rotem
הפרק מוגש לבקי המקסימה שכל הזמן מגיבה ולא מבתרת על אף סיפור :)

אני מקווה שאהבתם את הפרק :) תגיבו ...=]

משדרים אהבה 3 פרק ט'

rotem 02/03/2012 760 צפיות 7 תגובות
הפרק מוגש לבקי המקסימה שכל הזמן מגיבה ולא מבתרת על אף סיפור :)

אני מקווה שאהבתם את הפרק :) תגיבו ...=]

פרק הקודם -" אבל אני בכל זאת חושבת שאין טעם לשדר שעה אחת של תוכנית ספורט . זאת אומרת לכל היותר אנשים ירצו לשמוע מבזקים פה ושם." " אני מסכים עם מה שאמרת , זה רעיון מצויין !" קרא מר אזרע . "אריק יכול להגיש מבזקים מדי פעם בשעות הקבועות למשל .. בשעה שלך ." " היי זה רעיון מצויין זה יכול ממש להצליח , תודה שהצעת קייטי , אני יודע שנהנה לעבוד יחד ."
קייטי עמדה נדהמת באמצע החדר , כאילו נטעו אותה שם . מבזקי ספורט בתוכנית שלה ? רעיון שלה ? הם סידרו אותה שניהם . חשבה קייטי בעצב .

———————————————————————————————————–

פרק ט' – "כאן קיייטי איבראין שתנעים לכם את הזמן הפסקת הצהרים. אני אשמיע לכם רצף להיטים .
אני מקווה שאתם נהנים ממזג האוויר הנאה ומהצלילים החמים של 'רדיו חזק ' , תחנת הרדיו של תיכון 'נוף הרים ' ."
קייטי לחצה על הכפתור ולוח הבקרה המואר שמתחת לאצבעותיה קם לחיים . שהצלילים של השיר ששידרה הציף את בית הספר . היא כיבתה את המיקרופון , הורידה את האוזיות מראשה ובדקה את ערימת הדיסקים שעל השולחן . במשך כל השבוע התחבטה קייטי ברעיונות של איזה שירים תשמיע ובאיזה סדר תשדר אותם בתוכנית הראשונה . במשך שבוע שלם היא הרגישה שהשירים מתנגנים לה בלב וקיוותה שהבחירות שלה תואמות את הטעם של כל התלמידים בתיכון .
לפתע הרגישה קייטי תפיחה על כתפה והסתובבה בחיוך אך חיוכה נמוג מיד . הפולש הגיע .
"היי זוכרת אותי ?" שאל אריק בבדיחות . היא נאנחה . " איך אוכל לשכוח ? אתה מוכן עם המבזק הספורט שלך ?" אריק נופף בדף נייר מודפס . " כמובן . המבזק באורך של דקה בדיוק – תיזמנתי פעמיים." הוא התבונן בחדר הזעיר ששימש בתור אולפן של התחנת הרדיו , שניראה קצת קטן מידי בשביל מימדי גופו גופו החסון . " אז איפה המיקרופון שלי ?" "מר אזרע עוד לא סידר מיקרופון נוסף . תשתמש בנתיים בשלי ". אמרה קייטי , והסתכלה על השעון הדיגיטלי באחד המכשירים של הדיסקים . " עוד שתי דקות בדיוק נגמר השיר ואתה עולה לשידור ." אריק משך כיסא והתיישב ליד קייטי והניח אוזניות אל אוזניו . המרפקים שלהם נגעו זה בזה , וקייטי הצטמררה אבל לא בגלל שהתחושה הייתה נעימה . להיפך , היא הצטמררה בשל חוסר נוחות שחשה מהרגע שנכנס לאולפן הרגישה שאריק חודר לה לשטח ששייך רק לה , והעיניין לא מצא חן בעיניה. מעניין איך הוא היה מרגיש אם אני הייתי עולה במקומו למגרש הפוטבול באחד המשחקים של הניבחרת , חשבה בעצבנות .אבל שניגמר השיר , פתחה את המקרופון ואמרה " ועכשיו אריק אולסון עם מבזק חדשות " היא נשענה לאחור כדי לפנות לאריק את הגישה למקורפון . " תודה קייטי כאן אריק אולסון עם מבזק חדשות ספורט . נבחרת הספורט של תיכון 'נו הרים ' ניצחה אתמול במשחק ידידותי את ניבחרת הפוטבול של תיכון ' ספינקס ' עשרים וארבע – שלוש . גם בניבחרת הפוטבול של התיכון שלנו צפוייה עונה מעניינת . עם הרחבת הליגה , עוד שלוש קבוצות קשוחות מצטרפות למשחקים …"

ההמשך יבוא … :)


תגובות (7)

ואוו את מגישה לי את הפרק ואוו זה מרגש אותי בעוצמות על תודה לך מתוקה שלי אהבתי מאד את הפרק הנוכחי ומקווה שהפעם תשתדלי לכתוב לעיתים קרובות יותר שיהיה לך שבוע מקסים ובהצלחה בהמשך באהבה בקי ♥♥♥♥♥

03/03/2012 14:19

מירי המתוקה שלי מתי תמשיכי אולי מחר ????
חג פורים שמח ומבדח ממני באהבה בקי ♥ אגב למה תתחפשי ☺☺☺☺☺

04/03/2012 09:55

מירי שלי הנה שוב בקי שנכנסת לך לורידים חחחחחחחחחחח ומבקשת דבר אחד קטן תמשיכי לכתוב בתודה בקי ♥♥♥♥

18/03/2012 11:33

את כותבת ממש יפה ! נו את ממשיכה ? <3

19/03/2012 23:48

מסכימה עם דניאל בבקשה בבקשה בבקשה מירי חיזרי לכתוב פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז שבת ברוכה ממני בקי ♥♥♥♥

30/03/2012 10:24

יאיי מירי את כותבת מדהים ! תמשייייכי !

08/05/2012 11:14

מירי תמשיכי בבקשה :]

08/06/2012 13:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך