הדר
להלהלהלה D:
שכחתי להעלות אתמול את הפרק,
אז באיחור של יום יחיד,
קבלו את הפרק! P:

משחק מסוכן – פרק 38

הדר 26/01/2012 1128 צפיות 15 תגובות
להלהלהלה D:
שכחתי להעלות אתמול את הפרק,
אז באיחור של יום יחיד,
קבלו את הפרק! P:

לילי הסתכלה אליו, מבטה סורק אותו פעם אחר פעם, לרגע בודק אם הוא שלם, אם אפילו לא שערה מראשו נפגעה. לבסוף עיניה נעצרו על עיניו, מלאות בכאב וזעם משולב עם חוסר ביטחון ברור כשמש.
לאט לאט התקרב אליה דייגו, לא פוחד מהמים שסבבו אותה. הוא ידע שברגע שהוא ייגע בה, ברגע שידיו יפגשו את ידיה, המגן שסבב סביבה לא יתקיים.
"אני לא מבינה מה אתה מוצא בי." לחשה לבסוף, מתרחקת ממנו צעד אחד ויחיד, שכאב כמו סכין בלבו של דייגו. המים נעלמו, נספגים לקרקע, משקים אותה ונותנים לה חיים. אין יותר הגנות, אין יותר מחסומים, עכשיו זה רק היא והוא.
"אני מוצא בך מה שאני לא מוצא באף אחת אחרת."
"אבל… מה יש בי? למה אתה משקיע בי כל כך הרבה רגש וזמן? מאיפה יש לך את הביטחון, ש… שזה יעבוד?"
"אני… אני חיכיתי לך. שנים חיכיתי לך. ואני לא הולך לוותר. לא הפעם." דייגו התקדם אליה, מצפה לראות מה תעשה. לילי התחמקה מעיניו, יודעת שמבט אחד שלו ישבור אותה.
"אתה מסתיר ממני משהו, נכון?" אמרה בשקט, מבטה תקוע באדמה.
"על… על מה את מדברת?"
"אתה יודע למה אני יכולה להצית אש בידיים שלי. אתה יודע למה אני יכולה ליצור סביבי מגן מים. אתה יודע עליי יותר ממה שאני יודעת על עצמי. אתה יודע מה אני. ואתה מסתיר ממני את זה, בתקווה שאולי החוסר ידיעה לא יפגע בי."
"את יודעת מה? אני מסתיר משהו, כן. אני מסתיר משהו לגבייך. ויותר טוב שלא תדעי את זה. אני אסדר הכל, אל תדאגי. הכל יהיה בסדר, מתוקה."
"לא! אני רוצה לדעת מה אתה מסתיר! זה קשור אליי, אני רוצה לדעת את זה."
"אבל את לא צריכה לדעת את זה. תסמכי עליי, הכל יהיה בסדר."
"דייגו, אני אשתמש בכוחות שלי. אני לא רוצה לעשות את זה, אבל אם אתה לא תגיד לי מה אתה מסתיר, אני אתחיל ל… להשתמש בהם."
"את לא תשמשי בהם." גיחך דייגו, יודע בוודאות שהיא לא יודעת איך להשתמש בכוח שיש בידיה, מהסיבה הפשוטה: היא לא מודעת לכוח שלה.
"אני אשתמש בו. אל תזלזל בי."
"לילי, את לא הולכת להשתמש בו. את לא יודעת איך."
"אז אני אנסה. רק… תגיד לי מה זה, מה יש בי שאתה כל כך… שומר עליו? למה אני?"
"אני לא הולך לספר לך מה את."
"בבקשה, דייגו. אני מתחננת."
"למה זה כל כך חשוב לך?"
"כי… תמיד ידעתי שאני מוזרה. אנשים נמשכו אליי בלי סיבה, למרות ש… אני הייתי אדישה לחלוטין, לפעמים אפילו דחיתי ממש חברה אנושית. לא רציתי, לא אהבתי, לא סבלתי. השנים עברו, האנשים התחלפו, אבל דבר אחד נשאר קבוע: לכל מקום שהלכתי, נמשכו אליי. והמשכתי לשאול את עצמי מה יש בי שכל כך… דוחף אנשים להיות איתי."
"אנשים התקרבו אלייך לא בגלל מה שמוזר בך, או בגלל הכוחות שלך, או בגלל הסוד הזה שאני מסתיר ממך. אנשים התקרבו אלייך כי… את מושכת אנשים. את גורמת להם לרצות להיות לידך. תסמכי עליי, אני לא מספר לך מה את מהסיבה הפשוטה – זה רק יזעזע אותך. אני גם דיי בטוח שאחרי שאני אספר לך מה את, ו… איך את קשורה אלי, ואיך בכלל הגעתי אלייך, אתה לא תרצי להיות איתי יותר."
"מה זאת אומרת איך הגעת אליי? עברת לפה, אתה בבצפר שלי, אתה… אתה בכל חלק מהחיים שלי."
"את באמת חושבת שבמקרה עברתי לפה?"
"לא אכפת לי אם זה במקרה או לא, מה זה חשוב? אנחנו סוטים מהנושא. אתה מסתיר ממני משהו, משהו גדול וחשוב, ואני רוצה לדעת מה זה."
"לילי, תסמכי עליי."
"איך אני יכולה לסמוך על בנאדם שלא מגלה לי פרט חשוב עליי?!"
"אני עושה את זה לטובתך!"
"תספר לי. תספר לי ואני אסמוך עלייך."
"אני לא מספר לך, אני לא הורס את מה שיש בינינו."
"אתה כבר הורס את זה בזה שאתה לא מספר לי, בזה שאתה מסתיר ממני משהו. משהו עליי, שלא קשור אלייך."
"אם זה לא היה קשור אליי, בשמחה הייתי מספר לך. אבל… אני לא יכול להסתכן בלאבד אותך. אם תדעי את זה, את… את רק תרצי להתרחק ממני."
"דייגו, די. אני כבר שלך. תספר לי."


תגובות (15)

אעעאעאע….
מעריצה שלך…כמה זמן חיכיתי לפרק הזה!
תמשיכי!:)

26/01/2012 11:04

תאמת שהתחלתי לקרוא את הסיפור הזה לא מזמן ויש לי רק דבר אחד להגיד לך….:

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הוא מהמם! הוא משגע! הוא מושלם! הוא מעלף! הוא מטריף! הוא מדהים!
אממ..תני לי עוד מחמאה… הלקסיקון שלי לא משהו…חחח
סתם, בקיצור אני רוצה המשך דחוף.
ובנוגע ל"מלאך הפרטי שלי" בואי נעשה כזה הסכם: את מעלה אותו ביום ראשון במקום ביום שני בגלל שאת הפרק הזה איחרת.
אוקי????? (פלייייז! אני במתח)
אז…שיהיה לך יום טוב לבנתיים. נטלי:)

26/01/2012 12:28

סבבה,
בגלל האיחור שלי אני אעלה את המלאך הפרטי ביום ראשון D:
עכשיו אני רק צריכה לגמור לכתוב את הפרק והכל מסודר XD

26/01/2012 12:39

יש! יש! יש! יש! יש! יש! יש! יש! יש! יש! יש!!!!!!!!!!
אני כ"כ אוהבת אותך עכשיו!!!!!!!!!
אני הבנאדם הכי מאושר בתבל כולו!!
מוחעחעחעח!!
חחחח סתם.
תודה:)

26/01/2012 12:41

מדהים!! איזה כיף שסופסוף המשכת….. (:

26/01/2012 12:49

יאא אני פשוט מתה עליהם :))

זה הסדר "זוגות" עדיפויות שלי:

לואיז וסת'
איזבל ומיטשל (למרות שבינתיים הם לא זוג. בינתיים!!)
איימי וג'ייסון (אכן אני זוכרת!)
לילי ודייגו

חיחי XD

26/01/2012 12:55

אווומיייייגאד
איייייייזה נוסטלגיה XD
איימי וג'ייסון…
ת'אמת, בעונה השנייה רציתי בכלל להפריד בינהם XD
אבל היה לי מחסום וויתרתי P:

26/01/2012 13:12

היי הדרי מקסים סופר מקסים תמשיכי דחוף תודה רבה בקי ♥♥

26/01/2012 13:42

WTF?!?!?!
להפריד ביניהם?! השתגעת?!
אוקיי אני ממש ממש כועסת עלייך !!!
טוב שלא הפרדת אחרת…………………………..

לא הייתה יותר מחברת בשם הדר..
מוחעחעחעחעחעחעחעחע!!!

O.O" (?!)

27/01/2012 02:35

למה להפריד בניהם הם זוג מושלם !(אמי וג'יסון ).
תמישכי זה פשוט מדהים :)

27/01/2012 02:38

אני חייבת לפרסם את זה לעיני כ-ל האתר כי אולי ים של תגובות יגרום לך להמשיך: (הדר):

עשית עונה 2 להתחלה חדשה!! זאת אומרת עם ג'ייסון ואיימי!!!!!!!!!!!!!
ולא המשכתתתת
את חייבת להמשיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

27/01/2012 03:24

אני מחכה בקוצר רוח ליום ראשון…
כי אם לא שכחת- את הבטחת לעלות פרק נוסף של "המלאך הפרטי שלי.."
ואם שכחת…
אני ממש ארחם עלייך…
כי אני אהרוג או–ת–ך!!!!

27/01/2012 03:30

אלללללל תדאגי, כבר כתבתי את פרק 30,
ואני חייבת להגיד שאני נוראנוראנורא מרוצה ממנו D:
מקווווה מאוד שתאהבו אותו ♥

28/01/2012 06:31

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע אם את לא ממשיכה אני יכולה להשבע לך שאני אתעלף ..
יווואוו את כותבת כ"כ מדהייייייייייים !!
תמשייייייכייייי דחווף ((:

08/04/2012 07:11

תמשייייייייייייייייייייייייייכייייייייייייייייי כבר !!

02/05/2012 11:49
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך