משחק מסוכן – פרק 27

הדר 31/07/2011 1236 צפיות 20 תגובות

"ד… דייגו?" לחשה את שמו ברכות, לבה פועם בחזקה למראהו, ממש מולה, רכון על הענף.
"לילי! לילי, תתרחקי מהחלון!" צרח, יודע בדיוק מה היא מתכוונת לעשות.
"אתה… אתה לא אמיתי… אתה רק בראש שלי… נו, כמובן. אני משתגעת דקה לפני שאני מתה…" מלמלה לעצמה, לא מודעת לזה שדייגו שומע כל מילה ולבו נשבר פעם אחר פעם.
"את לא מדמיינת אותי, לילי! אני אמיתי, אני פה!"
"למה שאני אאמין לך? אתה הרי הלכת. אתה לא פה. הלב שלי נשבר, ואתה בכלל שם. זה… זה רק הדמיון המטומטם שלי שגורם לי לראות אותך…"
"לילי. לילי, בבקשה, תאמיני לי. אני פה, אני… אני באתי אלייך. אני לא הלכתי… אני מעולם לא אלך ממך…"
"תשתוק! תסתום כבר! אני לא רוצה לשמוע אותך יותר! אתה לא אמיתי, אתה סתם מכאיב לי! עדיף… עדיף שאני כבר אקפוץ, רק כדי לגמור את ה… העינוי הזה…" אמרה, מסתכלת שוב למטה ותוהה, מה יקרה אם תעשה את הצעד הזה אל מותה. היא עלתה החלון, עומדת איתנה על קצהו.
"לילי…" לחש אתה שמה, מרגיש איך גופו עולה בייסורים פנימיים. ההרגשה הזו, שהיא לא מאמינה לו, שהיא חושבת שהוא משקר, הרגה אותו. זה היה יותר כואב מכל דבר שאי פעם הרגיש. זה היה כאב טהור, כזה שמרגישים כשגוססים, כזה שכדור בראש היה עדיף מההרגשה הזו.
לילי התקדמה צעד אחד קטן, מתנודדת בחוט עדין שבין חייה ובין מותה. זה היה הסוף, זה היה קו הסיום. היא כבר ראתה את זה, ממש מולה. את המוות. גופה אומנם היה עדיין על קצה החלון, אצבעותיה מציצות אל הרחוב, אבל מוחה היה שם. התקווה לסיום כבר הרגה אותה. היא רק צריכה להתקדם עוד קצת, עוד צעד אחד, להרוג גם את החלק הפיזי בה, וזהו. היא תסיים את חלקה בעולם. היא לא תצטרך להרגיש את הייסורים האלו, שהורגים אותה כל בוקר מחדש. וכל מה שעומד בינה ובין חציית קו הסיום היה צעד אחד קטן. בו הכול היה תלוי. האם יהיה בה את האומץ לעשות זאת? האם רגליה ייקחו אותה בהחלטה שלמה ויציבה אל רגע ההקלה שבו היא תלך?

לבו של דייגו פעם בקצב מטורף כשראה איך אהובתו עומדת על קצה החלון. עיניה היו עצומות וחיוך קטן נפרס על פניה. חיוך של הקלה. חיוך של סיום מבורך. הוא ידע שהיא רוצה את זה יותר מהחיים עצמם, אבל הוא לא מצא את החלק בו שיותיר לה לעשות את זה. כל גופו היה דרוך, מחכה לפקודת מוחו, שייתן לו לצאת ולהציל אותה. הוא רק היה צריך לקפוץ את המרחק הזה, בינה לבינו. כל כולו רצה לצאת אליה, למנוע ממנה את הצעד הגורלי הזה.
הוא ראה זאת, כמו בהילוך איטי, איך ברכיה מתכופפות מעט, תופסות תנופה לקפיצה. הוא ראה איך קצות אצבעות רגליה התכווצו בפחד, הוא ראה את החיוך שנפרס יותר ויותר באופן מפחיד, הוא ראה איך ידיה נפרסות באיטיות, כאילו היא מחבקת את המוות שלה באהבה. ואז הוא נתן את הפקודה.
הוא קפץ אליה.
גופו נמתח באוויר לקראתה, רגליו הרחק מאחור וידיו פרוסות לפנים, מצפות לתפוס את גופה, לחבק אותה בידיו בחזקה. היא כבר הייתה באוויר, רגליה כבר התרוממו מהמעקה. היא כבר עשתה את ההחלטה, וקפצה.
אך לפתע, משהו חזק, גמיש, פגע בה. הוא תפס אותה ומשך אותה לאחור, חזרה אל החדר, חזרה אל החיים. שנייה לפני שגבה היה נפגע ברצפה בחזקה, ה… דבר הזה הסתובב, וקיבל את המכה במקומה.
לילי פקחה את עיניה, שעד לאותו רגע היו סגורות בחזקה. ואז היא ראתה אותו, חיוך גאה על פניו ועיניו בורקות בהתרגשות. זה היה דייגו, דייגו שלה. הוא זה שהציל אותה, הוא זה שמנע ממנה לגמור את חייה.
לפתע היא הרגישה את זה, היא הרגישה איך ה… דיכאון נעלם מלבה. איך הענן השחור שהאפיל עליה כל הזמן הזה, נעלם ושמש צהבהבה ונוצצת הופיעה, מאירה אותה מבפנים.
"דייגו…" היא לחשה, חיוך מאושר נפרס על פניה.
"סוף סוף, סוף סוף אני יכול לחבק אותך." לחש, מאמץ אותה בחזקה אליו. היא הרגישה את שפתיו הרכות נוגעות ברכות בשפתיה, גורמות לה לעוף מרוב התרגשות. הוא נישק אותה, מרגיש איך… איך כל גופו הופך לשלם, איך כל החלקים בו הופכים לאחד. הוא היה, אחרי שבועיים ארוכים ומלאים בעצב, שלם. והכול בזכותה.
לפתע היא התרחקה ממנו, כעס מתחיל לבעבע בה. דייגו הסתכל עליה מבולבל, תוהה למה היא כועסת.
"אתה! אתה עזבת אותי במשך שבועיים! לאן לעזאזל הלכת?! אתה יודע כמה דאגתי?! כמה בכיתי?! אני הייתי בדיכאון בגללך! אני שקלתי התאבדות בגללך! אני רציתי לקפוץ מהחלון בגללך! דפוק אחד!" צעקה וקמה על רגליה, משאירה אותו על הרצפה מבולבל ביותר.
"לילי…" מלמל, מנסה להבין מאיפה באו כל העצבים האלו.
"אל תגיד לי לילי! אידיוט אחד! במשך חודש וחצי אתה נותן לי להאמין שאתה אוהב אותי, אתה מגלה לי את הסוד שלך, אתה יוצא איתי לדייט, אתה… אתה מפיל אותי במלכודת שלך ואחר כך נוטש אותי! סתם ככה הולך, בלי שום סיבה! משאיר אותי שבורה, מפורקת לרסיסים! מפגר! אידיוט! אין לך מושג כמה אני… כמה אני… כמה אני זועמת עלייך!" צרחה, מאבדת שליטה על עצמה. דייגו התרחק מעט, מפחד לחייו. הוא ידע שהיא כועסת, אבל לא עד כדי כך.
זיק של אש, אש חיה ובוערת, הופיע בקצות אצבעותיה. לאט לאט האש עלתה, בוערת בידיה אך משאירה אותן שלמות. ידיה בערו באש, אש חמה יותר מכל דבר אחר. היא שלטה באש, הופכת אותה לחלק ממנה.
"לילי… לילי, את… את בוערת באש…" מלמל דייגו, לבו פועם בחזקה, מהר יותר מאי פעם.
"לא רק לך יש סודות על טבעיים, דייגו." לחשה, חיוך קטן עולה על שפתיה.


תגובות (20)

מה?!?!?!?!??!?!?!
סליחה?!?!?!?!
דייייי אני בשוק אני בהלם אני המומה!!!!
להמשיך דחוף!!!!

31/07/2011 18:21

מהמם!!
גם אני במתח…תמשיכי דחוף [:

31/07/2011 18:25

מממממממממממממממה?!
אני בשוק, אני בהלם אני ה-מ-ו-מ-ה-!!
היא מודעת לכוחות שלה?!
אומגייייגאד! תמשיכי!!! O:

31/07/2011 18:46

אההההה
אבאלה תמשיכי..אני במתח
איזה פרק מדהים

31/07/2011 19:14

מההה?!!!
היא יודעת שיש לה כוחות?!
פרק מ-ה-מ-ם-!.

31/07/2011 19:42

חוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחוחו
הדרררררררררררררררררררררר
מוחעחעחעחעחעחעחע
מה יש לי XD
חיחיחי לילי שליטע ><
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו : : : : : : תמשיכי כי כי כי כי כי כי אי אי אי אפשר לחכות כות כות
מוחעחעחעחע
הבנת משהו ממה שכתבתי?
כי אני לא..
תמשיכי! :)

31/07/2011 19:50

:OOOOO
וואו ! לזה לא ציפיתי !
תמשיכי חח :)

31/07/2011 20:12

מגניב !! לא ציפיתי לסוף כזה את חייבת להמשיך !! =)

31/07/2011 21:11

מוחעחעחע XD
איזה כיף זה למתוח אותכן, נשבעת לכן זה פשוט…. כיף. הידיעה שישבתן בכיסא והסתכלתן על המחשב, חושבות לעצמכן: "WHAT THE FUCK?!" זה פשוט…. כיף!
חעחעחעחע
אני כל כך רעה ><
נמנמנמנמנמ תהנוו מהמתח XD

31/07/2011 21:16

EVIL!!!!!
באלי המשךך :'(

31/07/2011 21:24

what the eal?
וווווווווווווואו הדרצ'וק כמה שחיכיתי וחיכיתי וחיכיתי (קיצר עוד מלא מלא חיכיתי למי יש כוח לכתוב ב 00:00 בלילה ?!
הדרוש כמה שחכיתי לזה לא ציפיתייי!
אה אממ מתי הפרק הבא ? !
אני כבר חייבת לדעת מה עם דייגו החמודי ולילוש השליייייייייייטע שלייי P :
i whant more :)

(העלתי עוד 2 פרקים בסיפור שלי מקווה לביקורת אה וכל הבנות שפה בבקשה עם אתן יכולות תקראו את הסיפור שלי ( : )
°Lian°

31/07/2011 23:57

חחוחוחו
לא נראה לי שמישהי פה ציפתה לזה XD
חוחו
אהבתי את הדרצ'וק הזה ><
יש לי ניק ניים!!
חוחוחו XD

01/08/2011 00:11

WTF??????
מה?!?!?!?!
אני לא יכולה לתאר את הרגשות שלי אז אני אביע אותם בסמיילי:
:O!!!!!!!
תמשיכי ד-ח-ו-ף!!!!!

01/08/2011 02:30

הניק ניים שלך הוא ר'ק ממני !

01/08/2011 02:45

חוחו
סגרנו
אני אודיע על זה ב'קצת עלי' XD
הדרצ'וק עזבה את הבניין ><
מה לעשות?
זה מה שקורה שהשעה היא רבע לחמש לפנות בוקר ואני פשוט לא יכולה להירדם!!!!

01/08/2011 04:45

חוחו
סגרנו
אני אודיע על זה ב'קצת עלי' XD
הדרצ'וק עזבה את הבניין ><
מה לעשות?
זה מה שקורה שהשעה היא רבע לחמש לפנות בוקר ואני פשוט לא יכולה להירדם!!!!

01/08/2011 04:45

what the fukc?!?!?!?!

01/08/2011 13:51

חחחחח משוגעת :)

01/08/2011 17:36

חחחחח משוגעת :)

01/08/2011 17:37

תמשיככככככי !

07/08/2011 04:32
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך