייך וניענע את ראשו לשלילה " היית בסדר גמור . קיטי . תישלחי פנימה את הקבוצה הבאה טוב ?"
קייטי קמה הניחה את הדף ופתחה את הלדת ץ היה לה ברור היטב שהסיכוי שהיה לה תוכנית אישית ברדיו לא הייתה גבוה במיוחד .
___________________________________________________________________________________________________________________________________

פרק ז'- קייטי היתה עצובה. אבל לפני שיצאה למזדרון, היא חזרה לאולם ההתעמלות ההומה בתלמידים ,היא זקפה את כתפיה והחכריחה את עצמה לחייך . אף אחד לא צריך לדעת שערסה לעצמה את ההזדמנות הגדולה שהייתה לה .

שאר היום עבר בהיטיות רבה ולמרות שקייטי הייתה משוכנעת שהיא לא התקבלה לצוות השדרנים. הרגישה דחף ללכת ללוח המודעות בסוף יום הלימודים ולראות את התוצאות .
מר אזרע הבטיח לתלות כבר באותו היום את התצאות .שהתקרבה ללוח בהיסוס ,ראתה את ג'ני אריס ,ונדי ועוד כמה תלמידים שהצטפפו ליד הלוח לצפות בתוצאות .
" אני לא מאמינה שלא קיבלת את שעת השידור של הפסקת הצהריים, ג'ני "אמרה מישהי שקייטי לא הכירה . " אני יודעת שאת הכי טובה ".
ג'ני משכה בכתפה ." אני חדשה בבית הספר ומר אזרע עדיין לא מכיר אותי ,אבל אני מתכוונת לשנות את המצב" . "לפחות קיבלת משמרת ",אמרה ונדי .
" כן – את שעת השידור המוקדמת של הבוקר " השיבה ג'ני " ואני לא אוהבת לקום מוקדם . נכון ,זה יותר טוב מכלום אבל אני אדבר עם מר אזרע אולי יסכים לתת לי שעת שידור טובה יותר ".
קייטי המשיכה להקשיב לשיחות שהתנהלו שם ,אבל רק אחרי שכולם התרחקו היא ניגשה ללוח , אבל בדיוק ניגש מישהו ללוח והציץ ברשימה . קייטי התחבאה מאחורי עמוד , בזמן שהתלמיד הלך מישם מבמט מעוכזב , היה ברור שלא התקבל .אני יודעת איך הוא מרגיש, חשבה קייטי בזמן שהתקדמה שוב לכיוון הלוח מכינה את עצמה להכזבה הגדולה .אחרי הכישלון שלה במבחן הקול היה ברור לה שהיא לא ששמה לא יופיע ברשימה , היא הרגישה את זה , אבל הייתה מוחרכה לודע זאת .
היא התחילה לקורא ברשימה בלב רועד , במשבצת השידור שבין שבע לשמונה בבוקר היה שמה של ג'ני .אבל היא כבר ידע זאת מהשיחה שהשיבה לה . לאחר מכן קייטי חזרה להציץ ברשימה ולא האמינה למראה עניה . זאת בטח טעות ! לא יכול להיות ! אבל ההודעה על הלוח הייתה ברורה :" שעת ההפסקה הצהריים : קייטי אובריאן " . היא לא התאפקה וצרחה צעקת שימחה של הפתעה .אז בסופו של דבר היא לא פישלה !.
" מזל טוב קייטי ", אמר טומי פרקר שהשגיח מאחור ועיין גם הוא ברשימה . " אני קיבלתי את המשמרת שבין שלוש לארבע !" ונתן לקייטי כיף " מגניב !"
היא נשארה לעמוד מול הלוח המומה . זה לא יכול להיות היא ממש לא מאמינה היא קיבלה את השעה הכי טובה .הנה סוף סוף החלום שלה מתגשם ! היא כבר רצתה לספר לג'סיקה . אבל קודם כול היא הלכה להודות למר אזרע היא הסתובבה ויצאה לכיוון האולם ההתעמלות בריצה .

ההמשך יבוא …. :)


תגובות (5)

רותם המתוקה שלי

מירי היקרה שלי

100המם, מקסים נפלא , אני גאה בך, חן חן כי הקדשת את הפרק לי ,אני מאד מאד מאד חשה כלפייך אמפתיה ומעריכה את הכתיבה שלך המהממת , העקר שחזרת למסלול ומכאן הדרך תהיה לך קצרה , את פשוט תשאפי לכתוב עוד ועוד סיפורים.
תמשיכי רותם את כותבת פנטסתי ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ סליחה שאני רוצה לומר עוד משהו:"סוף סוף חלומות מתגשמים" = המבין יבין ♥♥♥♥

09/01/2012 08:16

תודה בקי :) אני ממש שמחה שאת אוהבת את הפרק :)

09/01/2012 11:14

ואוו רותם זה נשמע ממש מגניב!
האמת שדרני רדיו זה נושא ממש מעניין לכתוב עליו..מחכה להמשך :)
שמחה שחזרת לכתוב ;)

10/01/2012 02:20

רותם שלי (מירי שלי) כל כך מאשורת שאת ממשיכה לכתוב זה פשוט עושה לי טוב על הלב תמשיכי מתוקה ותחושי תחושה של עשייה נטו עשייה שאת רוצה לעשות ולא שאת מוכרחה זה ההבדך העצום בין לרצות ובין לאין ברירה.
על הפרק שהקדשת לי אני אסירת תודה, ורוצה לעדכן אותך שהתחלתי רומן חדש לדעתי יהיה יפה ושמו "אגודת צער בעלי חיים " את מוזמנת להביע את דעתך♥♥♥
מאחלת לך סופ"ש מדהים ברוך גשמים שיעלה את מפלס הכנרת שלנו באהבה וסליחה שאני תמיד מאריכה אך ככה זה שאוהבים ♥♥♥♥♥♥♥

12/01/2012 14:42

שבת ברוכה לך מירי שלי האהובה♥♥♥
אנא תתקדמי עם הסיפורים שלך את כותבת בפירוש נפלא אז יש למה לצפות נכון ☺☺☺☺ תודה ומקווה שההמשך יגיע חיש מהר באהבה בקי ♥♥

04/02/2012 04:28
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך